Voyage Data Recording

Extras din referat Cum descarc?

Inregistratorul datelor voiajului, sau VDR, este un sistem de inregistrare a datelor, proiectat pentru toate navele necesare pentru a se conforma cu OMI Conventia internationala cerintele SOLAS (OMI Res.A.861 (20)), in scopul de a colecta date de la diferiti senzori de la bordul navei. Apoi digitizeaza, comprima si stocheaza aceste informatii intr-o unitate de stocare externa cu montat de protectie.Unitatea de stocare de protectie este o unitate anti-falsificare proiectate pentru a rezista la soc, impact, presiune si caldura, care ar putea fi asociat cu un incident maritim (incendiu, explozie, coliziune, scufundarea, etc). Unitate de stocare de protectie poate fi intr-o unitate fixa recuperabila sau unitatea de free float (sau combinate cu EPIRB), atunci cand nava sa scufundat in incident maritim. Ultimele 12 de ore de la datele stocate in unitatea protejata pot fi recuperate si refolosite de catre autoritatile sau proprietarilor de nave pentru investigarea incidentului. Pe langa unitatea de depozitare de protectie, sistemul VDR poate consta din unitate de control de inregistrare si unitatea de achizitie de date, care conectat la diverse echipamente si senzori de la bordul unei nave.Desi scopul principal al VDR este de investigare a accidentelor dupa fapt, nu pot fi alte utilizari ale datelor inregistrate pentru intretinerea preventiva, monitorizarea performantei eficienta, greu de analiza prejudiciu meteo, evitarea accidentelor si in scopuri de formare pentru a imbunatati siguranta si de a reduce costurile de functionare. Simplificat de inregistrare a datelor voiajului (S-VDR), astfel cum sunt definite prin cerintele de performanta de iarna OMI MSC.163 (78), este un cost mai mic VDR versiune simplificata pentru navele mici, cu numai datele de baza ale navei inregistrate.Informatiile inregistrate in unitate,de asemenea, numit uneori caseta negra pentru nava, pot include urmatoarele informatii: -Pozitia, data, ora cu ajutorul GPS. -Speed jurnal - Viteza prin apa sau viteza de pe teren. -Girocompas - Rubrica. -Radar - Ca afisate sau a datelor AIS daca nu Convertor de off-the-shelf disponibile pentru videoclipul Radar. -VHF de comunicatii radio. -Acustic Echo - Adancime sub chila. -Principalele alarme - toate alarmele obligatorii ale OMI. -Deschideri Hull - Stare de portiere coca cum este indicat pe pod. -Usile etanse la apa si foc statutul de conform indicatiilor de pe pod. -Stres Hull - Acceleratii si subliniaza -Carma - Comanda si raspunsul feedback-ul. -Motor / elice - Comanda si raspunsul feedback-ul. -Propulsoarele - Stare de directie,, valoarea% tractiunii -Anemometru si vremea palete - Viteza vantului si directia.
Nu exista nici o diferenta intre un principiu de date voiajul (VDR), si un inregistrator de date de voiaj simplificate (S-VDR). Diferenta este cantitatea de informatii care trebuie inregistrate. VDR necesita mai multe date pentru a fi inregistrate decat S-VDR.
Tipurile de date
Data si ora: mentionata la UTC, cu indicarea sursei. Sursa ar putea fi GPS
Pozitia navei: In latitudine si longitudine, cu originea utilizat. Sursa ar putea fi GPS
Viteza: viteza prin apa sau pe teren cu indicarea din care aceasta este. Sursa ar putea fi jurnalul de viteza.


Fisiere in arhiva (1):

  • Voyage Data Recording.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!