Rolls-Royce este o companie britanica producatoare de automobile de lux. Compania a fost fondata pe data de 15 martie 1906 de catre Henry Royce si Charles Stewart Rolls, care de altfel colaborasera din 1904, sub numele de Rolls-Royce Limited. In anul 1971 compania a fost nationalizata, iar in 1973 s-a divizat in doua companii Rolls-Royce Limited, care produce motoare pentru avioane si barci, si Rolls-Royce Motors, care produce masini. In 1980 Rolls-Royce Motors a fost achizitionat de Vickers, care in anul 1998 s-a decis sa vanda brandul si activele companiei, iar Rolls-Royce a fost cumparat de catre BMW. Primul model al celor de la Rolls-Royce a fost 10hp in 1904, alaturi de acesta, pana in 1906 au mai fost lansate inca trei modele cu diferite variante de motorizari, acestea numidu-se 15 hp, 20 hp, respectiv 30 hp. In 1925 apare legenda Rolls-Royce Phantom. Ultimul model al celor de la Rolls-Royce este Ghost, care a debutat la Frankfurt Motor Show in anul 2010 Rolls-Royce a crescut constant in ultimii 20 de ani, prin aplicarea unei strategii de afaceri de succes. Compania produce sisteme de putere avansate pe uscat, pe mare si in aer. Compania opereaza pe termen lung in patru piete: civile si de aparare aerospatiala, marine si de energie. Strategia de afaceri continua sa fie: - Adresata pe cele patru piete globale; - Investitii in tehnologie, infrastructura si capacitatea de dezvoltare a unui portofoliu competitiv de produse si servicii; - Cresterea cotei de piata. Deoarece cererea societatii de energie creste. acestia sau gandit, sa raspunda la nevoia urgenta a acestor cerinte intr-un mod mai durabil. Ca atare, compania urmeaza o strategie pentru mediul inconjurator, si are ca aspecte trei elemente principale: - De a mentine propria conducere in reducerea impactul asupra mediului si al tuturor activitatilor de afaceri; - Reducerea impactul asupra mediului si al produselor acestora; - Dezvoltarea produselor din surse de energie regenerabile. Marca Rolls-Royce apartine grupului BMW, care in 2010 a inregistrat a doua performanta din istorie, in ceea ce privesc vinzarile, ajungind la 2.711 unitati, in crestere de 2,7 fata de anul 2009, cind vinzarile s-au situat la 1.002 unitati, potrivit datelor publicate de BMW Group. In primele trei luni din 2011 BMW a inregistrat vinzari record, in ceea ce priveste numarul de masini Rolls-Royce, vinzarile dublindu-se fata de anul anterior datorita cresterii cererii din China si Statele Unite. Rolls Royce a inregistrat cresteri importante ale vinzarilor, in toate regiunile geografice, mai ales in zona Asia Pacific, Statele Unite si Orientul Mijlociu. SUA ramine cea mai mare piata pentru Rolls-Royce in 2010, urmata de China si Marea Britanie. Totusi, si India, Coreea si Japonia au inregistrat cresteri puternice ale vinzarilor. "Rezultatele noastre record pentru 2010 sunt urmarea unui efort extrordinar de echipa, si este dovada angajamentului si a pasiunii demonstrate de angajatii nostri de la Goodwood si din intreaga lume", a declarat Torsten Muller-Otvos, CEO Rolls Royce. "Rolls-Royce si-a consolidat pozitia sa in virful pietei auto super lux si a demonstrat competenta clara a managementului acestei marci unice ultra-luxoase. Incepem anul 2011 cu un model de business sustenabil, o forta de munca flexibila si o mare incredere in succesul viitor al companiei noastre." Cererea pentru cel mai nou model lansat, Ghost, a fost surprinzatoare de buna, iar Rolls Royce a primit recunoasterea pe deplin meritata din partea clientilor, a presei si a entuziastilor. Aproximativ 80% din clientii de modele Ghost au fost la prima lor achizitie de masini Rolls-Royce.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).