Adresa: str.Izvoarelor, nr2, Campeni Telefon: 0258771101 Judetul: Alba Cod Unic de Identificare: 1767584 Nr. Registrul Comertului: JO1/81/1992 Stare Societate: inregistrata din data 30 noiembrie 1992 Socitatea comerciala Alimpan S.r.l. este situata in Campeni, strada Izvoarelor, nr. 2, judet Alba, avand ca obiect de activitate fabricarea painii si a produselor de patiserie (cozonaci, cornuri). Brutaria este formata din 25 de angajati dintre care: un director comercial, un manager, doi contabili, doi casieri, trei magazioneri, trei soferi, 12 brutari, trei femei de serviciu. S.C. Alimpan S.R.L. dispune de urmatoarele aparaturi: o masina de infoliat, un feliator, cinci cuptoare (din care unul electric cu doua vetre, doua cu injectoare cu ardere directa si doua cu conducte), precum si masinile pentru transport marfa. Veniturile obtinute de Alimpan Srl au o evolutie ascendenta cu scaderi in anii 2005 si 2006, cand veniturile realizate au inregistrat valoarea de 2.918.744,00 RON, respectiv 2.647.970,00 RON. Din anul 1999 pana in anul 2008 veniturile au crescut cu 2.427.599,00 RON, adica cu 388,25%. Cele mai mari venituri au fost obtinute in anul 2004 - valoare: 3.487.372,00 RON. Cele mai mici venituri au fost obtinute in anul 1999 - valoare: 625.271,00 RON. In bilantul din anul 2008, veniturile realizate de Alimpan Srl, au crescut cu 186.191,00 RON, adica cu 6,50 %, fata de anul precedent. Cheltuielile realizate de Alimpan Srl au o evolutie ascendenta cu diminuari in anii 2005 si 2006, cand acestea au avut vloarea de 2.887.578,00 RON, respectiv 2.576.908,00 RON. Din anul 1999 pana in anul 2008 cheltuielile au crescut cu 2.420.192,00 RON, adica cu 387,61%. Cele mai multe cheltuieli au fost realizate in anul 2004 - valoare: 3.371.116,00 RON. Cele mai putine cheltuieli au fost realizate in anul 1999 - valoare: 624.393,00 RON. In bilantul din anul 2008 cheltuielile Alimpan Srl, au crescut cu 119.399,00 RON, adica cu 4,08 %, fata de anul precedent. I. CORELATIA LOGISTICA MIX DE MARKETING 1. Prezentarea activitatii de marketing in corelatie cu logistica 1.1 Obiective de marketing Obiective pe termen mediu:- deschiderea unui magazin de desfacere; Obiective pe termen lung: - achizitionarea a doua autovehicule pentru transport; - modernizarea sectiei de productie prin inlocuirea utilajelor vechi; 1.2 Poiectarea produsului Firma isi propune sa realizeze un nou produs: cozonacel cu nuca de 150 grame avand un pret de 1,3 lei bucata.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.