Etica in Afaceri

Extras din referat Cum descarc?

Compania Coca-Cola HBC Romania, tara membra a Grupului Coca-Cola Hellenic, asigura pentru produsele Coca-Cola imbutelierea, distributia, vanzarea si marketingul operational, fiind lider pe piata bauturilor non-alcoolice din Romania. Coca-cola Romania este filiala Companiei Coca-Cola, fiind detinatoarea marcilor inregistrate si a concentratului bauturilor racoritoare. Cele doua companii lucreaza in parteneriat.
In Romania, Coca-Cola HBC Romania imbutelieaza o gama larga de produse marca Coca-Cola, de la bauturi racoritoare carbonatate (Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes), necarbonatate (Cappy Tempo), nectaruri (Cappy Nectar), pana la ceaiuri (Nestea), apa (Dorna, Dorna-Izvorul Alb, Poiana Negri), bauturi energizante (Burn) si cafea Ready to Drink (Illy). Produsele Coca-Cola sunt imbuteliate in fabrici pozitionate strategic in toate regiunile tarii: Ploiesti, Iasi, Timisoara si incepand cu 2002 si in Vatra Dornei. In prezent, aproximativ 2200 de oameni sunt angajatii Coca-Cola.
De-a lungul timpului, Coca-Cola HBC Romania si-a castigat reputatia de ,,scoala de management", ,,exportand" in structurile Coca-Cola Hellenic din intreaga lume peste 50 de manageri in pozitii de middle si top management. Numerosi manageri de top din mari companii romanesti si multinationale si-au inceput cariera in Coca-Cola HBC Romania.
Investitia companiei in Romania inseamna si crearea unei relatii speciale cu romanii, Coca-Cola promovandu-si consecvent principiile si valorile pe piata romaneasca, oferind permanent partenerilor de afaceri si consumatorilor romani produse si servicii de cea mai buna calitate, respectand in acelasi timp obiceiurile si cultura comunitatilor in care isi desfasoara activitatea. Inovatia, pasiunea, integritatea, leadership-ul, comunicarea permanenta cu consumatorii companiei sunt caracteristici definitorii pentru compania Coca-Cola in Romania.
Filosofia companiei
Promisiunea sistemului Coca-Cola este aceea de a adera la cele mai inalte standarde de etica. Integritatea marcilor Coca-Cola si calitatea produselor pe care le ofera, impreuna cu devotamentul oamenilor de la Coca-Cola construiesc incredere si intaresc relatii. Compania promite ca livreaza produse si servicii la calitate ireprosabila, respectand in acelasi timp culturile si obieceiurile unice ale comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.
Politica companiei de responsabilitate sociala este concentrata in patru directii: piata, mediul, oamenii de la Coca-Cola si comunitatea. Pentru fiecare dintre ele, Sistemul Coca-Cola a aplicat constant principiul parteneriatului social, economic si cultural, demostrandu-si disponibilitatea de a se implica in actiuni menite sa impulsioneze valorile si dezvoltarea societatii in care opereaza.
Piata
Compania se orienteaza la preferintele consumatorilor companiei aflati permanent in cautare de nou, mereu in miscare, respectandu-le traditiile si valorile. Vine in intampinarea gusturilor si nevoilor lor, oferindu-le produse de cea mai buna calitate. Construieste relatii mutual avantajoase cu partenerii companiei de afaceri, ajutandu-i sa se dezvolte alaturi de companie. Respecta angajamentul de a lucra la cele mai inalte standarde de calitate, recunoscute la nivel international.
Angajatii
Contribuie activ la crearea unui cadru favorabil dezvoltarii personale si profesionale a angajatilor companiei, incurajandu-le performanta. Indeamna angajatii sa isi aduca aportul la inovatie, compania sprijinind punerea ideilor lor in aplicare.
Politica in domeniul mediului, sanatatii si securitatii ocupationale
Coca-Cola HBC Romania se angajeaza sa isi desfasoare activitatile din cadrul afacerii, de la receptia materiilor prime pana la distributia si vanzarea produselor finite, inclusiv operatiunile cu dozatoare si echipamente frigorifice, in conformitate cu cerintele standardelor ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007 si The Coca-Cola Management System, implementand, mentinand si imbunatatind continuu sistemele de management de mediu si al sanatatii si securitatii ocupationale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Etica in Afaceri.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!