Baze de date in EXCEL

Extras din referat Cum descarc?

Baze de date in Microsoft Excel
Articol prezentand creare si utilizarea bazelor de date in cadrul aplicatiei Microsoft Excel
Publicat: 15 Martie 2004
Pe aceasta pagina
Ce este o baza de date?
Crearea unei liste
Sortarea listei
Filtrarea
Utilizarea randului Total
Ce este o baza de date?
O baza de date este o lista de informatii structurate; structurate insemnand ca sunt aranjate pe randuri (inregistrari) si coloane (campuri).
Dupa ce ati stocat o lista Excel intr-o foaie de calcul tabelar, o puteti sorta, puteti filtra informatiile si calcula automat subtotaluri ale valorilor din aceasta lista.
Tabelele sunt elemente fundamentale in bazele de date
Excel 2003 dispune de cateva modalitati noi de lucru cu listele, acestea fiind evidentiate mai jos. Daca sunteti familiarizat cu metodele mai vechi, acestea sunt inca functionale in aceasta versiune a aplicatiei Excel.
Inceputul paginii
Crearea unei liste
O lista este completata prin introducerea informatiilor de la tastatura  aceasta poate arata intr-un mod similar capturii de ecran prezentate mai jos. 
Un exemplu de lista
Pentru a obtine functionalitatea listei in Excel 2003, executati clic dreapta pe lista si selectati optiunea Creare lista&. 
Asigurati-va ca Excel a selectat intervalul corect pentru lista si executati clic pe OK. 
Lista va fi acum evidentiata si va fi afisata bara de instrumente Lista si XML (List and XML) - vezi imaginea de mai sus. Daca executati clic in afara listei, bara dispare, dar va reaparea cand executati din nou clic in interiorul listei. 
Inceputul paginii
Sortarea listei
Executati clic in lista si apoi executati clic pe sageata orientata in jos, corespunzatoare titlului coloanei dupa care doriti sa realizati sortarea.
Selectati Sortare ascendenta (Sort Ascending) sau Sortare descendenta (Sort Descending). Pentru optiuni de sortare suplimentare, selectati optiunea Sortare (Sort) de sub butonul Lista (List) din bara de instrumente Lista si XML (List and XML). 
Fereastra de dialog pentru sortari complexe
Inceputul paginii
Filtrarea
Filtrarea va permite sa extrageti anumite date care prezinta interes. Este posibil, de exemplu, sa vedeti numai vanzarile realizate in regiunea din sud. Executati clic in interiorul listei si apoi executati


Fisiere in arhiva (1):

  • Baze de date in EXCEL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Descarca gratuit aceast referat (0 €)

Completezi numele, prenumele și adresa de email. După aceea primesti prin email link-ul pentru descărcare. Completeaza o adresă de email validă.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.



Hopa sus!