Distributia Produselor Turistice pe Internet - Holiday Inn - Studiu de Caz

Extras din referat Cum descarc?

Distributia este ansamblul de activitati realizate de fabricant plecand de la un moment in care produsele sunt terminate si asteapta sa fie trimise, pana la momentul in care sunt in posesia consumatorului final si aproape de a fi consumate, sub formele si cantitatile corespunzand nevoilor utilizatorilor. 
Internetul este un mediu de comunicare si o piata aflata in plina expansiune. Noile tehnologii distribuite prin Internet au ca efect schimbarea felului in care clientii cauta informatii si opteaza pentru serviciile turistice. Mai mult decat atat, Internetul a afectat modul in care companiile turistice isi conduc afacerea si comunica cu colaboratorii. Firmele turistice trebuie sa-si dezvolte capacitatea de a utiliza noi tehnologii de vanzare si sa inteleaga efectele asupra afacerii pe care o conduc. Cu toate acestea, toti participantii vor trebui sa recunoasca natura globala a investitiei si faptul ca noile tehnologii de comercializare inseamna ca destinatiile nu numai ca se adreseaza unui segment de clientela aflata acum la nivel planetar, dar vor trebui sa tina seama de infrastructura.
Turismul este cunoscut ca fiind cea mai larga industrie. Veniturile sale au o proportie semnificativa in economia multor tari si este una din cele mai mari producatoare de locuri de munca. Contributia sa la PNN, angajarea si dezvoltarea regionala sunt bine documentate, spre deosebire de alte sectoare, este prevazut sa creasca in importanta in urmatoarele decenii ca urmare a cresterii timpului liber. In turism informatia are un rol, foarte important, de fapt informatia a fost descrisa ca fiind "sangele" unei industrii, fara care un sector nu poate functiona. Turistii au nevoie de informatie inainte de a pleca in calatorie pentru a-i ajuta sa planifice si sa aleaga intre optiuni, si de asemenea se observa cresterea nevoii de informatie in timpul calatoriei ca o tendinta spre cresterea calatoriilor independente. Aceasta cere de asemenea informatii reflectand surse subtile: vacanta anuala si chiar week-end-ul sunt mai mult asociate cu enormul risc financiar si emotional.


Fisiere in arhiva (1):

  • Distributia Produselor Turistice pe Internet - Holiday Inn - Studiu de Caz.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

- Florescu, C., ,,Marketing", Editura Marker, Bucuresti, 1992 
- Patriche, Dumitru, "Economia comerciala", Bucuresti, 1992
- Cristureanu, Cristiana, "Economia si politica turismului international", Editura Abeona, Bucuresti, 1992


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!