Marketingul Serviciilor - SC Top Computers SRL

Cuprins referat Cum descarc?

Rezumat introductiv
Segmentul tinta
Oictivul firmei
Tehnica de promovare
Fixarea de tehnici promotionale
Axul publicitar
Canale de comunicare a mesajului publicitar
Crearea mesajului publicitar
Planul de difuzare a reclamelor
Anexe
Reclama radio
Nota de comentarii
Pliantul
Comentariu individual - Mili


Extras din referat Cum descarc?

REZUMAT INTRODUCTIV
Acest proiect evidentiaza perspectivele de dezvoltare ale firmei SC TOP COMPUTERS SRL. SC TOP COMPUTERS SRL este o firma cunoscuta consumatorilor din Piatra Neamt prin activitatea sa de service de calculatoare incadrand in aceasta atributiune vinderea de componente pentru ceea ce formeaza in totalitatea lor P.C.-urile din casele clientilor (cu garantie), reparatii de componente ale calculatoarelor, instalarea de software, instalare de servicii internet, si asistenta post-cumparare.
SC TOP COMPUTERS SRL s-a infiintat in cursul anului 2002, avand sediul in strada Bulevardul Dacia, bloc E1, parter. In incinta acestui sediu avem in acelasi timp magazinul de desfacere, cat si oferirea de asistenta. Instalarile de soft se face, la cererea clientului, la sediu sau la domiciliu.
Cea mai importanta parte a activitatii firmei noastre este comercializarea tot mai mult a programelor soft pentru intretinerea P.C.-urilor, firma sperand ca in scurt timp sa ocupe un loc important pe piata acestora in judetul Neamt. 
SEGMENTUL TINTA
In ceea ce priveste segmentarea pietei, putem folosi variabile geografice, socio-demografice si psihografice.
In urma analizei variabilelor, deducem ca posibilii clienti sunt atat persoane fizice cat si persoane juridice. Din sondajele efectuate reiese ca majoritatea consumatorilor sunt persoane fizice cu o varsta cuprinsa intre 14 si 50 de ani cu un venit mic, mediu sau ridicat, precum si persoane juridice ce necesita utilizarea unui P.C. in firma lor, mai ales a programelor specializate.
Pentru atragerea prin reclama a segmentului care ne intereseaza utilizam urmatoarele criterii:
- In cadrul grupei de variabile geografice pot fi identificate:
- persoane care sunt din Romania, locuind in judetul Neamt
- In cadrul grupei de variabile socio-demografice pot fi identificate:
a) Dupa varsta: 
- persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 30 de ani, in general persoane dornice sa evolueze si dornice de a sti mult mai multe lucruri, ceea ce e posibil cu ajutorul calculatorului
b) In functie de nivelul de educatie:
- persoane cu nivel mediu de cunostinte, in general cu liceu, dar si cu studii superioare
c) In functie de venit:
- persoane cu venit mic, mediu si mare
- In cadrul grupei de variabile psihografice pot fi identificate:
a) in functie de personalitate si comportament:
- persoanele cu toate tipurile de comportament: coleric, flegmatic, sangvin si melancolic.
- persoanele care au, atat personalitate introvertita, cat si extrovertita.
b) frecventa de cumparare:
- o data pentru 3 luni pentru fiecare P.C., cu serviciu post-cumparare
c) locul de cumparare:
- locul de cumparare de la magazinul de desfacere din cadrul sediului firmei
d) momentul luarii deciziei:
- se poate face intr-un timp scurt cand se determina o alta necesitate in utilizarea mai simpla a P.C.-ului
- se poate face si intr-un timp indelungat, in momentul cand o persoana se decide ca vrea sa-si cumpere P.C.
OBIECTIVUL FIRMEI
Scopul propus de firma SC TOP COMPUTERS SRL este de a ajunge mai bine cunoscuta in intregul judet, chiar depasind pe concurentii existenti.
Obiectivele firmei sunt de a-si creste numarul de clienti utilizatori ai programelor soft pentru P.C.-uri cumparate de la firma noastra pana la data de 01.01.2008 cu 30%.
TEHNICA DE PROMOVARE
Vom analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru cucerirea unei cote de piata cat mai mari pe piata utilizarii calculatoarelor in judetul Neamt.
Lucrarea noastra se bazeaza pe cele patru elemente cheie ale unui mix de marketing:
produsul privit ca un ansamblu de atribute tangibile si intangibile care satisfac o anumita trebuinta.
pretul ca expresie baneasca a valorii sau utilitatii marfurilor;
promovarea privita ca fiind comunicarea firmei cu exteriorul. Pentru noi, promovarea reprezinta liantul care leaga celelalte elemente ale mixului, iar pentru a obtine un produs competitiv, departamentul de marketing trebuie sa adopte o strategie care sa propulseze ideea spre cel mai inalt nivel al importantei si profitabilitatii, dar pentru idei bune avem nevoie de angajati intreprinzatori si eficienti, cei plictisiti si plictisitori duc la un regres considerabil.
plasarea care este definita de canalele, retelele si circuitele de distributie ale produselor; mergem pe principiul eficientei obtinute pe operatiuni precise si rapide in ceea ce priveste productia, distributia si serviciile post-vanzare(garantie).
FIXAREA DE TEHNICI PROMOTIONALE
Tehnicile de promovare sunt foarte diverse, insa marketerii le impart in patru categorii: reclama, promovarea vanzarilor, relatiile publice si distributia.
Actiunile de promovare a vanzarilor pot viza: cresterea cantitativa a vanzarilor pe anumite piete, reducerea timpului de adoptare a deciziei de cumparare, cresterea vanzarilor din anumite produse sau sortimente, cresterea prestigiului firmei pe anumite piete.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketingul Serviciilor - SC Top Computers SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!