Previzualizare referat:

Extras din referat:

Societatea comerciala ,,SATTELITE" a fost infiintata pe data de 05 iulie 1993 si are ca obiect de activitate inca de la inceput fabricarea si comercializarea antenelor satelit si prestarea de servicii legate de acestea. Societatea noastra a pornit de la un capital social de 900.000 ajungand in 2003 la un capital social de 1.000.000.000

Personalul administrativ:

Manager Specializarea: Parti sociale

Pavel Sorin Economist 50%

Soranescu Marius Inginer in domeniul Comunicatiilor 50%

Prioritatea si interesul ,,SATTELITE" in momentul de fata o reprezinta CALITATEA deosebita a produselor si serviciilor sale, crearea si pastrarea unor relatii parteneriale solide, realizarea unui dialog deschis cu clientii si beneficiarii sai.

CAP 1 Analiza pietei

1.1 Identificarea pietei:

SC ,,SATTELITE" SRL are ca unic obiect de activitate fabricarea si comercializarea antenelor satelit, inca de la infiintarea sa.

Societatea isi desfasoara activitatea de productie si comercializare pe teritoriul judetului Iasi astfel:

- sectia de productie este situata in Iasi, zona industriala ,,Baza3"

- punctele de distribuire sunt asezate strategic in orasele judetului Iasi dupa cum urmeaza:

Puncte de distribuire:

- Pascani

- Tg. Frumos

- Iasi, acesta fiind cel mai important punct de distribuire din punct de vedere al obtinerii profitului.

Piata este formata din totalitatea persoanelor sau familiilor care doresc sa cumpere o antena satelit dar care au un venit minim lunar de 4000 usd.

1.2 Caracterizare

Din totalitatea judetului Iasi 70% nu sunt multumiti si ar dori o gama mai diversificata de programe de televiziune.

Populatia din judetul Iasi prezinta o atitudine pozitiva in intampinarea schimbarii referitor la inlocuirea cablului TV cu antene satelit. Aceasta atitudine este data de timpul liber pe care il are fiecare:

- cei cu timp prea mult liber se plictisesc iar gama mica de programe TV oferite de televiziunea prin cablu nu ii satisface deloc

- cei care nu au prea mult timp liber, prefera sa profite de acesta urmarind un film sau o emisiune placuta pe care rareori o intalnesc.

In urma unui sondaj de opinie la intrebarea ,,Sunteti multumit de numarul de canale de televiziune?, au rezultat raspunsuri negative:

- din randul tinerilor de la cuprinsi intre 14-20, 65%

- 61% dintre cei cuprinsi intre 20-30 de ani acorda in medie 2-3 ore maxim pe zi relaxarii in fata televizorului si nu sunt multumiti de programele canalelor de televiziune (pentru aceasta categorie, formata din majoritate studenti sau tineri angajati, antena satelit le ofera programe care difuzeaza filme non-stop, unele dintre ele difuzeaza un film in reloare 24 de ore).

- din randul populatiei cuprinsa intre 30-60 ani 40% dintre acestia nu sunt multumiti.

- din randul populatiei de peste 60 de ani doar 10% sunt nemultumiti.

Categoria ,,tineri 14-20 ani" a fost incadrata ca un client potential din randul celor cuprinsi intre 30-60 ani. Aici s-a avut in vedere ca acestor tineri le sunt reprezentate dorintele prin parintii lor.

1.3 Segmentarea pietei

La segmentarea pietei s-a tinut cont de urmatoarele variabile:

Geografice:

Produsul nostru se adreseaza Judetului Iasi

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Marketing.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
19 pagini
Imagini extrase:
19 imagini
Nr cuvinte:
4 423 cuvinte
Nr caractere:
25 134 caractere
Marime:
168.67KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
societate, Economie, produse
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Profesorului:
Corneliu Munteanu
Sus!