Piata Internationala CRM

Extras din referat Cum descarc?

"O prietenie bazata pe relatii de afaceri cu clientii este 
mai buna decat o afacere bazata pe prietenie" 
John D. Rockefeller (1874-1960)
Introducere
Daca fiintele umane sunt concepute de o mama si un tata (chiar daca in ultima vreme, cu tehnicile moderne, tatal poate lipsi - dar nu definitiv), ei bine, conceputul Customer Relationship Management nu are decat tata. Numele acestuia, Ted Levitt, spune, desigur multe oamenilor din ,,vanzari". Acesta inventa, practic, in anii `60 termenul de CRM, afirmand ca succesul unei afaceri nu inseamna decat: ,,un efort de a descoperi, crea, dezvolta si satisface nevoile clientului". Ca orice concept strans legat de utilizarea computerelor, Customer Relationship Management nu poate fi in prezent decat in ,,floarea varstei" .
Acest lucru se poate observa si dintr-un studiu recent emis de Gartner ,,CRM Software Forecast" efectuat la inceputul anului 2008. Acesta arata ca in anul 2007 piata mondiala a serviciilor de implementare de solutii CRM a inceput, in sfarsit, sa ia avant, cu o crestere anuala de 14% fata de anul precedent (in 2007 crescand cu 7,4 miliarde de dolari, fata de 2006 cand a crescut doar cu 6,5 miliarde dolari). Cu toate acestea, piata CRM abia a revenit la dimensiunea pe care o avea in anul 2002.
Topul liderilor mondiali in domeniul CRM 
Odata cu amplificarea fenomenului de globalizare, la care Internetul si dezvoltarea serviciilor Web au contribuit decisiv, si care a generat o multitudine de produse pe o piata internationala extrem de dinamica, in care oferta se modifica extrem de rapid, vechiul slogan ,,Clientul nostru - stapanul nostru " a fost resuscitat in mult mai actualul concept de ,,management axat pe client ".
Potrivit unui alt studiu, efectuat de aceasta data de ARM Research, ne este prezentat un top mondial al companiilor din domeniul CRM in anul 2007. Astfel, prima pozitie este ocupata de marele gigant Oracle, datorita achizitiei rivalului in materie de software CRM, Siebel, urmata de SAP, Microsoft, CAS si Salesforce.com. Totodata ne sunt prezentate si cateva implementari reusite de aceste companii la mari brand-uri din lume, cum ar fi: Hewlett-Packard, Pernod (Oracle); Colgate-Palmolive, Sony (SAP); Cold Stone Creamery, Polaris Industries (Microsoft); Karlsberg, Tabacco Company (CAS); Yamaha, Corporate Express (Salesforce.com).


Fisiere in arhiva (1):

  • Piata Internationala CRM.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!