Logistica și distribuția mărfurilor Dedeman

Cuprins referat Cum descarc?

1. DESCRIEREA SOCIETATII COMERCIALE 3
2. ACTIVITATEA DEDEMAN 3
3. GRUPUL DEDEMAN 5
4. REZULTATE ECONOMICE 5
5. RETEAUA DE MAGAZINE 6
6. FURNIZORII, CLIENTII SI CONCURENTII 7
7. ORGANIZAREA SPATIULUI DE VANZARE SI AL VANZARII 9
8. ACTIVITATI LOGISTICE 10
8.1. LOGISTICA DE APROVIZIONARE 10
8.2. LOGISTICA INTERNA 11
8.3. LOGISTICA EXTERNA 12
9. ANALIZA SWOT 13
10. CONCLUZII SI PROPUNERI 14
WEBOGRAFIE 15


Extras din referat Cum descarc?

1. DESCRIEREA SOCIETATII COMERCIALE
Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori romani, Dragos si Adrian Paval, care, incepand cu anul 1992, au dezvoltat lantul de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare, de tip Do-It-Yourself, la Bacau, destinat celor ce doresc sa isi construiasca si sa-si amenajeze caminul.
Dedeman cea mai dinamica companie din domeniu. La 8 ani de la deschiderea primului magazin de tip DIY cu suprafata de peste 5000 m2, a devenit lider national in retailul materialelor de constructii si al amenajarilor interioare, cu capital 100% romanesc, operand in prezent o retea de 49 de magazine.
,,Valorile noastre ne-au insotit inca de la infiintare si ne-au asigurat fiecare succes de pana acum. Fideli acestor valori, avem incredere ca si pe viitor, vom fi cea mai potrivita alegere pentru fiecare dintre clientii nostri si colaboratorii nostri."
-  Seriozitate
-  Ambitie
-  Perseverenta
-  Implicare
-  Onestitate
-  Harnicie
2. ACTIVITATEA DEDEMAN
Sub sloganul "Dedicat planurilor tale" si cu o puternica ancorare in valorile sale, compania Dedeman se caracterizeaza prin simt practic, onestitate, harnicie, perseverenta si cu o personalitate calda, prietenoasa si loiala.
Oamenii reprezinta cea mai importanta categorie de active din cadrul companiei Dedeman. Pe parcursul celor peste 20 de ani de activitate, Dedeman a dezvoltat un management organizational occidental, astfel incat sa se "dedice" atat planurilor clientilor sai dar in aceeasi masura si planurilor de dezvoltare profesionala al angajatilor sai. Toate aceste eforturi au fost confirmate prin prezenta companiei noastre in topul revistei Capital in 2005, al companiilor care isi trateaza angajatii cu respect, iar in 2006 pe locul 8 in topul firmelor pentru care merita sa lucrezi, al aceleasi reviste. In 2010, Dedeman a fost al 4-lea cel mai mare angajator cu capital privat romanesc.
Pe o piata nationala foarte competitiva, ne bazam pe toti membrii echipei noastre pentru a obtine rezultate si a oferi servicii excelente clientilor nostri. Oferim angajatilor nostri sprijin si posibilitati de dezvoltare personala care sa-i ajute sa performeze in cele mai bune conditii si sa isi puna in aplicare initiativele.
,,Suntem constienti de faptul ca succesul companiei depinde de motivarea angajatilor nostri, de deschiderea si de capacitatea acestora de a contribui cu idei noi. Dorim sa raspundem nevoilor individuale ale celor peste 10.600 de angajati si ii incurajam sa mentina un echilibru sanatos intre activitatea profesionala si viata privata."
Compania s-a extins intr-un ritm constant si rapid, dar pe langa calcule si cifre, cel mai important capital al modelului de business Dedeman este cel uman. Angajatii care lucreaza in cele 49 magazine ale lantului de retail alcatuiesc o familie, dinamica, pragmatica si mereu atenta la cerintele, planurile si nevoile clientilor si partenerilor Dedeman.
In 1994, Dedeman avea 11 angajati. In 2002, pentru reteaua de retail cu materiale de constructii si pentru amenajari interioare lucrau 245 oameni. Astazi, la Dedeman, peste 10.600 de angajati stau la dispozitia clientilor, dedicati planurilor lor.
Fig. 1: Numar de angajati


Fisiere in arhiva (1):

  • Logistica si distributia marfurilor Dedeman.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

-  https://www.dedeman.ro/ro/retea-dedeman.html
-  https://www.dedeman.ro/ro/despre-noi.html
-  https://www.dedeman.ro/ro/valori.html
-  https://www.dedeman.ro/ro/servicii-dedeman.html
-  https://ro.wikipedia.org/wiki/Dedeman
-  https://www.coursehero.com/file/p5vp5cq/13-MEDIUL-DE-MARKETING-Afacerea-%C5%9Fi-firma-DEDEMAN-sunt-%C5%9Fi-ele-plasate-%C3%AEntr-un/
-  https://docgo.net/viewdoc.html?utm_source=analiza-logistica-a-firmei-dedeman


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 5 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!