Analiza Factorilor care Influenteaza Profitul Obtinut Rezultat din Activitatea de Reprezentant in Cadrul Firmei Avon Cosmetics Romania SRL in Anul 2006

Extras din referat Cum descarc?

1. INTRODUCERE
In vederea realizarii modelului econometric am ales firma AVON COSMETICS ROMANIA SRL. Obiectivele pe care le urmaresc sunt acelea de a realiza o cercetare a factorilor care au o influenta semnificativa asupra rezultatului activitatii de reprezentant in cadrul AVON COSMETICS ROMANIA SRL in anul 2006. 
Unul din veniturile foarte importante in economia de piata este profitul. In sens larg profitul poate fi privit ca fiind castigul, beneficiul realizat, in forma baneasca, de catre cei ce initiaza si organizeaza o activitate economica. Profitul este un venit rezidual, el provenind din diferenta dintre incasarile obtinute si costul productiei. 
David Ricardo a afirmat in mod clar ideea ca izvorul originii profitului il constituie o parte din munca muncitorului. Adam Smith considera profitul ca un scazamant din produsul muncii muncitorului, un produs al muncii neplatite integral. El numeste profit ceea ce este produs net. 
Profitul fiind utilizat atat pentru consumul personal, cat si pentru largirea si modernizarea activitatii, rezulta ca obtinerea de profit este benefica, genereaza progresul si dezvoltarea societatii. Profitul constituie motivatia obiectiva a intreprinderii si proprietatilor firmelor. Principalele functii ale profitului sunt:
o functia de motivare a firmelor. Profitul stimuleaza initiativa economica, el determina acceptarea riscului 
o functia de crestere. Profitul sta la baza cresterii productiei, a dezvoltarii firmelor, este sursa principala de autofinantare 
o functia de control, de barometru al activitatii firmelor. El indica nu numai eficienta, ci si pentru fiecare etapa din activitate comparatii, conducand la rationalitatea superioara 
o functia sociala, asigurand indirect, sau direct resursele necesare pentru activitati social-culturale
Toti intreprinzatorii sunt interesati in a obtine profit, aceasta fiind obiectivul lor. Cu cat profitul este mai mare cu atat rentabilitatea, eficienta este mai mare. In cadrul fiecarei firme se determina volumul profitului obtinut sub forma de masa profitului. 
In ianuarie 2006 am avut placerea sa devin reprezentant Avon. Astfel datele cu care voi lucra sunt chiar datele si rezultatele realizate de mine in anul respectiv. Aceste date sunt luate de pe site-ul www.avoncosmetics.ro. In prezent Avon este cea mai mare companie din lume de produse cosmetice in sistemul de vanzari directe si opereaza in peste 142 de tari de pe toate continentele.
Peste 3,5 milioane de reprezentanti isi ofera serviciile prietenoase, de calitate, direct la clienti acasa sau la locurile lor de munca. Produsele Avon sunt apreciate de milioane de femei din intreaga lume pentru calitatea lor constanta in timp. Avon a semnat un angajament pentru excelenta. Tot ce poarta numele Avon reflecta cele mai inalte standarde ale valorii, sigurantei si integritatii. Aceasta companie ofera o gama complexa si moderna de produse, create in laboratoare proprii, menite sa satisfaca cele mai exigente cerinte ale femeii moderne. 
Farduri, parfumuri, produse pentru iingrijirea pielii, produse pentru ingrijirea corpului, produse pentru ingrijirea parului, produse pentru ingrijirea mainilor si picioarelor, produse cosmetice pentru copii, toate acestea se regasesc in oferta Avon.
2. CONSTRUIREA MODELULUI ECONOMETRIC
In cercetarea efectuata asupra activitatii de reprezentant pe care il voi prezenta in continuare am folosit ca si variabile explicative (independente): numarul clientilor serviti (NCSt), numarul produselor vandute (NPVt), cataloage comandate (CCt), valoarea totala a produselor comandate (VPCt), produse comandate pentru uz personal (PUPt), iar ca variabila de explicat (dependenta) : profitul net (PRt).


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Factorilor care Influenteaza Profitul Obtinut Rezultat din Activitatea de Reprezentant in Cadrul Firmei Avon Cosmetics Romania SRL in Anul 2006.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!