Comportamentul consumatorului - combina Whirlpool

Previzualizare referat:

Extras din referat:

1.Aparitia unei nevoi nesatisfacute

Frigiderul reprezinta un aparat de folosinta indelungata nelipsit din fiecare locuinta. De aceea , datorita uzurii vechiului frigider ,familia mea a hotarat achizitionarea unuia nou,mai exact o combina frigorifica.Aceasta decizie s-a luat in urma constatarii faptului ca vechiul aparat se defecta foarte des si a consumului ridicat de energie electrica.Totodata,dorinta de a schimba frigiderul cu o combina frigorifica s-a datorat si faptului ca exista mai mult spatiu de stocare al alimentelor,noul aparat avand si lada frigorifica incorporata.Dupa stabilirea unei sume cu care se va achizitiona noul produs,am trecut la identificarea acestuia.

2.Cautarea de informatii si identificarea alternativelor

Pentru identificarea si evaluarea alternativelor am avut nevoie de cat mai multe informatii,informatii pe care le-am acumulat consultand mai multe magazine de profil cum ar fi: Flanco, Media Galaxy, Domo, precum si marile magazine de retail: Real, Metro, Ambient. Inca de la inceput am dorit ca produsul sa il cumparam de la reprezentantele marcilor de profil,deoarece acestea detin mai multe informatii in ceea ce priveste produsele pe care le comercializeaza si in acelasi timp ofera o mai mare incredere cu privire la originalitatea produselor, certificatelor de conformitate si totodata,serviciilor de post-vanzare.

Dupa adunarea cat mai multor informatii atat de la personalul specializat din magazine cat si de la persoanele care aveau in uz acest produs ne-am hotarat la cateva marci de renume: Zanussi, Arctic si Whirpool.

3.Evaluarea mentala a alternativelor

Urmatorul pas in acest

Descarcă referat

Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Comportamentul Consumatorului - Combina Whirlpool.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
7/10 (2 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
4 pagini
Imagini extrase:
4 imagini
Nr cuvinte:
642 cuvinte
Nr caractere:
3 937 caractere
Marime:
10.84KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Economie
Tag-uri:
produse, servicii, calitate, consumatori
Predat:
Facultatea de Stiinte Economice , Universitatea "Lucian Blaga" din Sibiu
Materie:
Economie
Sus!