Ce este Marketingul

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 14 în total
Mărime: 809.90KB (arhivat)
Publicat de: Grigore C.
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Vancea Romulus

Extras din referat

Vânzările reprezintă un concept simplu care implică a convinge un client să cumpere un produs.

Reprezintă “comenzile de azi”. Totuşi, nu constituie decât un aspect al procesului de marketing.

Marketingul este: furnizarea de bunuri sau servicii care să satisfacă cerinţele consumatorului

Cu alte cuvinte, marketingul înseamnă a afla ce doreşte clientul şi a ajusta produsele companiei astfel încât să satisfacă aceste cerinţe, realizând profit pentru companie în decursul acestui proces.

Un marketing de succes înseamnă a pune la dispoziţie produsul potrivit, la locul potrivit şi la momentul potrivit.

Dar implică şi a informa clientul despre existenţa produsului.

În consecinţă, reprezintă “comenzile de mâine”.

Este procesul care adună la un loc abilităţile companiei şi cerinţele clienţilor acesteia.

Companiile trebuie să fie flexibile pentru a putea realiza acest echilibru pe piaţă. Ele trebuie să fie pregătite să schimbe produsele, să introducă produse noi sau să pătrundă pe pieţe noi. De asemenea, trebuie să fie capabile să-şi “citească” clienţii şi piaţa.

Conținut arhivă zip

  • Ce este Marketingul.ppt

Te-ar putea interesa și

Folosirea Blogului în Marketingul Serviciilor de Bibliotecă

Motivaţie Societatea, din ziua de azi, este caracterizată de lipsa timpului şi oamenii doresc să obţină informaţiile dintr-un singur loc, rapid şi...

Comportamentul de Achiziție al Organizației

Memoriu justificativ În lumea contemporanÎ au loc mari prefaceri economice si sociale. Sub impactul revolutiei stiintifico – tehnice se produc...

Folosirea mijloacelor de marketing direct pentru fidelizarea clienților - Omniasig

Capitolul I. Noţiuni de Marketing Direct I.1 Definirea noţiunii, caracteristici şi particularităţi Noţiunea de marketing a apărut cu aproximativ...

Tehnici de Negociere

O POVESTE Ora 7.00. O zi obişnuită de marţi. Sună ceasul. Pentru a doua oară. În 10 ani de trezit dimineaţa, mi-am educat simţurile astfel încât...

Facebook - instrument de marketing online

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online 1.1 Conceptul de marketing online În zilele noastre Internetul a ajuns să fie o formă...

Plan de Afaceri

INTRODUCERE A mânca diferit este întotdeauna ceea ce căutăm când împingem uşa unui restaurant. A deschide un restaurant înseamnă a da dovadă de...

Mixul de Marketing - Studiu de Caz

Cap. 1. ASPECTE CONCEPTUALE ŞI METODOLOGICE PRIVIND MIXUL DE MARKETING 1.1 Definirea marketingului Marketingul este peste tot. In mod formal sau...

Marketing prin E-Mail

Marketing prin e-mail 1. Ce este marketing-ul? Confruntate cu o creştere continuă a complexităţii şi a exigenţelor pieţei, întreprinderile sunt...

Ai nevoie de altceva?