Marketing

Extras din referat Cum descarc?

Societatea comerciala ,,SATTELITE" a fost infiintata pe data de  05 iulie 1993 si are ca obiect de activitate inca de la inceput fabricarea si comercializarea antenelor satelit si prestarea de servicii legate de acestea. Societatea noastra a pornit de la un capital social de 900.000 ajungand in 2003 la un capital social de 1.000.000.000
Personalul administrativ:
Manager	Specializarea:	Parti sociale
Pavel Sorin	Economist	50%
Soranescu Marius	Inginer in domeniul Comunicatiilor	50%
Prioritatea si interesul ,,SATTELITE" in momentul de fata o reprezinta CALITATEA deosebita a produselor si serviciilor sale, crearea si pastrarea unor relatii parteneriale solide, realizarea unui dialog deschis cu clientii si beneficiarii sai.
CAP 1 Analiza pietei
1.1	Identificarea pietei:
SC ,,SATTELITE" SRL are ca unic obiect de activitate fabricarea si comercializarea antenelor satelit, inca de la infiintarea sa.
Societatea isi desfasoara activitatea  de productie si comercializare pe teritoriul judetului Iasi astfel:
- sectia de productie  este situata in Iasi, zona industriala ,,Baza3"
- punctele de distribuire sunt asezate strategic in orasele judetului Iasi dupa cum urmeaza:
Puncte de distribuire:
- Pascani 
- Tg. Frumos
- Iasi, acesta fiind cel mai important punct de distribuire din punct de vedere al obtinerii profitului.
Piata este formata din totalitatea persoanelor sau familiilor  care doresc sa cumpere o antena satelit dar care au un venit minim lunar de 4000 usd.
1.2	Caracterizare
Din totalitatea judetului Iasi 70% nu sunt multumiti si ar dori o gama mai diversificata de programe de televiziune.
Populatia din judetul Iasi prezinta o atitudine pozitiva in intampinarea schimbarii referitor la inlocuirea cablului TV cu antene satelit. Aceasta atitudine este data de timpul liber pe care il are fiecare:
-	cei cu timp prea mult liber se plictisesc iar gama mica de programe TV oferite de televiziunea prin cablu nu ii satisface deloc
-	cei care nu au prea mult timp liber, prefera sa profite de acesta urmarind un film sau o emisiune placuta pe care rareori o intalnesc.
In urma unui sondaj de opinie la intrebarea ,,Sunteti multumit de numarul de canale de televiziune?, au rezultat raspunsuri negative:
-  din randul tinerilor de la cuprinsi intre 14-20, 65% 
- 61% dintre cei cuprinsi intre 20-30 de ani acorda in medie 2-3 ore maxim pe zi relaxarii in fata televizorului si nu sunt multumiti de programele canalelor de televiziune (pentru aceasta categorie, formata din majoritate studenti sau tineri angajati, antena satelit le ofera programe care difuzeaza filme non-stop, unele dintre ele difuzeaza un film in reloare 24 de ore).
- din randul populatiei cuprinsa intre 30-60 ani 40% dintre acestia nu sunt multumiti.
- din randul populatiei de peste 60 de ani doar 10% sunt nemultumiti.
Categoria ,,tineri 14-20 ani"  a fost incadrata ca un client potential din randul celor cuprinsi intre 30-60 ani. Aici s-a avut in vedere ca acestor tineri le sunt reprezentate dorintele prin parintii lor.
1.3	Segmentarea pietei
La segmentarea pietei s-a tinut cont de urmatoarele variabile:
Geografice:
Produsul nostru se adreseaza Judetului Iasi


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!