Atunci cand o afacere creste, apar probleme noi care trebuie gestionate in maniere foarte diferite. Comunicarea unei intreprinderi cu doua sute de angajati este diferita ca mijloace si amplitudine a obiectivelor fata de comunicarea unei mici firme cu o echipa de trei-cinci persoane. Unul dintre primele aspecte ce trebuie dezvoltate se refera la cresterea importantei comunicarii interne si la maniera de motivare a angajatilor. Este mult mai greu de comunicat cu o echipa de dimensiuni largite. In plus, imaginea deja obtinuta si proiectata despre firma trebuie intretinuta cu grija. De multe ori, in asemenea situatii, notorietatea exista, dar extinderea afacerilor implica folosirea publicitatii si o amploare mai mare a relatiilor publice. In plus, obiectivele de comunicare sunt mai complexe si mai detaliate, prioritatile se schimba si ele. Iar atunci cand produsele oferite sunt mai multe, canalele de distributie sunt si ele mai numeroase iar partenerii se diversifica - toate aceste aspecte trebuie gestionate cu grija si din punctul de vedere al imaginii.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).