Diagnostic Comercial la SC ALICANTE SRL

Extras din referat Cum descarc?

Pentru analiza situatiei S.C. ASILCOSMETICS S.R.L. s-au urmarit cateva dintre cele mai importante aspecte, si anume: analiza vanzarilor, analiza clientilor, analiza pietei si concurentei, analiza furnizorilor etc. In final, din datele analizate vom extrage unele concluzii care vor aprecia concret unele particularitati privind activitatea comerciala a unitatii.
Analiza vanzarilor
Oferta de produse a firmei este diversificata si consta din urmatoarele grupe de produse:
- Hartia igienica contine doua sortimente principale: hartie igienica cu tub si fara tub. Din aceste sortimente de baza, cererea pietii a determinat aparitia unor produse derivate: hartie igienica mica fara tub (pentru SNCFR), hartie igienica cu tub 65g (ceruta in unele judete din Transilvania). Hartia igenica este realizata sub urmatoarele marci:
- "ASIL LINE", 2 str. avand gramajul 100 g/rola, a cate 10 role/set, materie prima folosita celuloza + hartie ecologica (alba si color);
- "SENZA LUX", 1 str. avand gramajul 100 g/rola, a cate 10 role/set, materie prima folosita celuloza + hartie ecologica roz;
- "GALA", 2 str. avand gramajul 70 g/rola, a cate 8 role/set, materie prima folosita celuloza + hartie ecologica roz;
- "POINT LINE" vrac, acest sortiment este dimensionat si adaptat la cererea clientului. 
- Produsul servetele este realizat sub urmatoarele marci, bine cunoscute nu numai in Galati ci si in majoritatea oraselor tarii:
- "PAPI", in variantele de 40 buc./pachet;
- "GARDEN", in variantele de 50 buc./pachet, 100 buc./pachet; dimensiuni 25x25 cm; materie prima -celuloza 100%
- "VIVA", in variantele de 50 buc./pachet, 100 buc./pachet; dimensiuni 25x25 cm; materie prima -celuloza 100%
- "POINT LINE" in varianta de 50 buc./pachet, 100 buc./pachet; dimensiuni 25x25 cm; materie prima -celuloza 100%
- "SENZA LUX" in varianta de 100 buc./pachet; dimensiuni 30x30 cm; materie prima -celuloza 100%
- "GALA" in varianta de 50 -2 straturi si 100 buc./pachet 1 strat; dimensiuni 33x33 cm; materie prima -celuloza 100%
- "ECONOMIC "-pentru hypermarketul CORA - in varianta de 100 buc/pachet, dimensiuni 25x25 cm, materie prima -celuloza 100%
- "No 1" - pentru hypermarketul CAREFOUR- in varianta de 100 buc/pachet, dimensiuni 25x25 cm, materie prima -celuloza 100%
- "SILKY" - pentru S.C. ICOS TRADING SRL- in varianta de 100 buc/pachet, dimensiuni 25x25 cm, materie prima -celuloza 100%
- "ARO" - pentru cash & carry METRO- in varianta de 100 buc/pachet , 1 str. dimensiuni 33x33 cm si 50 buc./pachet, 1 str., dimensiuni 25x25cm, materie prima-celuloza 100%.
- Produsul batiste igienice
- "BATISTE GALA" parfumate si classic, 10 buc/pachet, 3 str., materie prima-celuloza 100%
- Produsul prosoape de bucatarie dimensionate pe 100 de foi 
- "PROSOAPE POINT" 2 role/set, 145 g, materie prima folosita celuloza + hartie ecologica (alb si color).
- Produsul hartie industriala:
- "HARTIE INDUSTRIALA" materie prima folosita celuloza + hartie ecologica 1 str. Si 2 str., diferite gramaje
Vanzarile intreprinderii au inregistrat o crestere ascendenta, mai putin in anul 2007, in preturi curente, crescand in medie cu 49,82% pe perioada diagnosticata. 
Evolutia cifrei de afaceri, in preturi curente si in preturi comparabile
Tabelul 1
Nr. Crt. Denumirea indicatorului 2004 2005 2006 2007
1. Cifra de afaceri in preturi curente 2351612 2777979 3052618 3770021
2. Indicele de crestere a cifrei de afaceri in preturi curente 100 % 118% 110% 124%
3. Indicii preturilor productiei industriale pe ramura (piata interna si extera)- cu baza in lant 100,0 119,1 116,9 115,0
4. Indicii preturilor productiei industriale pe ramura (piata interna si extera)- baza 2004 100,0 119,1 139,2 160,1
5. Cifra de afaceri in preturi constante 2001 2351612 2332476 2192533 2354613
6. Indicele de crestere a cifrei de afaceri in preturi constante 100% 99% 94% 107%
Evolutia cifrei de afaceri in preturi comparabile, ajustata cu indicele de crestere a preturilor productiei industriale pe ramura, a fost mult inferioara, inregistrand in anul 2005 o scadere de 17,73 % , iar in anul urmator o crestere substantiala de 63,29%, pentru ca in anul 2007 cresterea sa fie de 15,79% comparativ cu 55,86% in preturi curente.
Structura vanzarilor pe piata interna.


Fisiere in arhiva (1):

  • Diagnostic Comercial la SC ALICANTE SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!