Previzualizare referat:

Extras din referat:

Copilaria este o perioada minunata atat pentru copii cat si pentru parintii care ii ajuta sa creasca mari. De mult timp NESQUIK face parte din aceste momente incantatoare.

Nestle NESQUIK impreuna cu Quicky ofera o modalitate indragita de copii si familii de a transforma laptele intr-o bautura de ciocolata irezistibil de delicioasa si foarte hranitoare! A fost prima bautura solubila de ciocolata din lume. Quiky, iepurasul care reprezinta brandul Nesquik, este recunoscut de tineri si batrani si ramane unul dintre cele mai indragite personaje din industria alimentara in lume. Astazi NESQUIK se vinde in mai mult de 100 de tari si continua sa fie pe primul loc pe piata bauturilor solubile in lapte. NESQUIK ofera o sursa semnificativa de vitamine pentru toti copiii care il consuma. In 2000 pudra NESQUIK a fost fortifiata cu calciu, magneziu, vitamina C si alte vitamine necesare pentru o dezvoltare armonioasa.

Analiza

In urma analizei interne si externe realizate la nivelul organizatiei, a rezultat matricea formata din punctele forte, punctele slabe, oportunitatile si amenintarile care stau la baza unei retete de succes.

Punctele forte au fost cautate, examinate, si evaluate pe diverse nivele ale organizatiei: marketing, finante, procese de fabricatie, caracterul tehnologiilor, competente, chiar si in structura organizationala.

Astfel putem aminti urmatoarele puncte forte: conectivitatea holistica intre departamente, calitatea organica a produselor, management al calitatii bine pus la punct, respectarea standardelor ISO de calitate a produselor, nivelul tehnologic ridicat, calitatea profesionala a personalului angajat, cunoastem standardele, sistemele, retelele, conectivitatile, programarea, gestionarea datelor, distribuitorii capabili sa acorde valoare produselor noastre, optimismul in lucrul catre atingerea obiectivelor, posesia unei echipe capabile sa aplice cu acuratete in organizatie instrumentele manageriale prescriptoare de calitate (analiza SWOT, brainstorming-ul), existenta unei directii strategice lipsite de confuzie, existenta unei culturi organizationale care induce un climat de lucru pozitiv, comunicare buna de la varf catre baza, tinte manageriale clare, respectarea termenelor de livrare, putere competitiva.

Punctele slabe: Este foarte important pentru managementul proactiv la unei organizatii sa fie cautate, identificate exact si gestionate spre ameliorare, punctele slabe din organizatie inainte ca ele sa se transforme in vulnerabilitati acute.

Ca puncte slabe am identificat urmatoarele: costuri structurale mari, resurse materiale limitate, lipsa de motivatie a personalului, lipsa de cunoastere a potentialului propriu (supraevaluare), lipsa unor patente care sa protejeze legal inovatiile proprii, vulnerabiliati ale sistemului informatic al organizatiei in fata atacurilor malitioase venind din partea unor persoane virtuale neidentificate pe Internet.

Oportunitatile sunt conditii externe care faciliteaza generarea de valoare in plus catre organizatie. Descoperirea oportunitatilor inseamna evaluarea factorilor atractivi ce reprezinta ,,ratiunea" functionarii. Identificarea oportunitatilor constituie marca de competenta profesionala pentru un autentic analist strategic.

Oportunitati: de crestere a vinzarilor si a profitului, oferta de produse complementare produsului, in timp ce competitorii ofera doar ,,cutii de produse", lagirea pietelor de desfacere, schimbarea stilului de viata, in comportamentul social si in profilul demografic al populatiei tarii.

Amenintarile sunt factori externi care distrug sau impieteaza negativ capacitatea organizatiei de a crea valoare.

Amenintari: intruziunea ,,programelor malitioase" in sistemul informatic al intreprinderii care este conectata la Internet, competitorii, puterea de negociere a furnizorilor, modificari ale paletei de produse.

Obiective: cresterea vanzarilor cu 30% in urmatoarele 4 luni cu ajutorul pachetului oferta/cuplu, atragerea unui numar mai mare de clienti si extinderea pietei tinta, amplificarea loialitatii fata de brand.

Strategie

Pentru atingerea obiectivelor au fost luate in calcul mai multe strategii, dar cea care poate duce mai bine pana la capat obiectivele a fost pachetul oferta in ambalaj. Este vorba despre inserarea intr-un pachetel in interiorul pungilor de 400 g a 450.000 magneti de frigider cu Quicky si a 600.000 de lingurite in 10 modele diferite. In acest fel vor fi impulsionati si parintii si copiii. Copiii vor manca in fiecare dimineata fiind stimulati de Quicky...din mana lor, iar parintii vor scapa de o grija. In plus, magnetii au un efect asemanator. Este o tehnica buna si pentru a-i atrage ca si clienti pe colectionarii inraiti. Tehnica abordata se adreseaza:

- Clientilor fideli pentru ca li se va intari legatura cu brandul nostru;

- Clientilor oscilanti care vor cauta mereu diversitatea.

Aceasta promotie se desfasoara sub sloganul: ,,Surprize...cu Quicky!"

Program operational

Nr.crt. Activitate Durata Resurse Responsabil

1. Stabilirea bugetului 3 martie (1 zi) Financiare

Timp Sef departament marketing (Aboghioaie Petru)

Director vanzari (Daniel Pancu)

Director general (Radu Alina)

2. Stabilirea ,,cadourilor" 5 martie (1 zi) Informationale

Timp Sef PR (Dragos Murariu)

3. Design-ul afisului 17 martie (1 zi) Umane

Timp Marketing (Aboghioaie Petru) Logistica (Andreea Bita)

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Nesquik.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
8/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
3 pagini
Imagini extrase:
3 imagini
Nr cuvinte:
1 367 cuvinte
Nr caractere:
7 153 caractere
Marime:
45.93KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Liceu
Tip document:
Referat
Materie:
Economie
Tag-uri:
companie, produse, dezvoltare, Economie
Predat:
la liceu
Profil:
Servicii
Specializare:
Ştiinţe sociale
Sus!