Tendințe în dezvoltarea serviciilor în România

Referat
8/10 (1 vot)
Domeniu: Comunicare
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 18 în total
Mărime: 2.79MB (arhivat)
Publicat de: Aurel Ștefanescu
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Conf. univ. dr. Carmen Chasovschi

Extras din referat

- Importanţa crescândă a serviciilor în economie, ascensiunea rapidă şi evoluţia spectaculoasă în ultimele decenii a devenit de necontestat. Activităţile de servicii au invadat bugetele de consum ale populaţiei, precum şi consumurile intermediare ale agenţilor economici.

- Dezvoltarea fară precedent a serviciilor s-a caracterizat, între altele, printr-o creştere şi diversificare permanentă a ofertei de servicii corespunzatoare unei evoluţii similare a nevoii.

- Sectoarele de Tehnologie, Media si Telecomunicaţii (TMT) şi impactul lor asupra modului în care trăim, muncim şi ne distrăm s-au schimbat profund în ultimii zece ani.

- În plus, aceste industrii au manifestat o tendinţă de convergenţă în ultimul deceniu, iar astăzi tehnologia, media şi telecomunicaţiile sunt mai interconectate şi mai interdependente ca oricând.

În ultimii cinci ani, televiziunea a asistat la creşterea veniturilor din publicitate, de la 174 miliarde de dolari în 2007, la 191 miliarde de dolari estimaţi în 2011 – un contrast puternic prin comparaţie cu veniturile din publicitate în scădere raportate de ziare (de la 126 miliarde de dolari, la 92 miliarde de dolari, în acelaşi interval de timp).

O creştere estimată de 6% în 2012 ar duce veniturile generate de publicitatea televizată dincolo de pragul de 200 miliarde de dolari, mai mult decât dublul publicităţii atrase de publicaţiile tipărite, care reprezintă al doilea mare canal publicitar.

Reţelele sociale sunt estimate să depaşească pragul de un miliard de membri. Totodată, ele ar putea atrage peste 2.000 de miliarde de mesaje publicitare. Totuşi, veniturile din publicitate aferente vor rămâne modeste, la o valoare de 4 dolari per membru, însumând aproape cinci miliarde de dolari (sub 1% din veniturile publicitare globale).

Conținut arhivă zip

  • Tendinte in Dezvoltarea Serviciilor in Romania.ppt

Alții au mai descărcat și

Comunicarea în Cadrul Grupului

Oamenii traiesc organizati în grupuri deoarece sunt fiinte sociale. Un grup social reprezinta un ansamblu de indivizi între care exista relatii...

Comunicare verbală și non-verbală

COMUNICAREA NONVERBALA Intr-un sens foarte larg acest termen desemneaza orice proces prin care o informatie este transmisa de la un element la...

Te-ar putea interesa și

Rentabilitatea Firmei de Turism

Rentabilitatea firmei de turism 7 CAPITOLUL I ACTIVITATEA TURISTICA. ORGANIZAREA SI REGLEMENTAREA ACTIVITATII TURISTICE Turismul reprezinta un...

Sistemul Transporturilor în România

Introducere In cadrul dezvoltarii relatiilor economice internationale, a largirii si dezvoltarii schimburilor comerciale din state, un rol de...

Reconversia forței de muncă în România 2009

Cap.1 Piata muncii in Romania 1.1 Analiza structurala a pietei muncii Piata muncii din Romania s-a confruntat cu schimbari importante in...

Tendințe în dezvoltarea sectorului Românesc al serviciilor

INTRODUCERE În prezent asistăm la nivel global, la trecerea la un nou tip de economie, bazat pe preponderenta activitaţilor terţiare în crearea...

Diagnosticarea Modului de Materializare a Funcțiilor Comerțului

Cap. 1 Funcţiile comerţului Comerţul este un sector de activitate precisă, complexă a economiei şi se desfăşoară în diferite forme (comerţ cu...

Orientări bancare contemporane

Cap. 1.Restructurarea sistemului bancar in perioada de tranzitie la economia de piata Reforma Reforma financiar-bancară asigură înlăturarea...

Tendințe în Dezvoltarea Serviciilor în România

1. PREZENTAREA GENERALĂ A ROMÂNIEI Locul României din punct de vedere al poziționării geografice se află în centrul Europei, la nord de Peninsula...

Analiza Ofertei de Produse și Servicii Bancare

Cap.1. Introducere in marketingul bancar Marketingul serviciilor bancare are ca scop dezvoltarea cunostintelor personalului bancar referitoare la...

Ai nevoie de altceva?