Pătrunderea pe o piața externă

Previzualizare referat:

Cuprins referat:

CAPITOLUL I
~ Prezentarea intreprinderii ~
1.1. Scurt istoric 3
1.2. Produsele comercializate 4
CAPITOLUL II
~ Selectarea si caracterizarea pietei externe ~
2.1. Selectarea pietei externe 6
2.2. Prezentarea tarii alese 7
2.3. Reglementari privind produsele comercializate 8
CAPITOLUL III
~ Strategia de penetrare a pietei externe ~
3.1. Piata tinta 10
3.2. Segmentarea pietei 11
3.3. Nevoile consumatorilor 11
CAPITOLUL IV
~ Obiective si activitati ale programului de marketing ~
4.1. Obiective urmarite 12
4.2. Activitati pentru realizarea programului de marketing 12
Bibliografie 14

Extras din referat:

2. 3. Reglementari privind produsele comercializate. 8 Capitolul III ~ Strategia de penetrare a pietei externe ~ 3. 1. Piata tinta 10 3. 2. Segmentarea pietei.

11 3. 3. Nevoile consumatorilor. 11 Capitolul IV ~ Obiective si activitati ale programului de marketing ~ 4. 1. Obiective urmarite. 12 4. 2. Activitati pentru realizarea programului de marketing.

12 Bibliografie. 14 Capitolul I Prezentarea intreprinderii 1. 1. Scurt istoric Targoviste - orasul in care Chimlin S. A. isi are sediul - poate concura cu oricare dintre centrele culturale si economice ale Europei.

Leagan de cultura si civilizatie, atestat documentar de peste 600 de ani, Targoviste a fost timp de trei secole resedinta domneasca si capitala a Tarii Romanesti. Vestigiile istorice pastrate pana astazi sub pavaza Turnului Chindiei (simbol heraldic recunoscut al judetului), reusesc sa sustina renumele de Florenta Valaha a cetatii intemeiate de Mircea Cel Batran.

Societate pe actiuni cu capital integral privat, Chimlin S. A. a parcurs un drum mereu ascendent, devenind unul din principalii producatori autohtoni de sisteme de acoperire cu rol de protectie si decorativ, destinate unor sectoare variate de activitate (constructii civile si industriale, constructii de masini, industria lemnului, etc.

). Echipa de conducere este o echipa omogena, care imbina competenta profesionala cu experienta si spiritul novator, utilizand strategii si tehnici adecvate.

Societatea Chimlin S. A. are un bun renume, credibilitate si statut de Partener care invinge timpul. Marca Chimlin, sub care se produc si se comercializeaza produsele acestei intreprinderi, are la baza cea mai moderna tehnologie din domeniu, raspunzand tuturor cerintelor si exigentelor actuale.

1. 2. Produsele comercializate Grundurile sunt produse de acoperire cu proprietati anticorosive folosite ca prim strat in sisteme de vopsire, asigurand aderenta intre suprafata metalica si urmatorul strat din sistemul de vopsire. (grunduri metal lemn, grundziv - grund anticorosiv pe baza de rasini alchidice, grund pentru binale, grundziv-grund anticorosiv pe baza de rasini alchido-melaminice, grund anticoroziv alchido-acrilic seria 5620, grund epoxidic bicomponent, grund clorcauciuc). Chiturile sunt produse utilizate la nivelarea si uniformizarea suprafetelor metalice, intrand in componenta sistemelor de vopsire (chituri lemn metal geam beton / zidarie, chit de cutit seria 5201, chit de stropit seria 5201, victoplast, echiplast- chit epoxidic bicomponent, chit epoxidic seria 3200, vidurin, chit romalchid, superglet). Vopselele sunt produse de acoperire utilizate ca strat intermediar sau final in sistemele de vopsire, formand pelicule protectoare si decorative lucioase, aderente si foarte rezistente in timp (pe baza de uleiuri vegetale, alchidice klass, epoxidice, vopsea intermediara epoxidica ...

Bibliografie:

Dumitru Ionel ,,Marketing international" Ed. Uranus

Nicolae Alexandru Pop Bucuresti 2001

Virgil Balaure (coord.) ,,Marketing" Ed. Uranus Bucuresti 2002

www.cia.gov

www.capital.ro

www.chimlin.ro

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Patrunderea Pe O Piata Externa
    • Referat.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Anul redactarii:
2005
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
14 pagini
Imagini extrase:
14 imagini
Nr cuvinte:
2 882 cuvinte
Nr caractere:
16 682 caractere
Marime:
117.28KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
piata, dezvoltare
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Sus!