Coca-Cola

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 10802
Mărime: 592.55KB (arhivat)
Publicat de: Leontin Grigore
Puncte necesare: 7

Extras din referat

Coca-Cola

Coca-Cola este o băutură răcoritoare vânduta în magazine, restaurante, și automate în mai mult de 200 de țări. Acesta este produs de Compania Coca-Cola din Atlanta , Georgia , și este adesea menționată pur și simplu ca Coca-Cola (o marcă comercială înregistrată a companiei Coca-Cola în Statele Unite din 27 martie 1944). Inițial a fost conceput ca un medicament de brevet atunci când a fost inventat în secolul al 19-lea de către John Pemberton , Coca-Cola a fost cumparata de omul de afaceri Griggs Candler , a cărui introducere pe piață a dus Coca-Cola la dominația lumii de bauturi racoritoare pe piață de-a lungul secolului 20 . Coca-Cola a fost vanduta la licitatie in întreaga lume..

Compania Coca-Cola a introdus alte băuturi cola sub numele de brand Coca-Cola. Cele mai frecvente dintre acestea este Diet Coke , cu altele, inclusiv , fără cofeină, Coca-Cola , Coca-Cola Diet, fără cofeină, Coca-Cola cires , Coca-Cola Zero , Coca-Cola Vanilla , și versiuni speciale cu lamaie, lime sau cafea.

Istorie

John Pemberton, inventatorul Coca-Cola

Vechi german Coca-Cola deschizător sticle

Considerat a fi primul cupon vreodată, acest bilet pentru un pahar gratuit de Coca-Cola a fost prima distribuit în 1888 pentru a ajuta la promovarea băutură. Pana in 1913, compania a răscumpărat 8500000 de bilete.

Acest anunț Coca-Cola din 1943 este încă afișat în oraș mic de Minden , Louisiana.

Reteta prototipul Coca-Cola a fost formulat la Compania Eagle consumului de droguri și chimică, o farmacie în Columbus , Georgia, de către John Pemberton , inițial ca un vin de coca numit Pemberton de vinuri franceză Coca . El poate să fi fost inspirat de succesul formidabil de Vin Mariani , un european de vin coca.

În 1886, atunci când Atlanta și Fulton County a trecut interzicerea legislației, Pemberton a răspuns prin dezvoltarea Coca-Cola, în esență, o versiune nealcoolice de franceză vinului coca. Primele vânzări au fost la farmacia lui Iacov in Atlanta, Georgia , pe 8 mai 1886. Acesta a fost inițial vândut ca un medicament de brevet pentru cinci cenți un pahar , care au fost populare în Statele Unite, la timpul cuvenit la convingerea că apa carbogazoasa a fost buna pentru sănătate. Pemberton a pretins ca Coca-Cola vindeca boli, precum dependenta de morfina, dispepsie , neurastenie , dureri de cap, si impotenta .

Pana in 1888, cele trei versiuni de Coca-Cola - vândute de trei întreprinderi separate - au fost pe piață. Un parteneriat a fost format pe 14 ianuarie 1888 între Pemberton și patru oameni de afaceri din Atlanta: JC Mayfield, AO Murphey, CO Mullahy și EH Bloodworth.

Candler, cu toate acestea, în cele din urmă a luat o poziție mai formala de a fi parte a încorporării Coca-Cola Company, în județul Fulton pe 24 martie 1888. Această acțiune a inclus Charley Pemberton și Woolfolk Walker, împreună cu sora acestuia, Margaret Dozier. Cei patru au alcătuit acționarii pentru "Coca-Cola Company".Deși Pemberton a declarat că numele de "Coca-Cola", a aparținut exclusiv pentru fiul său Charley.

Datorita numelui Charley Pemberton a preluat controlului asupra "Coca-Cola", numele a fost factorul de bază care a permis ca el să participe în calitate de acționar majoritar, în martie 1888. Cu atât mai mult pentru Candler în special, poziția lui Charley care deține controlul exclusiv asupra "Coca-Cola", numele a continuat să fie un ghimpe in coasta lui.

