Multinaționala Rolls Royce

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 6 în total
Cuvinte : 1160
Mărime: 34.11KB (arhivat)
Publicat de: Simion Morar
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Ion Gheorghiu

Extras din referat

Rolls-Royce este o companie britanică producătoare de automobile de lux. Compania a fost fondată pe data de 15 martie 1906 de către Henry Royce si Charles Stewart Rolls, care de altfel colaboraseră din 1904, sub numele de Rolls-Royce Limited. În anul 1971 compania a fost naţionalizată, iar în 1973 s-a divizat în două companii Rolls-Royce Limited, care produce motoare pentru avioane si bărci, si Rolls-Royce Motors, care produce maşini. În 1980 Rolls-Royce Motors a fost achizitionat de Vickers, care în anul 1998 s-a decis să vândă brandul şi activele companiei, iar Rolls-Royce a fost cumpărat de către BMW.

Primul model al celor de la Rolls-Royce a fost 10hp în 1904, alături de acesta, până în 1906 au mai fost lansate încă trei modele cu diferite variante de motorizări, acestea numidu-se 15 hp, 20 hp, respectiv 30 hp. În 1925 apare legenda Rolls-Royce Phantom. Ultimul model al celor de la Rolls-Royce este Ghost, care a debutat la Frankfurt Motor Show în anul 2010

Rolls-Royce a crescut constant în ultimii 20 de ani, prin aplicarea unei strategii de afaceri de succes. Compania produce sisteme de putere avansate pe uscat, pe mare şi în aer. Compania opereaza pe termen lung in patru piete: civile şi de apărare aerospaţială, marine şi de energie.

Strategia de afaceri continuă să fie:

- Adresata pe cele patru pieţe globale;

- Investitii în tehnologie, infrastructură şi capacitatea de dezvoltare a unui portofoliu competitiv de produse şi servicii;

- Creşterea cotei de piaţă.

Deoarece cererea societăţii de energie creşte. acestia sau gandit, sa raspunda la nevoia urgenta a acestor cerinţe într-un mod mai durabil. Ca atare, compania urmează o strategie pentru mediul înconjurător, si are ca aspecte trei elemente principale:

- De a menţine propria conducere in reducerea impactul asupra mediului si al tuturor activităţilor de afaceri;

- Reducerea impactul asupra mediului si al produselor acestora;

- Dezvoltarea produselor din surse de energie regenerabile.

Marca Rolls-Royce aparţine grupului BMW, care în 2010 a înregistrat a doua performanţă din istorie, în ceea ce privesc vînzările, ajungînd la 2.711 unităţi, în creştere de 2,7 faţă de anul 2009, cînd vînzările s-au situat la 1.002 unităţi, potrivit datelor publicate de BMW Group. În primele trei luni din 2011 BMW a înregistrat vînzări record, în ceea ce priveşte numarul de maşini Rolls-Royce, vînzările dublîndu-se faţă de anul anterior datorită creşterii cererii din China şi Statele Unite.

Rolls Royce a înregistrat creşteri importante ale vînzărilor, în toate regiunile geografice, mai ales in zona Asia Pacific, Statele Unite şi Orientul Mijlociu. SUA rămîne cea mai mare piaţa pentru Rolls-Royce in 2010, urmată de China si Marea Britanie. Totuşi, şi India, Coreea şi Japonia au înregistrat creşteri puternice ale vînzărilor. “Rezultatele noastre record pentru 2010 sunt urmarea unui efort extrordinar de echipă, şi este dovada angajamentului şi a pasiunii demonstrate de angajatii nostri de la Goodwood şi din întreaga lume”, a declarat Torsten Müller-Ötvös, CEO Rolls Royce. “Rolls-Royce şi-a consolidat poziţia sa în vîrful pieţei auto super lux şi a demonstrat competenţa clară a managementului acestei mărci unice ultra-luxoase. Începem anul 2011 cu un model de business sustenabil, o forta de munca flexibila si o mare incredere in succesul viitor al companiei noastre.”

Cererea pentru cel mai nou model lansat, Ghost, a fost surprinzatoare de bună, iar Rolls Royce a primit recunoaşterea pe deplin meritată din partea clienţilor, a presei şi a entuziaştilor. Aproximativ 80% din clientii de modele Ghost au fost la prima lor achizitie de masini Rolls-Royce.

Preview document

Multinaționala Rolls Royce - Pagina 1
Multinaționala Rolls Royce - Pagina 2
Multinaționala Rolls Royce - Pagina 3
Multinaționala Rolls Royce - Pagina 4
Multinaționala Rolls Royce - Pagina 5
Multinaționala Rolls Royce - Pagina 6

Conținut arhivă zip

  • Multinationala Rolls Royce.docx

Te-ar putea interesa și

Comerț Electronic

CAPITOLUL I: INTRODUCERE ÎN COMERTUL ELECTRONIC 1.1. Scurt istoric al comertului electronic Implicatiile dezvoltarii extrem de rapide a...

Piața automobilelor

Industria automobilelor este una din cele mai importante industrii din lume care afecteaza nu numai economia, dar si cultura lumii. Automobilele au...

Managementul afacerilor internaționale

OPERATIUNILE COMERCIALE COMBINATE Principalele tipuri de operatiuni comerciale combinate sunt: operatiunile în contrapartida, reexport si...

Management

You want me to explain what management is? Well, I guess I can manage that! Actually, management as we understand it today is a fairly recent idea....

Operațiuni comerciale complexe

Licentierea internationala include un grup de aranjamente contractuale, prin care o companie dintr-o tara (licentiator) transfera activele sale...

Managementul afacerilor internaționale

1. TRANZACTIA DE COMERT EXTERIOR: DEFINIRE, FUNDAMENTARE Afacerea este o forma de activitate ce presupune utilizarea unor resurse (umane,...

Ai nevoie de altceva?