Kraft Foods

Referat
7/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 2811
Mărime: 27.55KB (arhivat)
Publicat de: Antonia Manea
Puncte necesare: 5

Extras din referat

Kraft Foods

Kraft Foods, Inc (NYSE: KFT) este cea mai mare companie de patiserie, produse alimentare, băuturi cu sediul in Statele Unite ale Americii şi a doua ca marime din lume (după Nestlé SA). Brandurile sale sunt în mai mult de 155 de tari.

Compania are sediul în Northfield, Illinois, o suburbie din Chicago. Sediul său european este doar in Zürich, Elveţia.

Este o companie publica listată la Bursa de la New York si a devenit o componenta a lui Dow Jones Industrial Average la 22 septembrie 2008 înlocuind American International Group .

Astăzi firma cunoscuta sub numele de Kraft Foods a fost formata la 10 decembrie 1923 de catre Thomas H. McInnerney cu finanţarea asigurată de Goldman Sachs, Lehman Brothers şi Tobey & Kirk .Firma a fost iniţial creata pentru a executa o strategie in cadrul pietei de ingheteata din Statele Unite. Prin achizitii si-a extins o gamă completă de produse lactate. Prin 1930, opt ani dupa ce a fost infiintata, a fost cea mai mare companie de produse lactate din Statele Unite şi în lume, depăşind Borden .

McInnerney cooperand cu Corporatia Hydrox , o companie de crema de gheata situata în Chicago, Illinois, in 1923 el a mers pe Wall Street pentru a convinge băncile de investiţii de a finanţa sistemul său pentru consolidarea industriei de gheaţă din Statele Unite. Ca urmare a eforturilor sale, National Dairy Products Corporation a fost formata în anul 1923 printr-o fuziune intre McInnerney Hydrox cu Rieck McJunkin din Pittsburgh, Pennsylvania. Firma rezultată a fost apoi listata la NYSE cu oferta de 125 de mii actiuni

Născut Canadian de origine germană, James L. Kraft a început o afacere cu brânză , door-to-door în Chicago, în 1903. Primul an a fost "sumbru", pierde US $ 3.000. Cu toate acestea la afacerea Kraft s-au alăturat cei patru fraţi, pentru a forma JL Kraft şi Bros Company în 1909. Încă din 1911, circularele şi reclamele au fost utilizate de către companie.

În 1912, compania a stabilit sediul său central din New York City, New York, să se pregătească pentru extinderea pe plan international. Prin 1914, 31 de varietăţi de brânzeturi au fost vandute in intreaga SUA. În 1915, compania a inventat brânza topită pasteurizata, care nu a avut nevoie de refrigerare, oferind astfel un termen de valabilitate mai mare de brânzei convenţionale. Procesul a fost brevetat în 1916 şi au fost vândute produse de aproximativ 6 milioane de lire sterline către armata SUA în timpul primului război mundial.

În 1916, compania a început publicitatea la nivel naţional şi a făcut prima sa achiziţie - o companie canadiana de branza.

In 1924, compania a schimbat numele în Kraft Cheese Company şi e listata la Bursa de Valori din Chicago. In 1926 a fost listata la NYSE. Mai târziu, în 1927, a stabilit la Londra, Marea Britanie, şi Hamburg, Germania, birouri de vanzari - primele incursiuni in afara Americii de Nord.

În 1928, aceasta a dobândit Phenix Cheese Company, care face o crema de branza de marcă precum crema de brânză Philadelphia, iar compania a schimbat numele în Kraft-Phenix Cheese Company.

În 1929, New York Times a raportat că Kraft Phenix, Hershey şi Colgate căutau sa fuzioneze. În acelaşi an s-a raportat ca Naţional Dairy, Borden si Marci standard (o firma care este acum parte a Kraft Foods) toate doreau achiziţionarea firmei. Prin 1930, aceasta a dobandit patruzeci la sută din piaţa brânzeturilor în SUA şi a fost compania de lactate a 3a cea mai mare din Statele Unite după Naţional Dairy şi Borden. În 1930, compania a început să funcţioneze, de asemenea, în Australia în urma unei fuziuni cu Fred Walker & Co.

La momentul achiziţiei, Naţional Dairy a avut vânzări de $ 315mil, comparativ cu $ 85mil pentru Kraft Phenix. În urma achiziţiei Kraft-Phenix, firma a continuat să fie numita Naţional Dairy până în 1969 când a schimbat numele în Kraftco. Istoric vorbind, toate vânzările firmei au venit din produse lactate. Cu toate acestea, liniile de produse au început să se diversifice, eproduse lactate , bomboane, macaroane şi brânză şi margarina.

În 1933, compania a început o strategie de promovare prin radio. În 1935, marca de inghetata Sealtest a fost lansata ca un brand naţional unificat pentru a înlocui numeroase marci regionale .

În anii 1960, dezvoltarea de produs a devenit intensa, lanseaza jeleuri de fructe, conserve de fructe, bezele, sosuri pentru pentru prepáratele de gratar si Kraft Singles, un brand de felii de brânză ambalate individual. În timpul acestui deceniu, compania s-a extins in multe piete din intreaga lume.

În 1961 firma a dobândit Fabricile de produse lactate Dominion din Canada, marcând primul efort de extindere a laptelui lichid si inghetata in afara Statelor Unite. În acelaşi an, aceasta a dobândit, de asemenea, de The Southern Oil Company din Manchester, Anglia.

În 1969, firma a schimbat numele de la National Dairy in Kraftco Corporation.

Preview document

Kraft Foods - Pagina 1
Kraft Foods - Pagina 2
Kraft Foods - Pagina 3
Kraft Foods - Pagina 4
Kraft Foods - Pagina 5
Kraft Foods - Pagina 6
Kraft Foods - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Kraft Foods.doc

Te-ar putea interesa și

Management Strategic - Kraft Food

1. DESCRIEREA GENERALA A ACTIVITATII COMPANIEI 1.1. Descriere generala Kraft Foods este lider în produse de ciocolata si brânzeturi cu un venit...

Kraft Foods România

1. Prezentarea firmei 1.1. Istoric Am ales a prezenta o companie de prestigiu, care si-a facut cunoscuta prezenta in România în special pe piata...

Analiza Portofoliului de Produse și Mărci a Companiei Kraft Foods

INTRODUCERE De-a lungul timpului, societatea a căpătat o formă cât mai bună pentru individul care are nevoie de schimbare, de dezvoltare și...

Proiectarea și promovarea produselor noi - praline cu miere și scorțișoară

Etapa I: Definirea ideii de produs nou 1.1. Scurt istoric al firmei Kraft Foods Acum mai bine de o sută de ani, un tânăr întreprinzător cu un...

Analiza strategică Kraft

1. PARTE INTRODUCTIVA - DESCRIEREA ACTIVITATII COMPANIEI Începuturile Kraft datează încă din 1903 când J.L. Kraft deţinea doar 65 dolari şi un...

SC Kraft Foods România SA - ciocolata Milka

CAPITOLUL I 1.1. Scurt istoric Cu aproximativ 1400 de ani inainte de aparitia tabletei mov Milka, bastinasii Americii de Sud descopereau...

Piața ciocolatei în România - studiu de caz Kraft

Cercetarea prealabila a consumului de ciocolata Studiul a fost realizat de catre compania Daedalus Consulting in luna aprilie 2005, pe un esantion...

Marketing - biscuiții Oreo

Partea I: Analiza comunicarii de marketing pentru marca Oreo in perioada 2011 – 2012 1. Prezentarea succinta a companiei KRAFT FOODS Kraft Foods...

Ai nevoie de altceva?