Distribuția produselor turistice pe internet - Holiday Inn - studiu de caz

Previzualizare referat:

Extras din referat:

Distributia este ansamblul de activitati realizate de fabricant plecand de la un moment in care produsele sunt terminate si asteapta sa fie trimise, pana la momentul in care sunt in posesia consumatorului final si aproape de a fi consumate, sub formele si cantitatile corespunzand nevoilor utilizatorilor.

Internetul este un mediu de comunicare si o piata aflata in plina expansiune. Noile tehnologii distribuite prin Internet au ca efect schimbarea felului in care clientii cauta informatii si opteaza pentru serviciile turistice. Mai mult decat atat, Internetul a afectat modul in care companiile turistice isi conduc afacerea si comunica cu colaboratorii. Firmele turistice trebuie sa-si dezvolte capacitatea de a utiliza noi tehnologii de vanzare si sa inteleaga efectele asupra afacerii pe care o conduc. Cu toate acestea, toti participantii vor trebui sa recunoasca natura globala a investitiei si faptul ca noile tehnologii de comercializare inseamna ca destinatiile nu numai ca se adreseaza unui segment de clientela aflata acum la nivel planetar, dar vor trebui sa tina seama de infrastructura.

Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie. Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Contributia sa la PNN, angajarea si dezvoltarea regionala sunt bine documentate, spre deosebire de alte sectoare, este prevazut sa creasca in importanta in urmatoarele decenii ca urmare a cresterii timpului liber. In turism informatia are un rol, foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind "sangele" unei industrii, fara care un sector nu poate functiona. Turistii au nevoie de informatie inainte de a pleca in calatorie pentru a-i ajuta sa planifice si sa aleaga intre optiuni, si de asemenea se observa cresterea nevoii de informatie in timpul calatoriei ca o tendinta spre cresterea calatoriilor independente. Aceasta cere de asemenea informatii reflectand surse subtile: vacanta anuala si chiar week-end-ul sunt mai mult asociate cu enormul risc financiar si emotional.

Bibliografie:

- Florescu, C., ,,Marketing", Editura Marker, Bucuresti, 1992

- Patriche, Dumitru, "Economia comerciala", Bucuresti, 1992

- Cristureanu, Cristiana, "Economia si politica turismului international", Editura Abeona, Bucuresti, 1992

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Distributia Produselor Turistice pe Internet - Holiday Inn - Studiu de Caz.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Da
Nota:
7/10 (5 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
8 pagini
Imagini extrase:
8 imagini
Nr cuvinte:
2 683 cuvinte
Nr caractere:
13 744 caractere
Marime:
18.96KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
turism, servicii, calitate
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea "Danubius" din Galati
Materie:
Economie
Sus!