Aplicatie metode cantitative si calitative de asistare a deciziilor in afaceri

Extras din referat Cum descarc?

1. Emiteti o serie de recomandari pentru societatea ALFA sa - si imbunatateasca relatia cu clientul C.
Compania Alfa se poate baza pe informatiile prezentate ca sa faca in asa fel incat sa scada actiunile care sunt factori ( inductori) de cost ,de pilda, sa vedem cazul clientului C, avand doar 7% fata de clientul A(cu referire la numarul de sticle cumparate). Numarul de comenzi al clientului C reprezinta 50% din numarul de comenzi al clientului A ; numarul de vizite la C atinge doua treimi din numarul de vizite la A ; numarul de livrari catre A reprezinta o treime din vizitele la A ; in sfarsit, clientul C primeste de doua ori mai multe livrari speciale decat clientul A.
Analiza rentabilitatii pe clientii Alfa in functie de vanzari
Clienti 
A B C D
Sticle vandute pax 1000.000 800.000 70.000 60.000
Pret de vanzare 0.60 EUR 0.60 EUR 0,60 EUR 0,60 EUR
Cost efectiv 0,56 EUR 0,59 EUR 0,55 EUR 0,60 EUR
Numar comenzi 30 25 15 10
Numar vizite ale reprezentantilor 6 5 4 3
Numar livrari 60 30 20 15
Numar km parcursi per livrare 5 12 20 6
Numar de livrari speciale 1 0 2 0
Dupa o analiza a datelor prezentate putem emite o serie de recomandari pentru clientul A. Conform tabelului, clientul A plateste un pret de achizitie de 0,56 de EUR pret considerat de mine mare avand in vedere cantitatea de marfa vanduta. Drept urmare, prima recomandare pentru firma analizata ar fi aceea de a negocia cu furnizorul pretul de achizitie al marfii ca o consecinta a vanzarilor mari dar si pentru ca distanta dintre clientul A si distribuitor este cea mai mica, fapt ce ar trebui luat in considerare de furnizor.
In consecinta, recomand un pret vanzare de 0.59 EUR, strategie prin care clientul A ar putea sa - si elimine foarte usor competitorii B si C. O alta decizie pe care firma A ar putea sa o ia ar fi reducerea numarului de livrari pentru ca acesta este relativ mare comparativ cu numarul de comenzi.
Recomandarile pe care societatea Alfa ar trebui sa le urmeze pentru a imbunatati relatia cu clientul C sunt:
- intreprinderea Alfa ar trebuie sa il convinga pe clientul C sa-si regrupeze comenzile;
- sa ceara mai rar vizita unui reprezentant;
- sa prelungeasca periodicitatea livrarilor;
- sa evite comenzile speciale, toate acestea fara a compromite perspectivele de crestere a cifrei de afaceri.
2. In baza situatiei financiare a unei societati comerciale, calculati si interpretati urmatorii indicatori necesari in asistarea deciziilor manageriale pentru echilibrul financiar:
o Fondul de rulment ( FR);
o Nevoia de fond de rulment (NFR);
o Trezoreria neta (TN).
Prezentati evolutia indicatorilor in cateva cuvinte, exprimati o opinie, un diagnostic, o decizie.
SC Flamingo International SA, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J40/6174/1999 si avand codul fiscal 11937104, este societatea de holding a grupului Flamingo, grup ce include 24 de societati detinute direct sau indirect de emitent. Grupul isi trage radacinile din Flamingo Computers SRL, societate fondata in anul 1994 de catre trei actionari persoane fizice. Flamingo Computers este una din povestile de succes ale economiei de tranzitie din Romania, firma cunoscand o dezvoltare accelerata si transformandu-se intr-unul din cele mai importante grupuri de retail si distributie de tehnica de calcul si electronice din Romania.


Fisiere in arhiva (1):

  • Aplicatie metode cantitative si calitative de asistare a deciziilor in afaceri.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!