Dezvoltarea strategica si financiara - Loreal

Cuprins referat Cum descarc?

Prezentarea companiei
Modelul PEST
Politici de dezvoltare durabile
Standarde de calitate
Analiza SOWT
Managenemtul riscurilor
Managementul performantei financiare


Extras din referat Cum descarc?

-Sediu: Franta Clichy, Hauts-de-Seine, Franta
-Industrie Cosmetice -Cifra de afaceri 2,578 miliarde EUR (2009) -Venit ? 17,47 miliarde EUR (2009) -Profit net ? 1,792 miliarde EUR (2009 -Angajati 67,660 (2008) -Divizii The Body Shop -Website www.loreal.com
 Acum 100 de ani, L'Oreal a inceput aventura frumusetii. Mica afacere de familie, pornita in 1909, a devenit astazi lider mondial in randul companiilor de cosmetice, cu peste 67 500 de angajati, in 62 de tari si produse distribuite in 130 de tari.
 Intr-o piata in curs de transformari substantiale, L'Oreal ia masuri in avans in fiecare an pentru a face cele mai bune produse de frumusete disponibile pentru toata lumea. Cu un portofoliu de 28 de branduri internationale si o structura organizationala bazata pe canale de distributie, avem obiectivul de a satisface nevoile fiecarui consumator in functie de obiceiurile si stilul lui sau al ei de viata. 
Factori politici: 
-Adoptarea unor prevederi privind scutirea impozitarii profitului reinvestit creeaza cadrul necesar realizarii unui proces investitional crescut. 
-Preocuparea pentru dezvoltarea sectorului cosmeticelor si faptul ca unele utilaje pentru aceasta industrie sunt scutite de taxele vamale sau acestea sunt reduse 
Factorii sociali-culturali: 
-Din punct de vedere social situatia este una pozitiva pentru industria confectiilor,a designului vestimentar si al cosmeticelor. 
-Nivelul de calificare a fortei de munca este ridicat in comparatie si cu alte tari dezvoltate. 
-Un alt plus este costul redus al fortei de munca comparativ cu tarile vestice. 
-Din alt punct de vedere, nivelul social de cultura vestimentara,cosmetica este in crestere. 
-Diversificarea nivelului preferintelor face ca firmele de acest gen sa aiba succes.
Factori economici: 
-Dobanda, actioneaza negativ, la o dobanda de 20-30% pe an trebuie sa ai o rata a rentabilitatii foarte ridicata de peste 30%. 
-conducerea firmei trebuie sa implementeze o strategie viabila de dezvoltare in care sa tina cont de toate aceste aspecte negative dar sa si urmareasca in permanent aparitia unei noi legi sau a unor noi facilitati pentru IMM-uri.
Factorii tehnologici: 
-Lansarea in premiera a noi produse 
-Retea de distributie foarte dezvoltata care are o acoperire nationala cuprinzand peste 150 de magazine de specialitate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Dezvoltarea strategica si financiara - Loreal.pptx

Bibliografie

http://ro.kompass.com/c/l-oreal-romania-srl/ro020522/
http://www.loreal.ro/grup
www.editurauniversitara.ro
www.managementulperformantei.ro


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!