Extras din referat
Vânzările reprezintă un concept simplu care implică a convinge un client să cumpere un produs.
Reprezintă “comenzile de azi”. Totuşi, nu constituie decât un aspect al procesului de marketing.
Marketingul este: furnizarea de bunuri sau servicii care să satisfacă cerinţele consumatorului
Cu alte cuvinte, marketingul înseamnă a afla ce doreşte clientul şi a ajusta produsele companiei astfel încât să satisfacă aceste cerinţe, realizând profit pentru companie în decursul acestui proces.
Un marketing de succes înseamnă a pune la dispoziţie produsul potrivit, la locul potrivit şi la momentul potrivit.
Dar implică şi a informa clientul despre existenţa produsului.
În consecinţă, reprezintă “comenzile de mâine”.
Este procesul care adună la un loc abilităţile companiei şi cerinţele clienţilor acesteia.
Companiile trebuie să fie flexibile pentru a putea realiza acest echilibru pe piaţă. Ele trebuie să fie pregătite să schimbe produsele, să introducă produse noi sau să pătrundă pe pieţe noi. De asemenea, trebuie să fie capabile să-şi “citească” clienţii şi piaţa.
Conținut arhivă zip
- Ce este Marketingul.ppt