Analiza Rezultatelor Financiare la SC Autoclub SRL

Cuprins referat Cum descarc?

CAP I. PREZENTAREA GENERALA A S.C. AUTOCLUB S.R.L. 3
1.1. INFORMATII GENERALE 3
1.2. INFORMATII ECONOMICE 4
1.2.1. Aspecte privind potentialul uman 4
1.2.2 Aspecte privind evolutia activitatii comerciale 6
CAP 2. ANALIZA POST-FACTUM A REZULTATELOR FINANCIARE 7
2.1. ANALIZA CIFREI DE AFACERI 7
2.1.1. Analiza nivelului si structurii CA 7
2.1.2. Analiza dinamicii CA in preturi comparabile 9
2.1.3. Analiza factoriala a cifrei de afaceri 10
2.2. ANALIZA PRODUCTIEI EXERCITIULUI 12
2.2.1. Analiza nivelului si structurii productiei exercitiului 12
2.2.2. Analiza dinamicii productiei exercitiului 14
2.3. ANALIZA VALORII ADAUGATE 15
2.3.1. Analiza nivelului si structurii VA 15
2.3.2. Analiza dinamicii VA in preturi comparabile 18
2.3.3. Analiza factoriala a VA 19
2.4. ANALIZA EXCEDENTULUI BRUT DE EXPLOATARE 21
2.4.1. Analiza nivelului si structurii excedentului brut de exploatare 21
2.4.2. Analiza dinamicii excedentului brut de exploatare 23
2.4.3. Analiza factoriala a excedentului brut de exploatare 23
2.5. ANALIZA REZULTATULUI EXPLOATARII 25
2.5.1. Analiza nivelului si structurii rezultatului exploatarii 25
2.5.2. Analiza dinamicii rezultatului exploatarii 26
2.5.3. Analiza factoriala a rezultatului exploatarii 27
2.6. ANALIZA REZULTATULUI NET AL EXERCITIULUI 29
2.6.1. Analiza nivelului si structurii rezultatului net al exercitiului 29
2.6.2. Analiza dinamicii rezultatului net al exercitiului 31
2.6.3. Analiza factoriala a rezultatului net al exercitiului 31
2.7. ANALIZA CHELTUIELILOR 33
2.7.1. Analiza cheltuielilor totale 33
2.7.2. Analiza cheltuielilor de exploatare 34
2.8. ANALIZA CAPACITATII DE AUTOFINANTARE 35
2.9. ANALIZA CASH-FLOW-ULUI 37
2.10. MANAGEMENTUL PERFORMANTELOR FINANCIARE 38
2.10.1 Analiza ratelor de profitabilitate 38
2.10.1.1 Analiza ratei profitabilitatii comerciale 38
2.10.1.2 Analiza profitabilitatii cheltuielilor 41
2.10.2 Analiza ratelor de rentabilitate 44
2.10.2.1. Analiza ratei rentabilitatii economice 44
2.10.2.2. Analiza ratei rentabilitatii financiare 48
CAP III. ANALIZA PREVIZIONALA LA S.C. AUTOCLUB S.R.L. 52
3.1. Proiectia contului de profit si pierdere 53
3.1.1 Previziunea cifrei de afaceri 56
3.1.2. Previzionarea elementelor contului de rezultate 58
3.1.2.1 Estimarea veniturilor 58
3.1.2.2 Estimarea cheltuielilor 60
3.2. Previzionarea elementelor din bilant 64
3.2.1 Estimarea elementelor de activ 65
3.2.2. Estimarea elementelor de pasiv 65
3.3. Previzionarea fluxului de numerar 67
3.4. Prezentarea situatiilor financiare previzionate 68
CONCLUZII 72
BIBLIOGRAFIE 73


Extras din referat Cum descarc?

