Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep

Extras din referat Cum descarc?

Fondata in 1907 ca o companie mesager in Statele Unite, UNITED PARCEL SERVICE (UPS) s-a transformat intr-o corporatie multi-miliardara in dolari indreptandu-si toata atentia catre un singur scop, si anume acela de a face posibil comertul in jurul pamantului. Astazi UPS este o companie globala a carei marci este una dintre cele mai recunoscute si admirate din lume. A dvenit cea mai mare companie de curierat si un leader global in ceea ce priveste furnizarea serviciilor de logistica si transporturile specializate. In fiecare zi, angajatii UPS, manevreaza bunuri, fonduri si informatii in peste 200 de tari si teritorii in intrega lume (http://www.ups.com/content/corp/about/index.html).
UPS este un loc in care cei care au succes sunt cei care, in general, se identifica la un nivel inalt cu acest gen de companie si cu imaginea pe care aceasta o proiecteaza fata de restul lumii (Oz Nelson) (Puris, 1999).
Oz Nelson, presedinte si Director Executiv al UPS in periada noiembrie 1989 - decembrie 1996 a avut o contributie importanta in dezvoltarea companiei, a avut puterea sa o reinnoiasca, sa aduca schimbarea atunci cand se afla in pragul declinului.
Oz Nelson a condus UPS in era informationala, printr-o concurenta apriga, introducand noi tehnologii radicale intr-o companie rigida si conservatoare (Puris, 1999).
ANALIZA STEEP
1. Social
Componenta sociala cuprinde toate oragnizatiile si conditiile externe care au o legatura directa cu compania.
Astazi, comertul reprezinta mai mult decat un proces al mediului de afaceri sau o parte a industriei, reprezinta colaborarea cu angajatii, comunitatile si guvernele pentru a furniza prosperitate economica globala si pentru a incuraja reusita individuala.
Trecut 
UPS in trecut avea un fel de cultura unica Succesul nostru venea din repetarea aceluiasi lucru iarasi si iarasi (Oz Nelson). Deschiderea fata de clienti era limitata, compania considera ca stie mai bine decat acestia ce-i mai bun pentru ei.
Prezent
Compania a trebuit sa-ti schimbe aceasta viziune odata ce concurenta a inceput sa acapareze cat mai mult din clientii UPS. Asadar strategia a fost aceea de a se apropia cat mai mult de consumatori si de a intelege cat mai bine nevoile acestora. Echipa de marketing, care a crescut de la sapte persoane la 175, a intervievat 25 000 de cilenti pentru a afla cat mai bine ce-si doresc acestia de la UPS.
Astazi compania desfasoara o mare varietate de servicii pentru a acoperi cat mai bine si complet nevoile clientilor sai:
Servicii de baza: logistica si distributie; transport si incarcare (pe calea aerului, a apei, pe pamant si cu trenul); expeditie de marfuri; management international.
Servicii speciale: servicii de logistica; reparatii tehnice si configurare; planificare si design.
Facilitati: 991 de facilitati in mai mult de 120 de tari.
Schimbarea s-a produs si in ceea ce-i priveste pe angajatii UPS, acestia putand achizitiona actiuni ale companiei, incepand de la soferi si pana la top-management.
Viitor 
Fundatia UPS a fost creata deoarece, datorita experientei acumulate prin furnizarea de servicii in 200 de tari, nu a putut fi indiferenta nevoilor comunitatilor pe care le-a cunoscut indeaproape. Fundatia incurajeaza atat donatiile cat si voluntariatul angajatilor. Menirea acesteia este de a dezvolta solutii inovatoare pentru problemele sociale.
Cu angajati in mai mult de 200 de tari si teritorii in intreaga lume, diversitatea face parte din UPS. Diversitatea reprezinta respect si cooperare, este o valoare ce intareste legaturile companiei cu comunitatea multi-culturala de prieteni si vecini in care-si desfasoara activitatea.
2. Tehnologic
Mediul tehnologic cuprinde componentele care explica cum se obtin produsele si serviciile in cadrul societatii si reprezinta poate cel mai puternic factor care influenteaza destinul actual al umanitatii.
Din punct de vedere tehnologic, UPS se afla intr-o pozitie excelenta, ramanand una dintre companiile importante in domeniul curieratului (Puris, 1999).
Trecut
In trecut UPS avea o oarecare fobie cand venea vorba despre tehnologie, Oz Nelson spunea de fiecare data cand utiliaam sisiteme automatizate, ne costa o gramada de bani si ne incetineste activitatea (Puris, 1999).
Totusi, acelasi Oz Nelson, a simtit, in ciuda experientelor tehnologice trecute negative, ca pentru viitorul companiei tehnologia avea un rol crucial. Astfel s-a implicat in reorganizarea grupurilor tehnologice si de calculatoare, a facut angajari, instruiri, promovari, specializari, creand una din cele mai mari operatiuni de acest gen din lume.


Fisiere in arhiva (1):

  • Ups - What Can Brown Do For You - Analiza Steep.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare. Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* La pretul afisat se adauga 19% TVA, platibil in momentul achitarii abonamentului / incarcarii cartelei.

Hopa sus!