Merchendising - Hipermarket

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 45 în total
Cuvinte : 3864
Mărime: 9.00MB (arhivat)
Publicat de: Zamfir Dascalu
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Corodeanu Daniela

Extras din referat

Hipermarketul „OPORTUN” oferă cadrul proprice de desfăsurare a acțiunilor de cumpărare. Prin însăși denumirea sa, acesta oferă ambianță și oportunitate pentru realizarea în cele mai placute condiții cumparaturile. De asemenea, oferă produse ce se aproprie de stilurile de viață și de sistemele de valori ale cumpăratorilor.

Totodată denumirea hipermarketului, „OPORTUN”, încearcă să sensibilizeze şi să atragă consumatorul prin preţuri relativ mici la produsele de calitate excepţională.

Sloganul, “Meriți tot ce-i mai bun!” prin funcţia sa dominantă, declanşează şi mobilizează, în gândurile clientului, reacţia către cumpărare. Este definit ca o frază publicitară concisă, sonoră, originală şi fluentă, uşor memorabilă concepută pentru a promova politica hipermarketului şi produsele aflate în interiorul acestuia. Sloganul nu este folosit pentru a informa, a face cunoscut un lucru, ci pentru a susţine, a incita la cumpărături. Are menirea de a imprima în memoria publicului ţintă promisiunea facută către consumatori

Politici comerciale

Politica de produs

Politica de produs a hipermarketului „OPORTUN” vine în întampinarea clienților printr-o gamă largă de produse (30.000 de referințe) definită de calitatea acestora. De asemenea, magazinul pune la dispozitia clienților o marca proprie de produse care acoperă tot necesarul zilnic – “PrOfi”.

Politica de preț

Politica de preț a hipermarketului “OPORTUN” vine în întampinarea clienților afectați de situația economicț, oferindule posibilitatea de a-și menține nivelul consumului în condițiile reducerii bugetului si al puterii de cumparare prin aplicarea unor prețuri accesibile fiecaruia, de la cel cu venituri ridicate, pâna la cel cu venituri reduse.

Politica de promovare

“OPORTUN” adoptă o politică de promovare atât în interiorul hipermarketului, cât şi în exteriorul acestuia. Sistemul de comunicare implică, pe de o parte, utilizarea unor forme variate de informare şi stimulare a consumatorilor, menite să prezinte hipermarketul, produsele şi serviciile sale, dar să şi provoace o serie de modificări favorabile în mentalitatea şi obiceiurile de consum ale acestora, pe de alta parte, presupune stabilirea uneicomunicării efective cu proprii ei salariaţi, cu acţionarii şi furnizorii săi, cu mediile financiare şi cele ale puterii publice. Prin politica de comunicare şi mijloacele care o concretizează, hipermarket-ulu rmăreşte o difuzare cât mai amplă a unor informaţii despre activiatea, produsele şi serviciile sale, dar şi recepţionarea modului cum acestea sunt primite şi acceptate deconsumatori. Astfel politica de promovare din interiorul hipermaketului are în vedere distribuireaunor pliante ce ofera detalii despre ofertele existente ori încă de la intrare o mascotă conduce clientul până la raion unde să poate degusta sau proba produsul aflat în ofertă. Promovarea în exteriorul hipermaketului se face cu ajutorul spoturilor publicitare difuzate la TV, la radio, online pe pagina web a hipermarketului, prin banere publicitare, pliante sau reviste ce se distribuie pe străzi sau la domiciliu. De asemenea, pentru o perioadă limitată pot fi atraşi cântăreţi, actori sau persoane publice ce pot influenţa clienţii prin popularitatea lor pentru preferinţa unui produs.

Politica de distribuție

Politica de distribuție a hipermarketului ”OPORTUN” vine în întampinarea clineților cu produse de la cei mai cunoscuți furnizori din tară și străinătate ( Vel Pitar, Kosarom, Muller, Danone, Dorna, Unilever etc.).

Hipermarketul este amplasat la nivelul solului, are o suprafață de 4200 mp și un randament mediu global al vanzărilor de 28.800 lei/ mp/ an.

Magazinul este împarțint în 5 raioane:

1. Alimentar.

2. Igienă.

3. Încalțăminte – Confecții.

4. Audio – Video.

5. Bazar.

Preview document

Merchendising - Hipermarket - Pagina 1
Merchendising - Hipermarket - Pagina 2
Merchendising - Hipermarket - Pagina 3
Merchendising - Hipermarket - Pagina 4
Merchendising - Hipermarket - Pagina 5
Merchendising - Hipermarket - Pagina 6
Merchendising - Hipermarket - Pagina 7
Merchendising - Hipermarket - Pagina 8
Merchendising - Hipermarket - Pagina 9
Merchendising - Hipermarket - Pagina 10
Merchendising - Hipermarket - Pagina 11
Merchendising - Hipermarket - Pagina 12
Merchendising - Hipermarket - Pagina 13
Merchendising - Hipermarket - Pagina 14
Merchendising - Hipermarket - Pagina 15
Merchendising - Hipermarket - Pagina 16
Merchendising - Hipermarket - Pagina 17
Merchendising - Hipermarket - Pagina 18
Merchendising - Hipermarket - Pagina 19
Merchendising - Hipermarket - Pagina 20
Merchendising - Hipermarket - Pagina 21
Merchendising - Hipermarket - Pagina 22
Merchendising - Hipermarket - Pagina 23
Merchendising - Hipermarket - Pagina 24
Merchendising - Hipermarket - Pagina 25
Merchendising - Hipermarket - Pagina 26
Merchendising - Hipermarket - Pagina 27
Merchendising - Hipermarket - Pagina 28
Merchendising - Hipermarket - Pagina 29
Merchendising - Hipermarket - Pagina 30
Merchendising - Hipermarket - Pagina 31
Merchendising - Hipermarket - Pagina 32
Merchendising - Hipermarket - Pagina 33
Merchendising - Hipermarket - Pagina 34
Merchendising - Hipermarket - Pagina 35
Merchendising - Hipermarket - Pagina 36
Merchendising - Hipermarket - Pagina 37
Merchendising - Hipermarket - Pagina 38
Merchendising - Hipermarket - Pagina 39
Merchendising - Hipermarket - Pagina 40
Merchendising - Hipermarket - Pagina 41
Merchendising - Hipermarket - Pagina 42
Merchendising - Hipermarket - Pagina 43
Merchendising - Hipermarket - Pagina 44
Merchendising - Hipermarket - Pagina 45

Conținut arhivă zip

  • Merchendising - Hipermarket.docx

Alții au mai descărcat și

Tehnici de Promovare a Vânzărilor în Comerțul cu Amănuntul

INTRODUCERE Comerţul cu amănuntul este o activitate economică de semnificaţie deosebită în ţări dezvoltate din punct de vedere economic. În 2000...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Ai nevoie de altceva?