Pikovit - tehnici promotionale

Extras din referat Cum descarc?

PIKOVIT-TEHNICI PROMOTIONALE
Piata vitaminelor pentru copii a evoluat de la an la an, inregistrand cresteri anuale de pana la 40%.Se concentreaza pe marile orase din Romania, unde numarul consumatorilor este mare iar puterea de cumparare ridicata. 
Principali consumatori sunt copii, dar cei care vor cumpra produsul propriu zis sunt parintii care vor fi atrasi de aceast produs si de asemenea prin faptul ca Pikovit ofera si un cupon de reducere.
Pe perioada de desfasurarea promotiei Pikovit sirop 1+ va fi oferit un cupon de reducere de 15% la produsele achizionate din gama Pikovit. Promotia se va desfasura pe o perioada de 3 luni incepand cu luna aprilie.
Obiectiv 
Pentru urmatoarele luni, Pikovit se asteapta la o crestere a vanzarilor de vitamine pentru copii cu 20%, datorita promotiei realizate.
Rezultate estimate
Estimam ca efectul promotiei asupra cresterii vanzarilor Pikovit 1+ sa fie chiar mai mare decat alte promotii pe aceasi durata. De asemenea estimam ca vom inregistra cresteri ale vanzarilor si a altor vitamine din gama Pikovit.
Promotia va fi facuta publica prin urmatoarele canale media: tv, reviste destinate copiilor , prin Internet utilizand site-urile des vizitate de acestia, alte elemente tiparite ca de exemplu: flyere, stickere, postere etc., postate in toate punctele de vanzare.
De asemenea aceasta tehnica promotionala are un impact mare asupra clientilor fideli. Acestia cumpara oricum produsul respectiv, iar acum au un motiv in plus pentru a o face. 
In randul consumatorilor, datorita promotiei, se va remarca o schimbare a segmentului de piata in functie de cat de loiali sau neloiali sunt fata de marci. Astfel, vor fi pastrati clientii loiali firmei si vor fi atrasi o parte din clientii loiali concurentei si o parte din clientii oscilanti.
Oricum, producatorul trebuie sa fie atent la modul de distribuire a cuponului. 
Puncte tari:
-comunicarea de marketing foarte bine pusa la punct si sustinuta continuu de reteaua de distributie si renumele pe care il are marca.
-Combinatia optima a vitaminelor din grupul B, ce stimuleaza metabolismul, ajuta la reglarea energiei si imbunatateste pofta de mancare.
-grup de specialisti externi care sa testeze calitatea produselor si sa se asigure ca datele inscrise pe eticheta sunt conform cu realitatea
-lider recunoscut pe piata
-strategii functionale bine concepute
-aptitudini concurentiale eficiente.


Fisiere in arhiva (1):

  • Pikovit - tehnici promotionale.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă gratuit acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.


Hopa sus!