Vanzarile reprezinta un concept simplu care implica a convinge un client sa cumpere un produs. Reprezinta "comenzile de azi". Totusi, nu constituie decat un aspect al procesului de marketing. Marketingul este: furnizarea de bunuri sau servicii care sa satisfaca cerintele consumatorului Cu alte cuvinte, marketingul inseamna a afla ce doreste clientul si a ajusta produsele companiei astfel incat sa satisfaca aceste cerinte, realizand profit pentru companie in decursul acestui proces. Un marketing de succes inseamna a pune la dispozitie produsul potrivit, la locul potrivit si la momentul potrivit. Dar implica si a informa clientul despre existenta produsului. In consecinta, reprezinta "comenzile de maine". Este procesul care aduna la un loc abilitatile companiei si cerintele clientilor acesteia. Companiile trebuie sa fie flexibile pentru a putea realiza acest echilibru pe piata. Ele trebuie sa fie pregatite sa schimbe produsele, sa introduca produse noi sau sa patrunda pe piete noi. De asemenea, trebuie sa fie capabile sa-si "citeasca" clientii si piata.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).