1. ASPECTE GENERALE PRIVIND MAGAZINUL Magazinul ales pentru analiza se numeste : INTERSPORT. Este membru al grupului FOURLIS cu peste 100 magazine in Grecia, Cipru, Bulgaria, Turcia si Romania. La nivel mondial, INTERSPORT International detine o pozitie de lider pe piata articolelor sportive, cu prezenta in 45 de tari si o retea de 5.400 de magazine. In afara de cele 12 branduri proprii, reteaua de magazine distribuie alte aproximativ 30 de branduri printre care Lotto, Nike, Puma, Reebok sau Adidas. In Bucuresti se gasesc 9 magazine Intersport, iar magazinul analizat are locatia in centrul comercial modern cu atriu mare din sticla si o varietate de magazine, numit Parklake. Magazinul si-a inceput activitatea in locul respectiv la data de 1 Septembrie 2016, odata cu deschidere centrului comercial. Acest tip de comerciant se ocupa cu comercializarea produselor cu amanuntul, astfel incat fiecare client poate sa-si aleaga cat si ce bun doreste sa procure din gama de produse sportive atat pentru femei, barbati dar si copii sau echipamente si accesorii sport. Eu am ales sa analizez acest magazin deoarece am facut mai multe cumparaturi din el si am ramas satisfacuta de raportul pret/calitate, de ofertele pe care le organizeaza periodic, de gama variata de produse pe care o ofera, fiind comercializate haine si incaltaminte de mai multe firme de sport, si sigur insasi de amplasarea magazinului. Din experienta mea anterioara in acest magazin pot spune doar cuvinte de bine, reclamatii nu am la moment, am facut trei achizitii si de toate am ramas satisfacuta. 2. ANALIZA AMPLASAMENTULUI MAGAZINULUI Magazinul INTERSPORT este amplasat in complexul comercial Parklake, , proiectat conform ultimelor standarde de arhitectura, situat intr-un cadru natural, care se gaseste in sectorul 3, destul de populat din Bucuresti, pe strada Liviu Rebreanu 4. Atrage in fiecare zi un numar foarte mare de clienti fiind situat aproape de intrarea principala, la etajul 1, pe partea stanga, cu numarul magazinului F131. INTERSPORT ocupa un spatiu avantajos, atat ca pozitionare cat si ca suprafata. Numarul mare de clienti este dat si de faptul ca magazinul se afla totodata si intr-o atractie turistica pentru vizitatori.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).