Comportamentul Consumatorului - Combina Whirlpool

Extras din referat Cum descarc?

1.Aparitia unei nevoi nesatisfacute
Frigiderul reprezinta un aparat de folosinta indelungata nelipsit din fiecare locuinta. De aceea , datorita uzurii vechiului frigider ,familia mea a hotarat achizitionarea unuia nou,mai exact o combina frigorifica.Aceasta decizie s-a luat in urma constatarii  faptului ca vechiul aparat se defecta foarte des si a consumului ridicat de energie electrica.Totodata,dorinta de a schimba frigiderul cu o combina frigorifica s-a datorat si faptului ca exista mai mult spatiu de stocare al alimentelor,noul aparat avand si lada frigorifica incorporata.Dupa stabilirea unei sume cu care se va achizitiona noul produs,am trecut la identificarea acestuia.
2.Cautarea de informatii si identificarea alternativelor
Pentru identificarea si evaluarea alternativelor am avut nevoie de cat mai multe informatii,informatii pe care le-am acumulat consultand mai multe magazine de profil cum ar fi: Flanco, Media Galaxy, Domo, precum si marile magazine de retail: Real, Metro, Ambient. Inca de la inceput am dorit ca produsul sa il cumparam de la reprezentantele marcilor de profil,deoarece acestea detin mai multe informatii in ceea ce priveste produsele pe care le comercializeaza si in acelasi timp ofera o mai mare incredere cu privire la originalitatea produselor, certificatelor de conformitate si totodata,serviciilor de post-vanzare. 
Dupa adunarea cat mai multor informatii atat de la personalul specializat din magazine cat si de la persoanele care aveau in uz acest produs ne-am hotarat la cateva marci de renume: Zanussi, Arctic si Whirpool.
3.Evaluarea mentala a alternativelor
Urmatorul pas in acest


Fisiere in arhiva (1):

  • Comportamentul Consumatorului - Combina Whirlpool.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!