AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Economie
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 48 în total
Cuvinte : 10368
Mărime: 188.93KB (arhivat)
Publicat de: Vrabie A.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Olariu Ioana
UNIVERSITATEA DIN BACĂU FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE SPECIALIZAREA MARKETING

Extras din referat

Prezentarea S.C. AIG LIFE ASIGURARI ROMANIA S.A.

S.C. AIG LIFE ASIGURARI ROMANIA S.A. infiintata in baza legii nr.31/1990, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J40/12746/1998, avand codul fiscal 11304080, autorizata de Comisia de Spraveghere a Asigurarilor – Cod Unic: RA-030/10.04.2003, cu sediul in Bucuresti B-dul Lascar Catargiu, Nr. 47-53, sector 1, are ca obiact de activitate incheierea de polite de asigurare de viata si asigurari de persoane aletele decat cele de viata.

Pozitia AIG Life Romania este sustinuta de expertiza principalului sau actionar: Alico - American Life Insurance Company

AMERICAN INTERNATIONAL GROUP a avut contacte indirecte cu clientii sai de pe piata romaneasca inca din anul 1979, cand a devenit reasiguratorul ADAS. Din 1994, Compania a intrat pe piata din Romania, sub numele de AIG Romania, ocupandu-se de riscuri comerciale si industriale.

Inca de la inceput, AIG Romania si-a stabilit teluri ambitioase, conform cu forta internationala a grupului, fiind prima companie de pe piata care ofera servicii garantate pentru companiile romanesti si obtinand premiul pentru cea mai buna polita a anului 2000.

Activitatea de vanzari de asigurari de viata a inceput in 1998, odata cu infiintarea AIG Life Romania - Divizia Asigurari de Viata in Bucuresti, Brasov, Cluj, Oradea Timisoara si Constanta. In prezent, AIG Life are agentii si puncte de lucru deschise in 13 orase, incluzand Arad, Baia Mare, Pitesti, ploiesti, Galati, Tg. Mures si Satu Mare; sediul central Companiei este la Europe Houde, B-dul Lascar Catargiu, 51-53, Bucuresti.

Printre companiile care au avut incredere in AIG Life se numara Nokia, Procter & Gamble, Coca Cola, Sidex, Marriott, Petrom, Orange, companii respectabile, care sunt recunoscute pentru standardele si calitatea activitatii desfasurate.

AIG Life Romania a sarbatorit la sfarsitul anului trecut 10 ani de activitate in asigurari de viata. 10 ani de crestere si stabilitate. Succesul companiei este construit pe experienta si rezultatele obtinute pe plan local, cat si datorita expertizei aduse la nivel global de actionarul sau, American Life Insurance Company (Alico).

Alico este un lider international in asigurari de viata cu reputatie solida construita in cei peste 85 de ani de cand ofera servicii clientilor din lumea intreaga. Compania se adreseaza persoanelor fizice si juridice cu produse si servicii de asigurari de viata, de accident si sanatate, planuri de pensie si solutii de administrare a portofoliilor de investitii. Printr-o retea extinsa de peste 40.000 de agenti, brokeri si institutii financiare si 11.000 de angajati in 54 de tari, Alico ofera servicii pentru 19 milioane de clienti la nivel mondial.

Alico are birouri, sucursale si companii afiliate deschise in piete emergente, aflate in dezvoltare sau deja mature din Europa, Asia, Orientul Mijlociu, Africa si America Latina. Alico are sediul principal in Wilmington, Delaware si birouri centrale regionale in Tokyo, Paris, Atena, Dubai si Santiago, Chile.

Înfiinţată în 1921, Alico şi-a construit o reputaţie solidă prin încrederea câştigată din partea clienţilor, partenerilor şi angajaţilor transformând compania în una dintre cele mai mari şi profitabile organizaţii de asigurări de viaţă din lume.

Prezenţa globală, regională şi locală îi oferă un avantaj evident şi o înţelegere profundă a necesităţilor pieţei, a categoriilor de produse şi a promovării adecvate, alături de management-ul mijloacelor de distribuţie.

Încă de la început, Alico a respectat un set de principii de control al riscului care i-a oferit o supraveghere riguroasă asupra tehnicilor de preţ al produselor, asupra investiţiilor şi raportării financiare.

