Ce impact au automatizarea, IoT, AI si livrarea autonoma asupra retailului

Extras din referat Cum descarc?

Tehnologia ne-a schimbat intr-adevar viata pentru totdeauna, facand-o mai usoara si poate chiar mai fericita. Multi dintre noi nu putem sa ne imaginam cum ar fi aratat viata fara tehnologie, mass-media si toate lucrurile cu care suntem atat de obisnuiti azi. Datorita acestei tehnologii industriile noastre s-au imbunatatit, afacerile au prosperat si, bineinteles, economia s-a imbunatatit mult, lucru care nu se intampla doar cu o tara, ci cu toate tarile din jurul lumii. Retailul este probabil cea mai importanta industrie a unei tari, fara de care tara nu poate castiga bani si datorita careia banii circula si, in cele din urma, tara si oamenii sai beneficiaza de ei. Este, de asemenea, una dintre cele mai mari industrii pe care le-ar putea avea orice tara, conceptul din spatele ei fiind vast si divers iar datorita noilor dezvoltari si implementari continue din industrie, fiecare schimbare si implementare are un efect asupra ei.
Nu multi dintre noi sunt constienti de automatizare, IoT, inteligenta artificiala si livrarea autonoma. Cu toate acestea,se afla in jurul nostru aproape zilnic, ele fiind lucrurile care ne-au schimbat literalmente viata si ne-au dat lumea peste cap intr-un mod bun. Vedem dispozitive si gadgeturi in fiecare zi acum, stim, de asemenea, ca aceste dispozitive si gadgeturi ne ajuta in moduri extraordinare. Ceea ce nu stim este ca tehnologia din spatele tuturor acestor lucruri are un impact imens asupra industriei retailului. Cei mai mari comercianti au succes datorita tehnologiei care le permite sa isi vanda produsele in jurul intregului glob.
Ce este automatizarea si cum impacteaza retailul
Automatizarea este o ramura a tehnicii ce are ca scop crearea de masini si instalatii capabile sa lucreze automat si independent de interventia continua a fortei de munca umane. Sunt create si implementate multe proiecte in care nu exista nicio interventie umana, toate acestea fiind procese care ruleaza singure, fara interventii externe. In zilele noastre vedem si observam produse si dispozitive automate in fiecare zi, cel mai bun exemplu de automatizare pe care il putem observa in jur fiind miile de masini automate ce se plimba zi de zi in jurul lumii. Acestea merg pe cont propriu iar tot ce trebuie sa faci este sa ii dai o comanda. 
Este absolut incontestabil ca automatizarea poate contribui la cresterea productivitatii in orice industrie. Acest lucru se datoreaza faptului ca toata aceasta procedura aduce multe oportunitati si avantaje industriei retailului, cel mai bun mod de a castiga bani si profituri in acest caz este prin automatizare si tehnologie. In cazul retailului, automatizarea si invatarea automata ajuta clientii cu alte recomandari de cumparaturi, folosindu-si obiceiurile de navigare si istoricul achizitiilor, oferind clientilor o experienta de cumparaturi online mai personala si mai directionata. Se poate spune ca automatizarea va deveni cu siguranta viitorul de maine si va continua sa prospere si sa se extinda, deoarece in toti acesti ani rezultatele au fost foarte pozitive. Cu cat mai multi oameni se orienteaza catre automatizare, cu atat compania beneficiaza mai mult din asta. Automatizarea este o tendinta care va afecta toate industriile, sarcinile repetitive consumatoare de timp indeplinite in mod traditional de oameni sunt realizate prin inteligenta artificiala. Motivul pentru care automatizarea va crea un impact asupra retailului este ca acesta se invarte doar in jurul ei. Nu numai automatizarea creeaza un impact asupra retailului, ci si alte tehnologii care vor continua sa se dezvolte, precum IoT.


Fisiere in arhiva (1):

  • Ce impact au automatizarea, IoT, AI si livrarea autonoma asupra retailului.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!