Extras din referat
Constructia Uzinei de Autoturisme Pitesti a început în 1966, la Colibasi, judetul Arges. Dupa semnarea unui contract de licenta între Renault si statul român în 1968, începe fabricatia modelului Dacia 1100 sub licenta R8, urmat în 1969 de Dacia 1300 sub licenta R12. Între anii 1970-1980, Dacia dezvolta o întreaga gama de modele care va cuprinde mai multe tipuri de vehicule de persoane si utilitare. Începând din anul 1978, Automobile Dacia continua autonom productia de autoturisme derivate din gama Renault 12. Anul 1995 este marcat de lansarea primului autoturism de conceptie 100% româneasca, Dacia Nova si de restructurarea întreprinderii într-o societate de productie si strategie si 7 filiale comerciale. În 1998, anul în care s-au aniversat trei decenii de la producerea primului automobil Dacia, de pe portile uzinei a iesit autoturismul cu numarul 2.000.000. În acelasi an întreprinderea a obtinut Certificatul de atestare a Implementarii Sistemului Calitatii ISO 9001 si a înregistrat recordul de productie (106.000 unitati).
Dacia si Renault împreuna de peste 35 de ani
La 2 iulie 1999, se semneaza contractul de privatizare al societatii si Dacia devine o marca a Grupului Renault, având ca principala misiune sustinerea dezvoltarii Grupului pe pietele emergente. În 2000 are loc lansarea modelului Dacia SupeRNova, prima concretizare a colaborarii franco-române, un autoturism echipat cu motor si cutie de viteze Renault. Renault si Dacia au mai multe obiective pe termen mediu si lung : producerea unui vehicul nou destinat pietelor emergente, marirea productivitatii, producerea de automobile de calitate Renault la preturi scazute.
Prezentarea produsului :
2006 Dacia Logan MCV
Dacia îşi îmbogăţeşte gama de vehicule cu un nou model: Logan MCV (Multi Convivial Vehicle). Prezentat în avanpremieră la Salonul Auto de la Paris in 28 septembrie 2006, Logan MCV este comercializat în România începând din luna octombrie 2006, iar de la începutul anului 2007 este prezent pe principalele pieţe europene.
Vehicul spaţios şi cu o mare capacitate de transport, Logan MCV beneficiază de toate avantajele Logan la care adaugă modularitatea şi polivalenţa în utilizare.
Logan break MCV se adapteaza diverselor utilizari din viata cotidiana. Spatiul interior este generos si asigura confortul pasagerilor, indiferent de locurile pe care le ocupa: pe primul, pe al doilea sau pe al treilea rand de scaune. Interiorul lui Logan MCV poate fi amenajat in diverse moduri: banchetele din randul al doilea si al treilea, pot fi rabatate independent sau scoase complet. Cele doua scaune din spate, cantaresc doar 16,7 kg si pot fi scoase foarte usor pentru a obtine un spatiu de depozitare mai mare.
Cerere de oferta
ESTRELLA CATALUNA SNC
Bahia de montejo 79
Barcelona,Espana
Tel: (0034) 622 0153
Fax: (0034) 622 4141
SC Automobile Dacia SA
Str. Uzinei, nr. 1,
Mioveni, jud. Arges, Romania
Tel: (0040) 251 755178
Fax: (0040) 251 755178
Ref: Cerere oferta Dacia Logan MCV
Barcelona, 20 ianuarie 2007
Stimate domnule Popescu,
Cu prilejul expozitiei de la Salonul Auto de la Paris in 28 septembrie 2006, am avut ocazia de a ne familiariza cu noua Dacia Logan MCV pe care dumneavoastra o fabricati , reusind sa ne convingeti de calitatea acestui autoturism.
Consideram ca acest tip de autoturism se incadreaza perfect in ceea ce priveste cerintele clientilor nostrii avand in vedere raportul calitate-pret si de aceea vrem sa ne oferiti 50 de autoturisme Dacia Logan MCV.
Oferta dumneavoastra va trebui sa indice preturile DAF, conform INCOTERMS 2000 precum si cel mai scurt termen de livrare, inclusiv conditiile dumneavostra de plata.
Pentru a ne permite sa luam decizia in mod operativ, va rugam anexati la oferta toate informatiile si datele tehnice necesare.
Sperand ca oferta dumneavoastra ne va parveni inainte de 20 februarie 2007, va rugam sa primiti expresia celor mai bune sentimente.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Export Intracomunitar.doc