Vodafone Romania

Extras din referat Cum descarc?

Compania Vodafone fost infiintata in anul 1984 ca o divizie a Racal Electronics Plc., cunoscuta atunci drept Racal Telecomms Limited. In septembrie 1991, Racal Telecom Limited s-a desprins, in totalitate, de Racal Electronics Plc. si a devenit o companie independenta, la aceeasi data schimbandu-si si numele in Vodafone Group Plc.
Vodafone Romania, este divizie a Vodafone Group Plc Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu un numar de 370 milioane de clienti in intreaga lume, la 31 martie 2011. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.
Vodafone a lansat prima retea GSM in Romania, in aprilie 1997, devenind primul operator de telefonie mobila din lume care si-a lansat serviciile in doar 135 de zile de la aprobarea licentei (Connex). 
Domeniul de activitate:-cea mai mare companie de comunicatii mobile din lume avand o gama completa de servicii de telecomunicatii mobile de voce si de dateActionari:-este detinuta 100% de Vodafone Group plc.
Cifra de afaceri: 
In perioada 1 aprilie 2010 - 31 martie 2011, Vodafone Romania a inregistrat:
Un numar total de 9.196.742 de clienti, la 31 martie 2011
Venituri totale de 835,6 milioane de Euro
Venituri din servicii de 797,2 milioane de Euro
ARPU mobil de 6,5 Euro pentru anul incheiat la 31 martie 2011
EBITDA de 305,6 milioane de Euro si EBITDA ca procent din venituri de 36,6%
Beneficii:- serviciile Vodafone de Internet mobil disponibile la nivel national, pentru 90% din populatia Romaniei, la viteze de pana la 21,6 Mbps
- serviciile 3G broadband - HSDPA disponibile in roaming in 27 de tari, prin 34 de operatori
- serviciile 3G disponibile in roaming in 64 de tari, prin 101 operatori
- servicii GSM disponibile in roaming in 147 de tari/zone, prin 335 operatori
- servicii integrate de comunicatii pentru companii
- solutii de comunicatii inovatoare, atat pentru clientii individuali, cat si pentru clientii din mediul de afaceri
- servicii de telefonie fixa pentru clientii persoane fizice, prin Vodafone Acasa si Vodafone Zona Mea, precum si pentru companii, prin Vodafone Office Zone si Vodafone Office Zone Mobile
RCS INTERN
DREPTURILE SI OBLIGATIILE ANGAJATILOR
Angajati Relatiile cu si dintre angajatii Vodafone se bazeaza pe respectarea persoanei si a drepturilor omului.Se respecta principiul egalitatii sanselor si principiul diversitatii prin politicile de angajare.
Angajatii Vodafone au in principal urmatoarele drepturi:dreptul la salarizare pentru munca depusa 
dreptul la repaus zilnic si saptamanal( angajatii au dreptul la pauze in timpul programului respectiv : program part-time- 15 minute pauza ; program 6 ore- 30 de minute ; program full-time- 8 ore- pauza o ora )
dreptul la concediu de odihna anual ( fiecare angajat are 21 de zile de concediu pe an, care pot fi obtinute prin cerere de concediu, ce urmeaza a fi aprobate de catre un superior )
dreptul la securitate si sanatate in munca 
dreptul la acces la formare profesionala 
dreptul la informare si consultare 
dreptul la protectie in caz de concediere
dreptul de a participa la actiuni colective 
Angajatului ii revin, in principal, urmatoarele obligatii:
obligatia de a realiza norma de munca sau de a indeplini atributiile care ii revin conform fisei postului 
obligatia de a respecta disciplina muncii 
obligatia de a respecta prevederile cuprinse in regulamentul intern, in contractul colectiv de munca aplicabil, in contractul individual de munca 
obligatia de fidelitate fata de angajator in executarea atributiilor de serviciu 
obligatia de a respecta masurile de securitate si de sanatate a muncii in unitate 
obligatia de a respecta secretul de serviciu
Angajatii dispun de intranet , modalitate prin care verifica cele mai importante date si noutati despre companie : sistem de bonusare, orar, competitii intre angajati.
In urma unei cercetari pe baza de chestionar aplicat in sediul central din Bucuresti,15 persoane din 20 au fost multumite de functia pe care o ocupa precum si de relatia companie-angajat(ANEXA 1). 
Angajatii sunt multumiti de politicile de formare si dezvoltare profesionala si sunt implicati in diverse proiecte : Competitia de inot aniversara Motivation-Vodafone, campanie de comunicare interna pentru participarea angajatilor la Earth Hour, campania de recoltare de sange in randul angajatilor , campania de reciclare a telefoanelor mobile( 2006).
Au existat si nemultumiri in randul angajatilor , cu privire la conditiile de lucru in sediul central (http://hrexperts.wordpress.com/2007/11/19/o-noua-problema-la-vodafone/ , http://pcnews.ro/2008/03/26/probleme-cu-vodafone/) : oamenii se imbolnavesc din cauza aerului conditionat si a structurii biroului( open space), aerisiri inchise. Se confrunta cu o supraaglomerare, nu au lumina naturala. 
RCS-EXTERN 
Operatorul de telefonie mobila, Vodafone, este cel mai mediatizat brand din presa autohtona, in timp ce Orange ocupa primul loc in randul celor sapte operatori existenti pe piata din Romania, cand vine vorba de venituri, arata un studiu efectuat MediaIQ, singurul serviciu de media intelligence din Romania.
Potrivit studiului, Vodafone a inregistrat 2.700 de aparitii in 196 de surse media (presa scrisa nationala sau locala, cotidiana sau cu diferite tipuri de periodicitate, TV, online, bloguri). 
Vodafone este astfel brandul cu cea mai mare notorietate in media, conform analizelor MediaIQ (comparative si evolutive), mentionarile in media autohtone au crescand in primele sase luni ale anului 2010 cu 70% fata de perioada precedenta.
Vodafone a fost certificata drept cea mai performanta retea GSM/UMTS/CDMA din Romania pentru serviciile de date mobile. Rezultatele masuratorilor certifica performanta superioara a retelei Vodafone pe cinci indicatori: viteza transferului, pentru descarcarea, respectiv incarcarea de date, rata de succes la conectare, fiabilitatea serviciilor si stabilitatea serviciilor. Pentru fiecare indicator masurat, P3 Communications a emis cate un certificat de atestare.
Operatorul de telefonie mobila, Vodafone, este cel mai mediatizat brand din presa autohtona, in timp ce Orange ocupa primul loc in randul celor sapte operatori existenti pe piata din Romania, cand vine vorba de venituri, arata un studiu efectuat MediaIQ, singurul serviciu de media intelligence din Romania.
Potrivit studiului, Vodafone a inregistrat 2.700 de aparitii in 196 de surse media (presa scrisa nationala sau locala, cotidiana sau cu diferite tipuri de periodicitate, TV, online, bloguri). 
Vodafone este astfel brandul cu cea mai mare notorietate in media, conform analizelor MediaIQ (comparative si evolutive), mentionarile in media autohtone au crescand in primele sase luni ale anului 2010 cu 70% fata de perioada precedenta.
Vodafone a fost certificata drept cea mai performanta retea GSM/UMTS/CDMA din Romania pentru serviciile de date mobile. Rezultatele masuratorilor certifica performanta superioara a retelei Vodafone pe cinci indicatori: viteza transferului, pentru descarcarea, respectiv incarcarea de date, rata de succes la conectare, fiabilitatea serviciilor si stabilitatea serviciilor. Pentru fiecare indicator masurat, P3 Communications a emis cate un certificat de atestare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Vodafone Romania.ppt

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!