Analiza Preliminara si Analiza SWOT a Orange Romania

Extras din referat Cum descarc?

Cap.1 Analiza preliminara
Compania "ORANGE" a fost infiintata in anul 1994 in Marea Britanie, fiind al patrulea operator de pe piata, unde mai actionau operatori cunoscuti ca Vodafone si Cellnet. Orange a devenit cunoscuta printr-o viziune simpla: un viitor in care oamenii putea comunica oriunde, oricand si oricum doresc, viziune respectata si aplicata pana in prezent. Respectand clientul si aplicand o strategie de piata concreta, Orange a devenit in scurt timp operatorul numarul unu din Marea Britanie. Acest fapt nu a ramas neobservat pe plan international si la data de 22 august 2000, France Telecom, a achizitionat Orange plc. Si astfel a luat nastere compania Orange S.A. din capitalul careia France Telecom detinea 84.16% din actiuni. In Romania, Orange este prezenta pe piata din anul 1997. In anul 2002 Mobilrom devine Orange. Lansarea Orange Romania aduce cu sine o gama de servicii si performante excelente in ceea ce priveste acoperirea in retea si asistenta pentru clienti. Orange Romania - parte din Orange Group, este o companie dinamica si tanara care ofera clientilor sai o gama larga de produse si servicii de telecomunicatii de cea mai buna calitate. Sediul central al companiei este in Bucuresti - Europa House, avand birouri si operatiuni distribuite in toata tara. Ele sunt impartite in felul urmator:
- Centrele de relatii cu clientii ( Bucuresti, Cluj- Napoca, Timisoara) care asigura fluxul informational (Orange client) prin coordonarea calitatii si dezvolatrea retelei tehnice, precum si echipe care se ocupa de extinderea comerciala.
- Centrele de distributie : Orange ofera produsele sale prin reteaua celor 17 magazine proprii din toata tara : Bucuresti, Craiova, Constanta, Cluj, Galati, Iasi, Bacau, Tg. Mures, Timisoara, Ploiesti, Sibiu, Brasov, Arad, Suceava si prin reteaua de parteneri Orange, peste 700 de magazine si 7800 de puncte de vanzare pentru Orange PrePay.
1.1 Analiza conjucturii de macromediu
Reteaua Orange isi desfasoara activitatea in legatura directa cu nevoile si cerintele impuse pe piata, luand in considerare atat mediul demografic, economic cat si cel tehnologic, politic, juridic si cultural, care influenteaza in mod direct compania noastra.
Mediu demografic este variabila macromediului cu multiple implicatii asupra activitatii firmei, deoarece populatia in calitate de partener al acesteia se afla atat in postura de beneficiar al rezultatelor obtinute de ea, constituind unul din factorii formativi ai cererii de marfuri, dar si in postura de creatoare a acestora, deci ca sursa de munca. De aceea, situatia demografica, mai ales in ceea ce priveste nivelul, dinamica, structura populatiei, repartizarea teritoriala si pe medii (urban-rural), are efecte multiple atat pe termen scurt, cat si pe termen lung asupra activitatii intreprinderii, ceea ce presupune studierea continua si a prognozelor demografice. Analizand modelele structurii populatiei se poate anticipa comportamentul consumatorului pe fiecare tip de piata, atunci cand numarul mare de nevoi si dorintelor ale indivizilor se exprima in trasaturi demografice, cum ar fi: varsta, sexul, starea civila, rasa, ocupatia. Se pot desprinde astfel principalele tendinte in evolutia populatiei care stau la baza prognozelor si planurilor de activitate a producatorilor de bunuri si servicii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Preliminara si Analiza SWOT a Orange Romania.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!