Franciza Bella Italia

Referat
7/10 (3 voturi)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 25403
Mărime: 117.27KB (arhivat)
Publicat de: Mihai N.
Puncte necesare: 0
UNIVERSITATEA “CONSTANTIN BRANCOVEANU” FACULTATEA DE MANAGEMENT, MARKETING IN AFACERI ECONOMICE

Extras din referat

Concept

- Reteaua de restaurante "Pizzeria Bella Italia" ofera intregii familii savuroase produse cu specific italian: pizza ce iti lasa gura apa, paste cum poti gasi si la Napoli, delicioase deserturi. Atmosfera calda, spectacolul oferit de bucatari, petrecerile pentru copii "Clubul Veseliei", te vor face sa revii intotdeauna cu placere.

- Bella Italia este locul in care poti savura cele mai bune mancaruri italienesti impreuna cu familia sau prietenii, locul in care iti poti serba ziua de nastere sau locul potrivit pentru o intalnire de afaceri.

- Este prima franciza romaneasca pentru un restaurant de fast-food si vrem sa o transformam intr-o marca de renume.

- Franciza Pizzeria Bella Italia este un nume in continua crestere, inregistrandu-se tot mai multe cereri pentru intrarea in reteaua de franciza.

Franciza Pizzeria Bella Italia pune la dispozitie 2 concepte de afacere: pizzeria traditionala si cea express

Elementele distinctive ale Pizzeriei Bella Italia

- prepararea la vedere a produselor alimentare si pregatirea aluatului pentru pizza intr-un mod ce poate constitui un mic spectacol;

- atmosfera calda, familiala,

- statuia in marime naturala a bucatarului care pofteste clientii inauntru;

- clopotul cu care pizzarii anunta ca o sarja este gata pentru onorarea comenzilor;

- fotografii ale celebritatilor care au mancat la Bella Italia;

- uniformele verzi-galbene ale personalului.

Fisa Francizei

Ce inseamna franciza "Pizzeria Bella Italia"?

In esenta, franciza "Pizzeria Bella Italia" este o afacere la cheie ce s-a nascut si cunoaste succesul in Romania. Daca ai un spatiu "traznet" si capitalul necesar, poti deveni un membru al "familiei" Bella Italia.

In termeni mai tehnici, franciza se distinge prin 3 aspecte principale

1. Utilizarea marcii "Pizzeria Bella-Italia” si amenajarea uniforma indiferent de locatie

2. Transferul de know-how de la francizor catre francizat

3. Furnizarea continua de catre francizor francizatului de asistenta tehnica si comerciala pe durata contractului de franciza.

Care sunt avantajele francizei "Pizzeria Bella Italia"?

- desi vei utiliza marca “Pizzeria Bella-Italia” vei pastra independenta administrativa a afacerii tale

- riscul de esec redus data fiind experienta bogata acumulata de francizor

- folosirea unor concepte care si-au demonstrat viabilitatea in practica

- instruirea, asistenta manageriala si tehnica din partea francizorului

- reducerea cheltuielilor de aprovizionare si publicitate prin centralizarea acestor activitati la nivelul retelei de franciza

- pozitie de negociere superioara fata de terti, gratie marimii retelei

- accesul la tehnologia, know-how-ul si inovatiile francizorului.

Activitatile pentru care francizorul va oferi asistenta francizatului vor fi

- cercetarea pietei locale

- alegerea locatiei

- elaborarea planului de afacere

- promovarea noii afaceri

- amenajarea spatiului

- achizitia echipamentelor

- instruirea initiala a personalului

- furnizarea manualului francizei

- organizarea tuturor categoriilor de activitati ale pizzeriei

- demararea afacerii – asistenta la fata locului, pe durata a 1 saptamana

- promovarea la nivel national

Franciza in cifre

- investitia globala este cuprinsa intre 25.000 si 35.000 euro (din care 12.000 euro echipamente) in functie de starea spatiului ce trebuie amenajat

- suprafata minima necesara: 120 mp

- cifra de afaceri estimata pentru 100 de locuri: 300.000 euro

- rata estimata a profitului net: 17%

- dreptul de intrare in franciza (transferul de know-how) 6.000 euro

- redeventa: 2% din cifra de afaceri, platibila lunar

Preview document

Franciza Bella Italia - Pagina 1
Franciza Bella Italia - Pagina 2
Franciza Bella Italia - Pagina 3
Franciza Bella Italia - Pagina 4
Franciza Bella Italia - Pagina 5
Franciza Bella Italia - Pagina 6
Franciza Bella Italia - Pagina 7
Franciza Bella Italia - Pagina 8
Franciza Bella Italia - Pagina 9

Conținut arhivă zip

  • Franciza Bella Italia.doc

Alții au mai descărcat și

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Evoluția Conceptului de Franciză

Introducere Scimbările climatului economic din ultimii zece ani, tendinţele privind modelele de cumpărare ale clientului final şi marele val al...

Franciza - Avantaje și Limite

Introducere Conform Codului deontologic elaborat de Federaţia Europeană de Franchising franciza poate fi definită ca un sistem de comercializare a...

Franciză - tehnică de comercializare

Introducere În contextul global actual, este din ce în ce mai răspândită idea că franciza este cea mai sigură metodă de investiţie pentru cei care...

Franciza - Rețetă de Succes

Introducere Într-o plimbare pe străzile oricărui oraş din lume, se regăsesc afaceri în format francizing în fiecare centru comercial, fiecare...

Ai nevoie de altceva?