Caracteristici Actuale si de Perspectiva ale Pietei

Extras din referat Cum descarc?

1.- Prezentarea societatii
In anul 2000 France Telecom a achizitionat Orange de la Mannesman si a reunit toate activitatile sale in domeniul telecomunicatiilor mobile sub marca Orange. Grupul Orange este unul dintre cei mai mari operatori de telefonie mobila din lume, fiind prezent in 19 tari si avand peste 49 de milioane de clienti in intreaga lume.
Orange Romania, prezenta pe piata romaneasca din 1997, are ca principal actionar Orange SA cu 73.26% din actiuni. In 2003 Orange Romania a obtinut prelungirea pe o perioada de inca 3 ani a certificatului de calitate ISO 9001, fiind prima si singura companie
de telecomunica]ii mobile din Romania careia i-a fost acordat acest certificat.
Sediul central al companiei este in Bucuresti - Europe House, avand birouri si operatiuni distribuite in toata tara: centre de relatii cu clientii in Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara, echipe localizate in toate regiunile tarii care coordoneaza calitatea si dezvoltarea retelei tehnice, precum si echipe care se ocupa de extinderea comerciala.
Cu aproape 160 milioane clienti in intreaga lume, France Telecom este unul dintre principalii operatori de telecomunicatii. Anul 2006 a fost marcat de transferul celei mai mari parti a activitatii grupului France Telecom sub brandul Orange. Cu o noua organizare, Grupul este in prezent un operator international cu servicii integrate.
Orange se implica in:
1.- in sustinerea persoanelor cu deficiente in comunicare:
Incepand cu anul 2004 s-au implicat alaturi de asociatia Light into Europe intr-un proiect dedicat copiilor cu deficiente de vedere si auz. Proiectul urmareste sa reduca riscul de izolare sociala a acestor tineri, sa incurajeze deciziile responsabile si sa ofere sanse mai mari de integrare in societate a acestora. Prin acest proiect scolile au beneficiat pana in prezent de diverse materiale educationale si echipamente pentru copii, au fost infiintate cluburi de activitati extrascolare dedicate imbunatatirii diverselor abilitati ale copiilor, iar parintii copiilor cu deficiente de vedere au la dispozitie prima revista dedicata lor. Este un proiect pe termen lung care isi propune sa sprijine aceste comunitati sa comunice mai bine si sa se integreze armonios in societate. 
2.- in educatie:
Pentru Orange investitia cea mai importanta este in oameni. Cred ca au un rol important in indrumarea si formarea profesionala a tinerilor si de aceea au dezvoltat de-a lungul timpului o serie de programe pentru studenti: Scoala de Vanzari, Scoala de Marketing, School of Customer Experience, Scoala de Comunicare, programe de stagii de practica in Orange precum si seminarii pe diverse teme de orientare in cariera. Prin initiativa Orange Education Program se continua parteneriatul de traditie cu Universitatea Politehnica Bucuresti. In anul universitar 2007/2008, 30 de studenti de la Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei vor putea beneficia de burse din partea Orange, in valoare totala de 60.000 de euro. Studentii care au obtinut rezultate scolare foarte bune si minimum media 8 pe parcursul primilor ani de studiu se vor putea inscrie pentru a obtine o bursa de 200 de euro/luna pentru intregul an universitar. Cei mai merituosi vor fi selectati in urma CV-ului si a unui interviu cu profesorii din cadrul facultatilor si specialistii din echipa Orange.
3.- prin tehnologie:
Orange considera ca este foarte important ca orice cetatean al Romaniei sa aiba acces la servicii de comunicatii si ca au o responsabilitate in atingerea acestui obiectiv. In acest spirit, Orange Romania este primul operator de telefonie mobila care s-a implicat in proiectele Serviciul Universal si Economia Bazata pe Cunoastere initiate de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei. Obiectivul este de a oferi acces la servicii de comunicatii oamenilor din zonele rurale izolate. In cadrul proiectului Serviciul Universal, Orange Romania a deschis 5 telecentre in 2005, prin care oamenii au acces la reteaua publica de telefonie, la fax si internet. De asemenea, au implementat Retele Electronice ale Comunitatilor Locale in 6 localitati rurale, care conecteaza principalele institutii: primaria, scoala, biblioteca si Punctul de Acces Public la internet. Grupul tinta al acestui proiect il reprezinta comunitatile dezavantajate din punct de vedere al accesului la informatie.
4.- in domeniul social:
S-au implicat in proiectul Samusocial, destinat persoanelor fara locuinta din Bucuresti, care se afla intr-o situatie de criza la nivel personal, psihic, social. Proiectul are ca obiectiv asigurarea serviciilor de urgenta pentru aceste persoane. Orange a oferit suport pentru echipele mobile de ajutor si functionarea unui cabinet medico-psiho-social. Astfel in cursul anului 2004, 6300 de persoane fara adapost au beneficiat de consultatii medicale, 47 de persoane au obtinut un loc de munca, 192 de persoane au obtinut carte de identitate iar 8 persoane au obtinut locuinta.


Fisiere in arhiva (1):

  • Caracteristici Actuale si de Perspectiva ale Pietei Serviciilor de Telefonie Mobila Oferite de Societatea Orange Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!