Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep

Referat
9/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 10 în total
Cuvinte : 2371
Mărime: 26.81KB (arhivat)
Publicat de: Pintiliu Ardeleanu
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Dragos Iliescu
Şcoala Naţională de Studii Politice si Administrative Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice Masterat în Comunicare managerială şi resurse umane

Extras din referat

Fondată în 1907 ca o companie mesager în Statele Unite, UNITED PARCEL SERVICE (UPS) s-a transformat într-o corporaţie multi-miliardară în dolari îndreptându-şi toată atenţia către un singur scop, şi anume acela de a face posibil comerţul în jurul pământului. Astăzi UPS este o companie globală a cărei mărci este una dintre cele mai recunoscute şi admirate din lume. A dvenit cea mai mare companie de curierat şi un leader global în ceea ce priveşte furnizarea serviciilor de logistică şi transporturile specializate. În fiecare zi, angajaţii UPS, manevrează bunuri, fonduri şi informaţii în peste 200 de ţări şi teritorii în întrega lume (http://www.ups.com/content/corp/about/index.html).

UPS este un loc în care cei care au succes sunt cei care, în general, se identifică la un nivel înalt cu acest gen de companie şi cu imaginea pe care aceasta o proiectează faţă de restul lumii (Oz Nelson) (Puris, 1999).

Oz Nelson, preşedinte şi Director Executiv al UPS în periada noiembrie 1989 – decembrie 1996 a avut o contribuţie importantă în dezvoltarea companiei, a avut puterea să o reînnoiască, să aducă schimbarea atunci când se afla în pragul declinului.

Oz Nelson a condus UPS în era informaţională, printr-o concurenţă aprigă, introducând noi tehnologii radicale intr-o companie rigidă şi conservatoare (Puris, 1999).

ANALIZA STEEP

1. Social

Componenta socială cuprinde toate oragnizaţiile şi condiţiile externe care au o legatură directă cu compania.

Astăzi, comerţul reprezintă mai mult decât un proces al mediului de afaceri sau o parte a industriei, reprezintă colaborarea cu angajaţii, comunităţile şi guvernele pentru a furniza prosperitate economică globală şi pentru a încuraja reuşita individuală.

Trecut

UPS în trecut avea un fel de cultură unică Succesul nostru venea din repetarea aceluiasi lucru iarăşi şi iarăşi (Oz Nelson). Deschiderea faţă de clienţi era limitată, compania considera că stie mai bine decât aceştia ce-i mai bun pentru ei.

Prezent

Compania a trebuit să-ţi schimbe această viziune odata ce concurenţa a început să acapareze cât mai mult din clienţii UPS. Aşadar strategia a fost aceea de a se apropia cât mai mult de consumatori şi de a înţelege cât mai bine nevoile acestora. Echipa de marketing, care a crescut de la şapte persoane la 175, a intervievat 25 000 de cilenţi pentru a afla cât mai bine ce-şi doresc aceştia de la UPS.

Astăzi compania desfaşoară o mare varietate de servicii pentru a acoperi cât mai bine si complet nevoile clienţilor săi:

Servicii de bază: logistică şi distribuţie; transport şi încarcare (pe calea aerului, a apei, pe pamânt şi cu trenul); expediţie de mărfuri; management internaţional.

Servicii speciale: servicii de logistică; reparaţii tehnice şi configurare; planificare şi design.

Facilitaţi: 991 de facilităţi în mai mult de 120 de ţări.

Schimbarea s-a produs şi în ceea ce-i priveşte pe angajaţii UPS, aceştia putând achiziţiona acţiuni ale companiei, începand de la şoferi şi până la top-management.

Viitor

Fundaţia UPS a fost creată deoarece, datorită experienţei acumulate prin furnizarea de servicii în 200 de ţări, nu a putut fi indiferentă nevoilor comunităţilor pe care le-a cunoscut indeaproape. Fundaţia încurajează atât donaţiile cât şi voluntariatul angajaţilor. Menirea acesteia este de a dezvolta soluţii inovatoare pentru problemele sociale.

Cu angajaţi în mai mult de 200 de ţări şi teritorii în întreaga lume, diversitatea face parte din UPS. Diversitatea reprezintă respect si cooperare, este o valoare ce întăreşte legăturile companiei cu comunitatea multi-culturală de prieteni şi vecini în care-şi desfaşoară activitatea.

2. Tehnologic

Mediul tehnologic cuprinde componentele care explică cum se obţin produsele şi serviciile în cadrul societăţii şi reprezintă poate cel mai puternic factor care influenţează destinul actual al umanităţii.

Din punct de vedere tehnologic, UPS se află într-o poziţie excelentă, ramânând una dintre companiile importante în domeniul curieratului (Puris, 1999).

Trecut

În trecut UPS avea o oarecare fobie când venea vorba despre tehnologie, Oz Nelson spunea de fiecare dată când utiliăam sisiteme automatizate, ne costă o gramadă de bani şi ne încetineşte activitatea (Puris, 1999).

Totuşi, acelaşi Oz Nelson, a simţit, în ciuda experienţelor tehnologice trecute negative, că pentru viitorul companiei tehnologia avea un rol crucial. Astfel s-a implicat în reorganizarea grupurilor tehnologice şi de calculatoare, a făcut angajari, instruiri, promovări, specializări, creând una din cele mai mari operaţiuni de acest gen din lume.

Preview document

Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 1
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 2
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 3
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 4
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 5
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 6
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 7
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 8
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 9
Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep - Pagina 10

Conținut arhivă zip

  • Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep.doc

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Ai nevoie de altceva?