Sisteme Dezvoltate de Subaru

Extras din referat Cum descarc?

Sistemele dezvoltate de Subaru.
Subaru, transmisie integrala de 40 de ani. Inca din 1972 autoturismele subaru sunt un ansamblu de confor siguranta si tehnologie. Pe langa impecabilul sistem AWD proiectat si folosit pentru prima oara in 1972 pentru transmisia integrala pe inginerii de la Subaru i-a interesat si confortul manevrabilitatea si sigurnta pasagerilor. 
1 Manevrabilitatea
Imbunatatirea manevrabilitatii si a confortului calatoriei la noile model are la baza conceptul Subaru Dynamic Chassis Control Concept (controlul dinamic al sasiului Subaru). Cu ajutorul unui sasiu extrem de bine echilibrat, se obtine o performanta dinamica avansata datorita noului sistem de suspensii completat de designul unei caroserii rigide. Dintre elementele de ranforsare a caroseriei mentionam obtinerea unor nivele mai mari pentru miscarile suspensiei pe drumuri accidentate, ceea ce duce la crearea unui confort deosebit in timpul calatoriei. In plus, Sistemul de control al dinamicii autovehiculului este disponibil la toate modelele, iar daca pe langa acesta exista si sistemul Symmetrical AWD, atunci avem de a face cu un SUV fara egal. Sistemul de Dynamic Chassis Control Concept (Subaru DC3) este un triumf al excelentei in fabricatie. Masina este proiectat ca sa utilizeze cele mai delicate forte in diferite conditii de condus, oferind soferului o manevrabilitate sublima. Asadar structura dura a STI-lui este costruita in jurul unei baze flexibila, care se adapteaza la orice conditii de drum.
Conceptul SUBARU BOXER DIESEL aduce la un nivel complet nou apreciatul si testatul motor usor, compact, puternic, cu vibratii minime si echilibru exceptional.Cu ajutorul sistemului Symmetrical AWD veti beneficia de o abilitate exceptionala de luare a virajelor, datorita echilibrului perfect dintre partea frontala si cea posterioara, dar si dintre laterala stanga si cea dreapta. Toate aceste calitati au rolul de a va oferi un cuplu robust si o senzatie de rotire optima a rotilor, care transforma imaginea traditionala a vehiculelor diesel cu tractiune integrala intr-o noua experienta de conducere palpitanta.
Suspensia fata rigida tip amortizor inversat
Suspensia fata rigida tip amortizor inversat este noua inventiepentru acest model performant Subaru. Aceasta include tehnologia mostenita de la testele severe si in climate dure facute pentruCampionatul Mondial de Raliu FIA. Bratele generoase de aluminiu din fata ofera o senzatie de rigiditate, in vreme ce confortul este asigurat si vibratiilesunt reduse in timpul condusului, acoperind imperfectiunile drumului.
Rear double wishbone suspension system
Noua structura asezata in partea de dedesubt a masinii este complementata perfect de sistemul de suspensii spate Multi-link. Marile beneficii obtinute suntmentinerea unghiului perpendicular a cauciucurilor pe carosabil, impreuna cu o experienta nezgomotoasa, lina si confortul la volan. Spatiul de depozitare este si el mai incapator datorita lipsei terminatiilor in afara in zona bagajelor.
Design exterior de raliu
Filozofia design-ului exterior al WRX STI-lui este inspirata adanca din lumea WRC. Aparatoarele din fata,aparatoarele din spate si spoilerul superior din spate maximizeaza efectul fortei de apasare verticala, impreuna cu masca din fata si difuzorul de aer din spate care imbunatatesc fluxul de aer ce se formeaza dedesubtul masinii. Noul model Impreza STI te aduce mai aproape decat ai visat de experienta captivanta a Campionatului
Siguranta
Pentru Subaru, cresterea nivelului de siguranta activa reprezinta o preocupare permanenta. Cu noile modele Subaru a inregistrat un progres in ceea ce priveste siguranta la volan, in orice moment. Autovehiculul este echipat cu sistemul Symmetrical AWD, care confera un nivel foarte bun de echilibru si aderenta pentru a evita situatiile periculoase in timpul deplasarii. Insa, pentru a face fata celor mai dificile situatii, autovehiculul este proiectat o caroserie robusta, echipata cu un sistem de siguranta pasiva, care reduce riscul vatamarii corporale a pasagerilor si de avariere a autovehiculului.
Cadre de ranforsare in forma de cerc
Subaru a conceput o noua generatie de cadre de ranforsare in forma de cerc pentru majoritatea modelelor. Habitaclul este consolidat, avand montate cadre prin acoperis pana la portiere, stalpi si podea, care asigura o structura solida cu absorbtie de energie. Drept urmare, socurile rezultate in urma unei coliziuni, indiferent de directia din care aceasta este provocata, sunt anulate rapid pentru a proteja zona habitaclului. Cadrul principal este proiectat astfel incat, in cazul unei coliziuni, acesta sa se comprime gradual pentru a absorbi energia intr-un mod eficient.


Fisiere in arhiva (1):

  • Sisteme Dezvoltate de Subaru.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!