Politica de Fundamentare a Preturilor la Safir SRL

Cuprins referat Cum descarc?

Capitolul I. Prezentare generala S.C Safir S.R.L 3
1.1 Gama completa de produse si servicii 4
1.2 Principalii parteneri 5
Capitolul II. Politica de pret 6
2.1 Notiunea de pret 6
2.2 Politica de fundamentare a pretului produsului Safir (pui grille) 8
Concluzii 10
Bibliografie


Extras din referat Cum descarc?

Capitolul I
S.C. Safir S.R.L. - prezentare generala 
Povestea SAFIR a inceput pe 26 septembrie 1991 in localitatea Valeni, judetul Vaslui cand s-a dat startul unui maraton al evolutiei. Ceea ce parea a fi un debut optimist s-a dovedit un gest chibzuit si curajos.
Figura nr. 1: Abatorul de pasari Safir din Vaslui
Afacerea de familie a lui Ghiorghi SAFIR a luat nastere dintr-un darac si o moara si a evoluat in mod surprinzator catre un grup de firme ce include in prezent: un modern abator de pasari, ferme proprii de crestere a puilor, o fabrica de fainuri proteice si un sistem propriu de distributie a produselor pe intreg teritoriul Romaniei.
Fiecare realizare a reprezentat un nou capitol in povestea SAFIR, noi istorisiri creionate in jurnalul de calatorie al unui maratonist adevarat. Traseul nu a fost unul usor. 
Numeroase obstacole si serpentine au intervenit in plina desfasurare a evenimentelor, insa familia SAFIR a stiut cum sa transforme aspectele negative in experiente de viata. S-au facut sacrificii si investitii constante pentru cladirea unei afaceri complexe, insa fiecare efort a adus pentru SAFIR noi amintiri frumoase alaturi de familie, prieteni, parteneri si angajati.
Pentru SAFIR maratonul reprezinta mai mult decat o competitie, este o forma de viata. Odata cu trecerea timpului au invatat ce inseamna initiativa, increderea in fortele proprii si responsabilitatea.
Afacerea a evoluat, iar performantele actuale vorbesc de la sine:
o un brand de produs puternic, cunoscut la nivel national, Deliciosul de Vaslui si doua ferme de crestere a puilor;
o o fabrica de fainuri proteice, prima fabrica comerciala de acest tip din Romania;
o autorizatii necesare exportului in CE;
o 350 de angajati in cele 3 firme din grupul SAFIR
Viziunea SAFIR este de a deveni unul dintre primii jucatori de incredere de pe piata alimentara nationala depasind asteptarile clientilor, imbunatatind intr-o maniera durabila standardele de calitate si investind strategic in vederea cresterii productivitatii.
Misiunea SAFIR este de a asigura disponibilitatea de produse de calitate obtinute prin utilizarea celor mai noi tehnologii din domeniu. Dezvoltarea de parteneriate pe termen lung se va realiza prin respect fata de parteneri si colaboratori si prin grija fata de securitatea si imaginea
produselor.
In anii ce urmeaza, SAFIR isi propune sa dovedeasca aceeasi dedicatie prin noi investitii. Marirea capacitatilor de productie prin deschiderea de noi ferme, cucerirea unor noi lanturi de hipermarketuri cu produsele Deliciosul de Vaslui si extinderea ariei de distributie peste hotare sunt doar cateva dintre obiectivele de viitor ale afacerii SAFIR.
Valori promovate: 
- Respect pentru client
- Respect pentru calitate
- Responsabilitate
- Dezvoltare continua
Deliciosul de Vaslui a prins contur in imaginea unui personaj charismatic, creat cu scopul de a nuanta obiectul de activitate al companiei. 
1.1 Gama completa de produse si servicii
Produsele SAFIR s-au facut remarcate si au ajuns sa fie cunoscute la nivel national sub umbrela brandului Deliciosul de Vaslui, lansat in anul 2004.
In 2006, din dorinta reflectarii eforturilor sustinute depuse in modernizare si perfectionare, SAFIR a oferit marcii o noua identitate. Deliciosul de Vaslui a prins contur in imaginea unui personaj carismatic, creat cu scopul de a nuanta obiectul de activitate al companiei. Imaginea dobandita odata cu aniversarea a 15 ani de activitate SAFIR evidentiaza profesionalismul si atentia la detalii a producatorului intr-o nuanta distractiva si prietenoasa a brandului.
Produsele Deliciosul de Vaslui se caracterizeaza prin gust deosebit si prospetime. Sunt produse nutritive si sanatoase, esentiale intr-o alimentatie echilibrata.
Figura nr. 2: Distributia produselor
Aria de distributie a produselor s-a extins treptat, odata cu expansiunea lanturilor de supermarketuri. Zona traditionala de distributie (judetul Vaslui) si-a redus ponderea in total vanzari de la 80% la maxim 20%, lucru ce a impus dezvoltarea parcului auto propriu si a personalului aferent precum si dotarea corespunzatoare cu instalatii de urmarire a parametrilor tehnologici.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politica de Fundamentare a Preturilor la Safir SRL.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!