Planul de marketing pentru firma UPC

Extras din referat Cum descarc?

In cadrul firmei UPC satisfactia clientilor este analizata prin telefon. 
In primul caz, din trei in trei luni, reprezentantii firmei suna un numar de clienti din fiecare regiune. Acesti clienti sunt selectati aleator din baza de date a firmei. In cadrul acestor convorbiri clientii firmei sunt intrebati cand au platit ultima data facturiile la o caserie UPC. In continuare ei sunt intrebati despre experienta pe care au avut-o cu acesta ocazie. Intrebarile se refera la: amabilitatea agentilor servicii clienti, durata asteptarii, rapiditatea platii, ambianta-, curatenia punctului de lucru, daca s-au prezentat noile oferte. In cazul in care au aparut plangeri legate de un agent de servicii clienti, alti clienti al acestuia au fost contactati pentru a afla daca au mai fost si alte cazuri similare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Planul de marketing pentru firma UPC.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!