În calitate de acţionar, Alico îşi susţine angajamentul pentru dezvoltarea operaţiunilor în fiecare ţară unde este prezentă, în acelaşi mod dinamic şi profitabil cu care şi-a obişnuit clienţii şi partenerii.

OFERTA AIG LIFE ASIGURARI ROMANIA

Categorii produse

I. Produse individuale

• UltraMED

• ExtraMED

• Capital Invest

• Junior Invest

• Renta Extra

• Life Extra

• Capital Extra

• Junior Extra

• Life Protect

• Life Cover Plus

• Life Support

• AIG Life Romania - Protector

II.Produse de grup

Această clasă de asigurări include divizia de Beneficii pentru angajaţi şi relaţiile cu instituţii financiare. Tot aici sunt încadrate şi campaniile de marketing direct organizate de AIG Life.

I.TIPURI DE PRODUSE INDIVIDUALE

1.UltraMED

Este cel mai complet program de asigurare de sanatate din Romania care ofera sprijin financiar necesar in cazul diagnosticarii cu o afectiune grava, incluzand o vasta acoperire pentru 32 de afectiuni grave.

Stim ca in cazul unor situatii extreme ce pot aparea in viata ta, precum diagnosticarea cu o afectiune grava, ai nevoie imediata de bani pentru a lupta cu boala. Din acest motiv am creat programul de asigurare de sanatate UltraMED. Acesta iti pune la dispozitie o suma de pana la 800.000 lei (in functie de prima platita), bani care te pot ajuta sa ai acces la tratamentul optim.

Preview document

AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 1
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 2
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 3
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 4
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 5
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 6
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 7
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 8
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 9
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 10
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 11
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 12
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 13
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 14
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 15
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 16
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 17
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 18
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 19
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 20
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 21
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 22
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 23
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 24
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 25
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 26
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 27
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 28
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 29
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 30
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 31
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 32
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 33
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 34
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 35
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 36
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 37
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 38
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 39
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 40
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 41
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 42
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 43
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 44
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 45
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 46
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 47
AIG Life Asigurări - tehnici de vânzare - Pagina 48

Conținut arhivă zip

  • AIG Life Asigurari - Tehnici de Vanzare.doc

Alții au mai descărcat și

Managementul Vânzării

1. Introducere Vanzarea eficienta este importanta pentru succesul celor mai multe tipuri de afaceri. Indiferent daca tratati direct cu clientul...

Piața de asigurări din România

Cap.1. Istoric al asigurarilor Aparitia ideii de asigurare Putem spune, intr-un fel, ca asigurarea a aparut odata cu aparitia societatii umane....

Politică de distribuție

I. DISTRIBUTIA-CONTINUT SI ROL Valorificarea oportunitatilor pietei si finalizarea efectiva a activitatii intreprinderilor producatoare de bunuri...

Tehnici de vânzare și negociere la Hilton

Este o incercare a doi (sau mai multi) parteneri de a ajunge la un compromis reciproc acceptabil. In cazul in care interesele partenerilor, prin...

Mediul extern al SC Agdesy SRL - oportunități și restricții

Analiza macro-mediului intreprinderii Studiul macro-mediului intreprinderii permite depasirea orizontului mediului concurential deoarece...

Asigurări

Piata globala a asigurarilor 1.1.1. Notiune, caracterizare generala Totalitatea tranzactiilor interne si internationale de asigurari si...

România în ecuația integrării europene

Reforme institutionale si politice in U.E. inaintea procesului de largire. Actuala forma de organizare ce cuprinde 15 tari membre nu mai...

Asigurări Comerciale

CAPITOLUL I INTRODUCERE ÎN ASIGURÃRI 1.1. Fortele distructive ale naturii si accidentele – pericole permanente pentru viata si integritatea...

Te-ar putea interesa și

Piața asigurărilor din România

Introducere “New York-ul nu este opera oamenilor, ci a asiguratorilor; fara asigurari n-ar exista zgaraie-nori, deoarece nici un muncitor n-ar...

Monografie Reiffeisen

Cap. I Prezentarea societăţii bancare. Istoric şi evoluţie. 1.1 Istoric Grupul Raiffeisen este cel mai mare grup bancar privat din Austria, fiind...

Vânzarea directă

Definirea termenului: Vanzare personalizata, direct catre consumatorii finali, prin reprezentantii producatorului (mandatari) sau prin agenti de...

Ai nevoie de altceva?