Kraft Foods

Extras din referat Cum descarc?

Kraft Foods
Kraft Foods, Inc (NYSE: KFT) este cea mai mare companie de patiserie, produse alimentare, bauturi cu sediul in Statele Unite ale Americii si a doua ca marime din lume (dupa Nestle SA). Brandurile sale sunt in mai mult de 155 de tari.
Compania are sediul in Northfield, Illinois, o suburbie din Chicago. Sediul sau european este doar in Zurich, Elvetia.
Este o companie publica listata la Bursa de la New York si a devenit o componenta a lui Dow Jones Industrial Average la 22 septembrie 2008 inlocuind American International Group .
Astazi firma cunoscuta sub numele de Kraft Foods a fost formata la 10 decembrie 1923 de catre Thomas H. McInnerney cu finantarea asigurata de Goldman Sachs, Lehman Brothers si Tobey & Kirk .Firma a fost initial creata pentru a executa o strategie in cadrul pietei de ingheteata din Statele Unite. Prin achizitii si-a extins o gama completa de produse lactate. Prin 1930, opt ani dupa ce a fost infiintata, a fost cea mai mare companie de produse lactate din Statele Unite si in lume, depasind Borden .
McInnerney cooperand cu Corporatia Hydrox , o companie de crema de gheata situata in Chicago, Illinois, in 1923 el a mers pe Wall Street pentru a convinge bancile de investitii de a finanta sistemul sau pentru consolidarea industriei de gheata din Statele Unite. Ca urmare a eforturilor sale, National Dairy Products Corporation a fost formata in anul 1923 printr-o fuziune intre McInnerney Hydrox cu Rieck McJunkin din Pittsburgh, Pennsylvania. Firma rezultata a fost apoi listata la NYSE cu oferta de 125 de mii actiuni 
Nascut Canadian de origine germana, James L. Kraft a inceput o afacere cu branza , door-to-door in Chicago, in 1903. Primul an a fost "sumbru", pierde US $ 3.000. Cu toate acestea la afacerea Kraft s-au alaturat cei patru frati, pentru a forma JL Kraft si Bros Company in 1909. Inca din 1911, circularele si reclamele au fost utilizate de catre companie.
In 1912, compania a stabilit sediul sau central din New York City, New York, sa se pregateasca pentru extinderea pe plan international. Prin 1914, 31 de varietati de branzeturi au fost vandute in intreaga SUA. In 1915, compania a inventat branza topita pasteurizata, care nu a avut nevoie de refrigerare, oferind astfel un termen de valabilitate mai mare de branzei conventionale. Procesul a fost brevetat in 1916 si au fost vandute produse de aproximativ 6 milioane de lire sterline catre armata SUA in timpul primului razboi mundial.
In 1916, compania a inceput publicitatea la nivel national si a facut prima sa achizitie - o companie canadiana de branza.
In 1924, compania a schimbat numele in Kraft Cheese Company si e listata la Bursa de Valori din Chicago. In 1926 a fost listata la NYSE. Mai tarziu, in 1927, a stabilit la Londra, Marea Britanie, si Hamburg, Germania, birouri de vanzari - primele incursiuni in afara Americii de Nord. 
In 1928, aceasta a dobandit Phenix Cheese Company, care face o crema de branza de marca precum crema de branza Philadelphia, iar compania a schimbat numele in Kraft-Phenix Cheese Company.
In 1929, New York Times a raportat ca Kraft Phenix, Hershey si Colgate cautau sa fuzioneze. In acelasi an s-a raportat ca National Dairy, Borden si Marci standard (o firma care este acum parte a Kraft Foods) toate doreau achizitionarea firmei. Prin 1930, aceasta a dobandit patruzeci la suta din piata branzeturilor in SUA si a fost compania de lactate a 3a cea mai mare din Statele Unite dupa National Dairy si Borden. In 1930, compania a inceput sa functioneze, de asemenea, in Australia in urma unei fuziuni cu Fred Walker & Co. 
La momentul achizitiei, National Dairy a avut vanzari de $ 315mil, comparativ cu $ 85mil pentru Kraft Phenix. In urma achizitiei Kraft-Phenix, firma a continuat sa fie numita National Dairy pana in 1969 cand a schimbat numele in Kraftco. Istoric vorbind, toate vanzarile firmei au venit din produse lactate. Cu toate acestea, liniile de produse au inceput sa se diversifice, eproduse lactate , bomboane, macaroane si branza si margarina. 
In 1933, compania a inceput o strategie de promovare prin radio. In 1935, marca de inghetata Sealtest a fost lansata ca un brand national unificat pentru a inlocui numeroase marci regionale . 
In anii 1960, dezvoltarea de produs a devenit intensa, lanseaza jeleuri de fructe, conserve de fructe, bezele, sosuri pentru pentru preparatele de gratar si Kraft Singles, un brand de felii de branza ambalate individual. In timpul acestui deceniu, compania s-a extins in multe piete din intreaga lume.
In 1961 firma a dobandit Fabricile de produse lactate Dominion din Canada, marcand primul efort de extindere a laptelui lichid si inghetata in afara Statelor Unite. In acelasi an, aceasta a dobandit, de asemenea, de The Southern Oil Company din Manchester, Anglia.
In 1969, firma a schimbat numele de la National Dairy in Kraftco Corporation.


Fisiere in arhiva (1):

  • Kraft Foods.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!