Extras din referat
În ziua de azi unul din cele mai importante mijloace de comunicare este Internetul. Acesta reprezintă reprezintă una principalele surse de informare, care ajunge să fie la îndemâna tuturor. Pentru orice companie devine obligatoriu să-şi asigure o prezenţă pe Internet.
Această prezenţă porneşte prin crearea unui site. Dar a avea un site online, este departe de a fi suficient. Este ca şi cum a avea un sediu, dar nimeni nu ştie de existenţa sa.
Trebuie construită o prezenţă online cât mai puternică, o prezenţă ce va aduce companiei sau organizaţiei promovare, publicitate, clienţi, elemente ce în final duc spre scopul principal şi anume profitul.
În general peste 75% din traficul către un web-site (vizitatori) vine din partea motoarelor de căutare online. Acest lucru este evidențiat în figura 1.
Motoarele de căutare servesc scopului de a indexa cele câteva zeci de miliarde de pagini de pe World Wide Web.
Un motor de căutare pe Web este un instrument conceput pentru a căuta informaţii cu privire la World Wide Web. Rezultatele de căutare sunt de obicei prezentate într-o listă şi sunt de obicei numite hit-uri. Informaţiile pot fi reprezentate de pagini web, imagini, informaţii şi alte tipuri de fişiere. Unele motoare de căutare, de asemenea, datele disponibile în bazele de date a mea sau directoare deschise. Spre deosebire de directoare web, care sunt menţinute de editori umane, motoarele de căutare operează algoritmic sau sunt un amestec de algoritmică şi de intrare umane.
În momentul în care utilizatorul caută un cuvânt sau o frază, motorul de căutare scanează întreaga bază de date unde sunt listate paginile indexate, şi afişează ca rezultat o listă cu paginile considerate cele mai relevante căutării respective. Numărul de pagini rezultate şi relevanţă acestora diferă în funcţie de posibilităţile motorului de căutare folosit.
Conținut arhivă zip
- Motoare de Cautare.ppt