1. Actualitatea temei 2.Particularitatile franchisingului 3. Situatia actuala a franchisingului in Republica Moldova 4.Avantajele si dezavantajele francisorului 5.Concluzii si propuner
Franchisingul are un rol important in economia tarilor dezvoltate. De exemplu, in Statele Unite ale Americii o parte semnificativa a comertului se realizeaza prin sistemul de franchising. Desi in R.Moldova franchisingul a aparut de putin timp ,acesta este in continua crestere,deoarece imbina resursele proprietarului cu maiestria manageriala si succesul produsului franchiserului. Pentru antreprenori si alti oameni de afaceri mai experimentati, franciza constituie o afacere care in esenta deja si-a dezvoltat pe piata produsul de succes, fiind considerata o afacere prospera. Franchiserii prosperi si-au dezvoltat propria calitate a produsului de succes si standardele de servicii care trebuie urmate de toti franchisee oriunde ar opera franciza. Calitatea si standardele serviciilor sunt testate pana la perfectiune si aplicarea lor adecvata tinde sa asigure o mai buna reputatie si o profitabilitate mai mare pentru franchisee. Consumatorul solicita in permanenta standarde inalte a produselor si serviciilor, si Moldova nu este exceptie de la aceste cerinte.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).