CAP I. PREZENTAREA GENERALA A S.C. AUTOCLUB S.R.L.
1.1. INFORMATII GENERALE
Autoclub si-a facut intrarea pe piata auto timisoreana in anul 1996, ca dealer autorizat Volkswagen. Evolutia firmei a fost mereu ascendenta, Autoclub fiind astazi unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata auto din vestul tarii si unul dintre cei mai importanti dealeri din reteaua coordonata de Porsche Romania. In prezent, Autoclub - Centrul Volkswagen Timisoara isi primeste clientii si colaboratorii in spatii ample, realizate si dotate dupa cele mai exigente standarde impuse de concernul Volkswagen.
o Elemente de identificare (denumire, sediu, forma juridica, forma de proprietate, conducere)
- Denumire: S.C. AUTOCLUB S.R.L.
- Sediul social: Str. 3 August 1919, nr. 3, judetul Timis, localitatea Timisoara
- Numar de inregistrare in Registrul Comertului: J35/40/1995
- Cod unic de inregistrare: 6915339
- Forma juridica: societate cu raspundere limitata
- Obiectul de activitate: 4511 - Comert cu autoturisme si autovehicule usoare (sub 3.5 tone) 
- Capital social la data de 31.12.2009 de 200 lei.
- Conducere: Dl. Calin Leontescu
o Domeniul de activitate 
Domeniul de activitate principal (CAEN) al AUTOCLUB S.R.L. este 5010 - Comert cu autoturisme. Aceasta clasa include: 
Vanzarea cu ridicata si cu amanuntul a vehiculelor noi si a celor uzate: 
- autovehicule de pasageri, inclusiv autovehicule de pasageri specializate ca ambulante si microbuze etc.; 
- camioane, remorci si semi-remorci; 
- vehicule pentru camping, ca: rulote si case pe roti. 
Aceasta clasa include de asemenea: 
- vanzarea cu ridicata si cu amanuntul a autovehiculelor de teren (jeep-uri etc.);
- vanzarea cu ridicata si cu amanuntul, prin agenti cu comision;
- licitatii de autoturisme si licitatii de autoturisme prin Internet. 
Aceasta clasa exclude: 
- vanzarea cu ridicata si cu amanuntul a pieselor si accesoriilor pentru autovehicule.
o Obiectul de activitate
Activitatea preponderenta a S.C. AUTOCLUB S.R.L. (cod si denumire clasa CAEN): 4511 - Comert cu autoturisme si autovehicule usoare (sub 3.5 tone) 
1.2. INFORMATII ECONOMICE
1.2.1. Aspecte privind potentialul uman
o Numarul mediu de salariati, reflecta disponibilul mediu potential de personal aflat intr-o societate comerciala pe o anumita perioada de gestiune (luna, trimestru sau an) tinand seama de intrarile si iesirile de personal care au loc in cursul perioadei analizate. In cadrul S.C. AUTOCLUB S.R.L. situatia se prezinta astfel:
Tabelul nr.1: Numar mediu de salariati pe ani
Specificatie Simbol 2006 2007 2008 2009
Numarul mediu de salariati Np 44 53 62 62
o Cifra de afaceri in preturi curente este un indicator economic si reprezinta suma totala a veniturilor din operatiuni comerciale efectuate de o societate comerciala intr-o perioada determinata.
Tabelul nr.2: Evolutia cifrei de afaceri
Specificatie Simbol U.M. 2006 2007 2008 2009
CA in preturi curente CA lei 38247915 56490345 64253971 37453539
o Cifra de afaceri in preturi comparabile (CApc), se determina dupa urmatoarea relatie de calcul:
unde:
ip - indicele de crestere al preturilor la nivelul intreprinderii
if - indicele inflatiei 
Tabelul nr.3: Cifra de afaceri in preturi comparabile
Specificatie Simbol U.M. 2006 2007 2008 2009
CA in preturi curente CA lei 38247915 56490345 64253971 37453539
Indicele de crestere al preturilor Ip % 1.0 1.065 1.063 1.047
CA in preturi comparabile CApc lei 38247915 53042577 60445881 35772244
o Productivitatea muncii:
Productivitatea muncii reprezinta un indicator sintetic de baza care ilustreaza eficienta muncii. Accelerarea ritmului de crestere a productivitatii muncii este legata de intelegerea continutului si semnificatiei sale, a factorilor prioritari de influenta si a modului de valorificare. 
La sporirea productivitatii muncii concura un numar variat de factori : 
- Factorii tehnici care au in vedere nivelul atins de stiinta, tehnica, tehnologie la un moment dat;
- Factorii economici si sociali sunt cei legati de organizarea productiei si a muncii atat la nivel micro cat si la nivel macroeconomic, conditiile de munca si viata;
- Factorii umani si psihologici, cei legati de pregatirea scolara, nivelul de cultura, adaptabilitate la conditiile de munca, satisfactia pe care le-o ofera aceasta, viata de familie, influenta religiei si a traditiei in alegerea meseriei;
- Factori naturali referitori la conditiile de clima, fertilitatea solului, accesibilitatea resurselor naturale;
- Factori de structura care influenteaza nivelul productivitatii muncii prin schimbarile survenite in structura pe ramuri si subramuri a economiei nationale.
Tabelul nr.4: Evolutia productivitatii muncii
Specificatie Simbol U.M. 2006 2007 2008 2009
CA in preturi curente CA lei 38247915 56490345 64253971 37453539
Numarul de personal Np pers 44 53 62 62
Productivitatea muncii W=CA/Np lei 869271 1065856 1036354 604089
Valoarea relativa W1/W0*100 % - 147.69 113.74 58.28
In perioada analizata, productivitatea muncii inregistreaza valori superioare cheltuielilor unitare cu personalul, chiar daca se observa o scadere in ultimul an (41,72%). Aceasta scadere a fost determinata de reducerea cifrei de afaceri ca urmare a restrangerii activitatii. In ceea ce priveste cheltuielile unitare cu personalul, acestea inregistreaza un trend crescator, generat in primul rand de faptul ca indicele de crestere al cheltuielilor cu personalul devanseaza indicele de crestere al numarului de personal. In concluzie, cresterea productivitatii muncii trebuie sa se realizeze nu prin consumul unei cantitati mai mari de munca, ci prin consumarea mai eficienta a acesteia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Rezultatelor Financiare la SC Autoclub SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!