Scopul cercetarii este studiul comportamentului de cumparare pentru telefoane mobile ajutorul metodei observarii.Cercetarea se realizeazaa in randul populatiei din Bacau intre 18 - 55 ani.
2. Stabilirea obiectivelor cercetarii:
a. Determinarea numarului de marci comparate de persoana observata
b. Identificarea marcilor de telefoane comparate.
c. Determinarea tipului telefon mobil ales de persoana observata in functie de culoare,design,tehnologie,culoarea ecranului,tipul de sonerie,durata bateriei
d. Stabilirea numarului de telefoane cumparate de persoana observata.
e. Timpul petrecut de persoana observata in fata raftului
f. Stabilirea intervalului de pret in care se incadreaza produsul cumparat (scazut, mediu, ridicat)
g. Varsta cumparatorului
h. Sexul persoanei observate
3. Ipotezele pentru obiectivele stabilite
a. Majoritatea cumparatorilor de telefoane mobile compara maxim 3 marci si anume Nokia,Samsung si Sony-Ericsson
b. In medie pentru cei care compara mai multe telefoane pana la alegerea unuia in topul preferintelor sunt nokia si Samsung cu un procentaj de 30%
c. 45% din cumparatori aleg un telefon mobil Nokia
20% din cumparatori aleg un telefon mobil Samsung
25% din cumparatori un telefon mobil Sony-Ericsson
10% din cumparatori au alte preferinte
d. 90% din utilizatorii de telefoane mobile cumpara 1 singur telefon in acord cu preferintele si nevoile sale
e. De obicei pentru achizitionarea de telefoane mobile in medie o persoana sta in magazin cam
Pentru a descărca acest document,
trebuie să te autentifici in contul tău.