Fiul cel mai vechi Charles Howard Candler a scris o carte în anul 1950 publicata de Universitatea Emory . În această biografie definitivă despre tatăl său, în care Candler afirmă: "..., la 14 aprilie 1888, tânărul farmacist [Asa Griggs Candler] a achiziționat un interes de o treime în formula unui elixir de proprietate aproape complet necunoscută cunoscut sub numele de Coca -Cola ".

Preview document

Coca-Cola - Pagina 1
Coca-Cola - Pagina 2
Coca-Cola - Pagina 3
Coca-Cola - Pagina 4
Coca-Cola - Pagina 5
Coca-Cola - Pagina 6
Coca-Cola - Pagina 7
Coca-Cola - Pagina 8
Coca-Cola - Pagina 9
Coca-Cola - Pagina 10
Coca-Cola - Pagina 11
Coca-Cola - Pagina 12
Coca-Cola - Pagina 13
Coca-Cola - Pagina 14
Coca-Cola - Pagina 15
Coca-Cola - Pagina 16
Coca-Cola - Pagina 17
Coca-Cola - Pagina 18
Coca-Cola - Pagina 19
Coca-Cola - Pagina 20
Coca-Cola - Pagina 21
Coca-Cola - Pagina 22
Coca-Cola - Pagina 23
Coca-Cola - Pagina 24
Coca-Cola - Pagina 25
Coca-Cola - Pagina 26
Coca-Cola - Pagina 27
Coca-Cola - Pagina 28
Coca-Cola - Pagina 29
Coca-Cola - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Coca-Cola.docx

Alții au mai descărcat și

Coca-Cola

Cola este o băutură răcoritoare produsă de The Coca-Cola Company, făcută din frunze de coca decocainizate. Numele provine de la două din...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Întreprinderea în era globalizării

In era globalizarii, specialitii in domeniu vorbesc despre “intreprinderea digitala”, “intreprinderea virtuala” sau “intreprinderea mileniului...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Te-ar putea interesa și

Politică de distribuție a Coca Cola HBC SRL

Coca Cola a reusit sa-si faca simtita prezenta pe piata internationala printr-o serie de promovari masive ale bauturilor racoritoare carbogazoase;...

Adaptarea societăților transnaționale la specificul cultural al mediului de afaceri din România

INTRODUCERE Asistăm, în ultima vreme, la o dezvoltare şi transformare fără precedent a lumii în care trăim. Aproape totul se schimbă, se...

Publicitatea Online

INTRODUCERE Lucrarea de faţă îşi propune să analizeze şi să compare mediul on-line şi mediul offline din puncte de vedere al avantajelor şi...

Politica promoțională a firmei Coca Cola

INTRODUCERE Această lucrare a fost realizată cu scopul de a analiza componenţa promoțională a mixului de marketing din cadrul companiei Coca-Cola....

Cercetare de marketing - Coca Cola Cherry

Capitolul 1 Prezentarea pietei, a firmei si a produsului 1.1 Coca Cola – prezentarea companiei 1.1.1 Profilul companiei Coca Cola Piata...

Strategii de marketing-vânzări în Cadrul Companiei Coca-Cola

INTRODUCERE În actualul peisaj economico-social din ţara noastră -marcat de instalarea treptată a mecanismului unei pieţe libere, de afirmare de...

Aspecte ale publicitatii, ale comunicării și ale promovării în cadrul companiei Coca-Cola

ARGUMENT Coca-Cola este astăzi, indiscutabil, un adevărat mit al mărcilor, un simbol al mondializării și al societății de consum. Băutura și...

Linii de îmbuteliere Coca Cola

1.1. Coca-Cola, o marca americana, dar imbuteliata de greci Unul dintre cele mai valoroase branduri din lume, Coca-Cola, este prezent pe piata...

Ai nevoie de altceva?