Philip Kotler

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Nascut pe 27 mai 1931 in Chicago, este distinsul profesor de marketing international la SC Johnson & Son in cadrul Universitatii Northwestern, Scoala de Management Kellogg.

A primit diploma de master la Universitatea din Chicago si doctoratul la Institutul de Tehnologie din Massachusetts, ambele in economie. Dupa doctorat a studiat matematica la Universitatea Hardvard si stiinta comportamentala la Universitatea din Chicago.

Cariera

Cartea profesorului Kotler, Managementul Marketingului, este cea mai raspandita carte pe plan mondial folosita de absolventii de marketing. Alte carti ale sale sunt Principiile Marketingului si Marketingul : Introducere ce sunt de asemenea folosite in intreaga lume.

Kotler a dezvoltat noi concepte in marketing inluzand demarketing, megam., turbom. si synchrom. El crede ca teoria marketingului trebuie sa treaca dincolo de teoria pretului si sa incorporeze dinamica inovatiei, distributiei si a sistemelor de promovare in analiza, explicarea si prezicerea rezultatelor economice.

Kotler a fost consultat de multe companii mari, inclusiv IBM, Michelin, Bank of America, Merck, General Electric, Honeywell, Samsung, Coca cola, Hyundai si Motorola - in privinta strategiilor de marketing, planificare si organizare, precum si marketing international. El tine seminarii in cele mai mari orase si state internationale de pe glob in privinta ultimelor dezvoltari in marketing pentru diverse companii si organizatii.

Este o persoana care a schimbat viziunea asupra strategiei de marketing per total. Potrivit lui, marketingul este principala problema care trebuie luata in seama, mai importanta decat teoria pretului.

Azi, conceptele sale aproape ating punctul culminant. Asadar, odata cu trecerea timpului este nevoie de a dezvolta noi concepte de marketing.

O companie ar trebui sa cheltuiasca jumatate din investitiile sale pentru strategii de marketing pentru a-si invinge competitorii.

Azi este responsabilitatea organizatiilor de a dezvolta un criteriu stiintific pentru imbunatatirea institutiei de marketing care exista de multi ani.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Philip Kotler.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (4 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
1 800 cuvinte
Nr caractere:
9 079 caractere
Marime:
44.51KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
Philip Kotler, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!