1. Scurta prezentare: 3 2. Cultura organizatiei: 3 3. Misiunea si viziunea companiei: 4 4. Obiective: 5 5. Strategii si modul de functionare al acestora: 5 6. Codul de etica 6
1. Scurta prezentare: T&G S.A. este o companie care activeaza in domeniul telecomunicatiilor, ea a fost fondata la data de 28.01.2020 in Romaniei. Compania s-a bucurat de un adevarat succes chiar dupa prima luna de la aparitia acesteia pe piata, lucru ce ia permis sa se extinda si pe teritoriul Republici Muldova. 2. Cultura organizatiei: Deoarece cultura implica ipoteze, valori si credinte de baza, ea tinde sa fie destul de stabila in timp. In plus, o data ce o cultura este bine stabilita, ea poate persista in ciuda fluctuatiei personalului, asigurand o continuitate sociala. T&G a adoptat o cultura mai putin formala, similara cu cea adoptata de Steve Jobs pentru ''gigantul'' Apple. Asemenea companieie Apple, T&G doreste sa faca o traditie din faptul ca pune un mare accent pe experienta utilizatorilor. Cultura organizationala a companiei are la baza 9 principii, anume: 1. Comunica-ti visul si pune-l in practica: Misiunile companiei sunt in general, limitate. Visul si cultura organizationala a companiei trebuie sa aiba in gand un bine general si sa vizeze extinderea companiei mai departe de interesele financiare. Compania este clara atunci cand isi exprima valorile, atat in interiorul companiei, cat si in exterior. Prioritatile personale, valorile si principiile sunt punctul de plecare al culturii organizationale. 2. Creeaza organizatia cu un tel in minte: Asta include munca exacta care trebuie depusa de start, tot ce este nevoie pentru a creea un avantaj competitiv si o modalitate prin care iti poti pune ideile in practica. 3. Aduna-ti echipa rapid: Pentru start-upuri asta inseamna sa stii exact cine te va ajuta, dar si in ce domenii ai nevoie de mana de lucru. Procesul de angajare, este de asemenea, foarte important. Oamenii trebuie alesi cu grija, oameni capabili pe domeniile de care se vor ocupa. 4. Vino cu inovatii: Creeaza un portofoliu cu toate ideile companiei, care include elementele originale, nu doar imbunatatiri de produse. De asemenea, cuprinde imbunatatiri ale modelelor de business, ale serviciile cu clientii si altele. 5. Impune-ti standarde inalte: In fiecare zi comunica aceste standarde celor care cu care lucrezi atunci cand iti sunt propuse diverse lucruri. O echipa buna va respecta aceste standarde, iar clientii vor observa acest lucru si vor reactiona in consecinta. 6. Antreneaza-te continuu: Fiecare interactiune este un posibil moment in care sa inveti ceva. Tot ce trebuie sa faci este sa profiti de aest lucru. Deviza companiei este: invata din greselile tale pentru a obtine rezultate mai bune mai tarziu. Proiectul de educare continua este un proiect comun al liderilor de succes si al companiilor mari. 7. Pune accentul pe cateva evenimente: Alege cateva evenimente simbolice care vor fi importante pentru echipa ta si pentru actionari companiei tale. Organizeaza ceva amuzant, dar care sa aiba si ceva aplicatii practice. 8. Gandeste ca un castigator, poarta-te ca atare: Clientii simt cat de motivati sunt angajatii unei afaceri imediat dupa ce vad produsul si cum le este prezentat acesta. Clientii vor sa colaboreze cu o companie de succes. 9. Vizualizeaza-ti telul: Daca nu stii ce vrei, nu vei ajunge niciodata acolo. Daca achipa nu cunoaste telul ultim al proiectului, atunci nu poti ajunge la telul final. Steve Jobs a trait pentru un tel si l-a lasat mai departe in Apple - produse inovative ce ofera experiente magice. Cultura organizationala corecta nu necesita o atmosfera de cult, dar cere sa te departezi de conventiile legate de modul de lucru. Cultura trebuie construita in jurul unor idealuri, sa dai voie angajatilor sa fie creativi, nu doar de a face profit.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).