Necesitatea intocmirii bugetului S.C Confex . SRL functioneaza pe piata ca operator regional, in domeniul confectiilor, avand ca activitate principala producerea vestimentatiei textile. Firma are in vedere obiectivul mentinerii pe piata adoptand ca strategie preturi scazute si o gama variata de confectii textile. Activitatea de baza presupune producerea de echipamente de munca, uniforme si echipament sportiv. Astfel, ne propunem un target de vanzari de 1000 de produse/zi, prin implementarea unui proiect cu previziuni si obiective. Datorita faptului ca cererea de confectii textile este intr-o continua crestere, iar firmele existente nu reusesc sa acopere toata piata, hotararea cu privire la modelele confectionate de firma noastra s- a luat in urma unui chestionar efectuat pe un esantion de 500 de persoane la nivel local. In urma studiului s-a constatat ca peste 50% din persoane lucreaza intr-o fabrica. Sursele financiare necesare pentru realizarea proiectului si modul de utilizarea lor. In anul 2016 firma achizitioneaza utilaje si echipamente performante in valoare de 40.000, avand in subordine 10 angajati. Targetul propus este de 1000 de produse zi. Preturile practicate sunt accesibile pe pieta de desfacere, situandu-se la un nivel mediu fata de celelalte preturi practicate, astfel atragand contracte cu numerosi clienti. Promovarea si distributia produselor se face pe plan intern catre firmele existente de catre agentii de vanzari. La inceputul anului 2017 firma isi propune o crestere a vanzarilor cu 10 % fata de anul precedent prin politica de produs adoptata. In acest scop firma doreste sa mareasca productia si sa optimizeze costurile. In cursul anului financiar s-au mai angajat 3 persoane, reusind sa ne atingem targetul propus.
După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).