Planul de marketing pentru firma UPC

Previzualizare referat:

Extras din referat:

In cadrul firmei UPC satisfactia clientilor este analizata prin telefon.

In primul caz, din trei in trei luni, reprezentantii firmei suna un numar de clienti din fiecare regiune. Acesti clienti sunt selectati aleator din baza de date a firmei. In cadrul acestor convorbiri clientii firmei sunt intrebati cand au platit ultima data facturiile la o caserie UPC. In continuare ei sunt intrebati despre experienta pe care au avut-o cu acesta ocazie. Intrebarile se refera la: amabilitatea agentilor servicii clienti, durata asteptarii, rapiditatea platii, ambianta-, curatenia punctului de lucru, daca s-au prezentat noile oferte. In cazul in care au aparut plangeri legate de un agent de servicii clienti, alti clienti al acestuia au fost contactati pentru a afla daca au mai fost si alte cazuri similare.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Planul de marketing pentru firma UPC.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
5 pagini
Imagini extrase:
5 imagini
Nr cuvinte:
896 cuvinte
Nr caractere:
4 853 caractere
Marime:
17.75KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
marketing, upc
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!