Extras din referat
Tehnologia ne-a schimbat într-adevăr viața pentru totdeauna, facand-o mai usoara si poate chiar mai fericita. Multi dintre noi nu putem sa ne imaginam cum ar fi aratat viata fara tehnologie, mass-media si toate lucrurile cu care suntem atat de obisnuiti azi. Datorită acestei tehnologii industriile noastre s-au îmbunătățit, afacerile au prosperat și, bineînțeles, economia s-a îmbunătățit mult, lucru care nu se intampla doar cu o tara, ci cu toate tarile din jurul lumii. Retailul este probabil cea mai importanta industrie a unei tari, fara de care țara nu poate câștiga bani și datorită careia banii circula și, în cele din urmă, țara și oamenii săi beneficiază de ei. Este, de asemenea, una dintre cele mai mari industrii pe care le-ar putea avea orice țară, conceptul din spatele ei fiind vast si divers iar datorita noilor dezvoltări și implementări continue din industrie, fiecare schimbare și implementare are un efect asupra ei.
Nu mulți dintre noi sunt conștienți de automatizare, IoT, inteligența artificială și livrarea autonomă. Cu toate acestea,se afla in jurul nostru aproape zilnic, ele fiind lucrurile care ne-au schimbat literalmente viața și ne-au dat lumea peste cap într-un mod bun. Vedem dispozitive și gadgeturi în fiecare zi acum, știm, de asemenea, că aceste dispozitive și gadgeturi ne ajută în moduri extraordinare. Ceea ce nu știm este că tehnologia din spatele tuturor acestor lucruri are un impact imens asupra industriei retailului. Cei mai mari comercianti au succes datorita tehnologiei care le permite sa isi vanda produsele in jurul intregului glob.
Ce este automatizarea si cum impacteaza retailul
Automatizarea este o ramura a tehnicii ce are ca scop crearea de masini si instalatii capabile sa lucreze automat si independent de interventia continua a fortei de munca umane. Sunt create și implementate multe proiecte în care nu există nicio intervenție umană, toate acestea fiind procese care ruleaza singure, fara interventii externe. In zilele noastre vedem și observăm produse și dispozitive automate în fiecare zi, cel mai bun exemplu de automatizare pe care îl putem observa în jur fiind miile de masini automate ce se plimba zi de zi in jurul lumii. Acestea merg pe cont propriu iar tot ce trebuie să faci este să ii dai o comanda.
Este absolut incontestabil că automatizarea poate contribui la creșterea productivității în orice industrie. Acest lucru se datorează faptului că toată această procedură aduce multe oportunități și avantaje industriei retailului, cel mai bun mod de a câștiga bani și profituri în acest caz este prin automatizare și tehnologie. În cazul retailului, automatizarea și învățarea automată ajută clienții cu alte recomandări de cumpărături, folosindu-și obiceiurile de navigare și istoricul achizițiilor, oferind clienților o experiență de cumpărături online mai personală și mai direcționată. Se poate spune că automatizarea va deveni cu siguranță viitorul de mâine și va continua să prospere și să se extindă, deoarece în toți acești ani rezultatele au fost foarte pozitive. Cu cât mai mulți oameni se orientează către automatizare, cu atât compania beneficiază mai mult din asta. Automatizarea este o tendință care va afecta toate industriile, sarcinile repetitive consumatoare de timp îndeplinite în mod tradițional de oameni sunt realizate prin inteligență artificială. Motivul pentru care automatizarea va crea un impact asupra retailului este că acesta se învârte doar în jurul ei. Nu numai automatizarea creează un impact asupra retailului, ci și alte tehnologii care vor continua să se dezvolte, precum IoT.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Ce impact au automatizarea, IoT, AI si livrarea autonoma asupra retailului.docx