Focus Grup

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Cercetarea de natura calitativa derulata de domnul profesor Mihai Tichindelean a presupus desfasurarea unei intalniri de grup in data de 15 decembrie 2011 ora 10:00, in sala de curs M 22 din facultatea de medicina Sibiu.

Problema de cercetat a fost: modul in care consumatorii de bauturi alcoolice percep responsabilitatea de a bea.

Obiectivele care au fost urmarite prin aceasta cercetare sunt:

- Identificarea motivelor care stau la baza consumului de alcool;

- Determinarea situatiilor in care se consuma alcool;

- Identificarea tipurilor de bauturi alcoolice consumate;

- Determinarea factorilor care determina preferinta consumatorilor pentru un anumit tip de bautura alcoolica;

- Evaluarea impactului reclamelor asupra deciziei de cumparare a unui tip de bautura alcoolica;

- Determinarea factorilor care declanseaza in randul consumatorilor responsabilitatea de a bea;

- Determinarea impactului mesajelor de responsabilitate de a bea din cadrul reclamelor de bauturi alcoolice.

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Focus Grup.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
1 128 cuvinte
Nr caractere:
6 266 caractere
Marime:
11.51KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
management, Economie
Predat:
la facultate
Materie:
Economie
Profesorului:
Mihai Tichindelean
Sus!