Tehnici de comunicare - Managementul conflictelor

Cuprins referat Cum descarc?

Ce este un conflict?
Exista numeroase tentative de definire sau intelegere a conflictelor: atat in literatura de specialitate, cat si in viziunea oamenilor simpli. Ceea ce le este comun poate fi rezumat in termenii urmatori: conflictul se manifesta ca o stare de fapt (situatie) sau ca un tip de comportament care este rezultatul uneia sau mai multor incompatibilitati sau opozitie intre scopuri, activitati si interactiuni intre entitati sociale (indivizi, grupuri, organizatii, culturi / societati in ansamblu).
Managementul conflictelor
Conflictele pot avea loc in orice organizatie si pot fi mai sanatoase daca au reusit in mod eficient, gestionarea conflictelor fiind ceea ce este necesar pentru ameliorarea disputelor, pentru rezultate efective si pozitive. Abilitatile umane pot participa efectiv la solutionarea conflictelor. Managerul sau conducatorul oricarei organizatii trebuie sa aiba abilitatile de conducere, astfel incat problema sa rezolve definitiv, fara a afecta relatiile din cadrul angajatilor. Pentru a face fata necazului, trebuie sa fii cunoscut si trebuie sa construiesti atmosfera cu concentrare pentru a rezolva conflictele de rutina. Pentru rezultatele pozitive ale conflictelor, ar trebui sa existe o situatie avantajoasa; strategiile proiectate ar trebui sa fie eficiente, prin negociere si comunicare.
In orice organizatie, conflictele sunt considerate cele mai bune, deoarece exista o oportunitate pentru cresterea personala si organizationala, prin conflicte exista, eliminarea rivalilor (concurentilor), perceptia nevoilor de opozitie si lupta pentru putere si favoare. Conflictele sunt vazute ca potentiale de crestere. Deoarece conflictele sunt naturale, astfel incat acestea sunt bune si necesare si se bazeaza pe cele mai multe conflicte, diferentierea reala. Conflictele sunt importante pentru administratori; pentru ei, cel mai simplu mod de a intelege ce este in mintea noastra, conflictele sunt expresii in situatii specifice. Prin formarea fundamentala dupa rezolvarea conflictelor, exista relatii sociale productive si creative. Conflictele sunt necesare organizatiei, pentru ca vine gandirea inovatoare, pentru o gestionare adecvata a acestora, negativitatea trebuie evitata si abilitatile manageriale de conflict trebuie adoptate de lider (Wiley, 2011).
Fiecare conducator sau supraveghetor trebuie sa aiba abilitatile de conducere; negocierea este cea mai buna modalitate de a face fata conflictelor, in negocieri ambele parti, care au probleme, inteleg corect propozitiile si solutioneaza problemele prin contract reciproc. Conducatorul trebuie sa discute cu membrii grupului pentru a-si rezolva problemele sau conflictele. Liderul nu trebuie sa fie agresiv; el ar trebui sa accepte si sa respecte pe toata lumea din cadrul echipei sale. Liderul trebuie sa invete si sa antreneze angajatii ca ar trebui sa ramana in prezent si sa uite trecutul. El nu ar trebui sa faca niciodata ipoteze si ar trebui sa ia feedback de la angajati despre unul pe altul si despre el. Leaderul ar trebui sa accepte realitatea si ar trebui sa construiasca relatiile pozitive cu membrii echipei si subordonatii (Rahim, 2010).
In calitate de lider de echipa, este responsabilitatea mea sa colaborez si sa colaborez cu membrii echipei si subordonatii, in caz de conflict; Trebuie sa inteleg ambele parti si ar trebui sa ia decizii in mod eficient. Ar trebui sa fac mediul organizatiei mele, care este libera de conflicte. Voi acorda respect membrilor mei; Ar trebui sa introduc cunostintele de conflict care sunt importante pentru mentinerea si productivitatea, voi introduce strategiile care vor avea succes.


Extras din referat Cum descarc?

Ce este un conflict?
Exista numeroase tentative de definire sau intelegere a conflictelor: atat in literatura de specialitate, cat si in viziunea oamenilor simpli. Ceea ce le este comun poate fi rezumat in termenii urmatori: conflictul se manifesta ca o stare de fapt (situatie) sau ca un tip de comportament care este rezultatul uneia sau mai multor incompatibilitati sau opozitie intre scopuri, activitati si interactiuni intre entitati sociale (indivizi, grupuri, organizatii, culturi / societati in ansamblu).
Managementul conflictelor
Conflictele pot avea loc in orice organizatie si pot fi mai sanatoase daca au reusit in mod eficient, gestionarea conflictelor fiind ceea ce este necesar pentru ameliorarea disputelor, pentru rezultate efective si pozitive. Abilitatile umane pot participa efectiv la solutionarea conflictelor. Managerul sau conducatorul oricarei organizatii trebuie sa aiba abilitatile de conducere, astfel incat problema sa rezolve definitiv, fara a afecta relatiile din cadrul angajatilor. Pentru a face fata necazului, trebuie sa fii cunoscut si trebuie sa construiesti atmosfera cu concentrare pentru a rezolva conflictele de rutina. Pentru rezultatele pozitive ale conflictelor, ar trebui sa existe o situatie avantajoasa; strategiile proiectate ar trebui sa fie eficiente, prin negociere si comunicare.
In orice organizatie, conflictele sunt considerate cele mai bune, deoarece exista o oportunitate pentru cresterea personala si organizationala, prin conflicte exista, eliminarea rivalilor (concurentilor), perceptia nevoilor de opozitie si lupta pentru putere si favoare. Conflictele sunt vazute ca potentiale de crestere. Deoarece conflictele sunt naturale, astfel incat acestea sunt bune si necesare si se bazeaza pe cele mai multe conflicte, diferentierea reala. Conflictele sunt importante pentru administratori; pentru ei, cel mai simplu mod de a intelege ce este in mintea noastra, conflictele sunt expresii in situatii specifice. Prin formarea fundamentala dupa rezolvarea conflictelor, exista relatii sociale productive si creative. Conflictele sunt necesare organizatiei, pentru ca vine gandirea inovatoare, pentru o gestionare adecvata a acestora, negativitatea trebuie evitata si abilitatile manageriale de conflict trebuie adoptate de lider (Wiley, 2011).
Fiecare conducator sau supraveghetor trebuie sa aiba abilitatile de conducere; negocierea este cea mai buna modalitate de a face fata conflictelor, in negocieri ambele parti, care au probleme, inteleg corect propozitiile si solutioneaza problemele prin contract reciproc. Conducatorul trebuie sa discute cu membrii grupului pentru a-si rezolva problemele sau conflictele. Liderul nu trebuie sa fie agresiv; el ar trebui sa accepte si sa respecte pe toata lumea din cadrul echipei sale. Liderul trebuie sa invete si sa antreneze angajatii ca ar trebui sa ramana in prezent si sa uite trecutul. El nu ar trebui sa faca niciodata ipoteze si ar trebui sa ia feedback de la angajati despre unul pe altul si despre el. Leaderul ar trebui sa accepte realitatea si ar trebui sa construiasca relatiile pozitive cu membrii echipei si subordonatii (Rahim, 2010).
In calitate de lider de echipa, este responsabilitatea mea sa colaborez si sa colaborez cu membrii echipei si subordonatii, in caz de conflict; Trebuie sa inteleg ambele parti si ar trebui sa ia decizii in mod eficient. Ar trebui sa fac mediul organizatiei mele, care este libera de conflicte. Voi acorda respect membrilor mei; Ar trebui sa introduc cunostintele de conflict care sunt importante pentru mentinerea si productivitatea, voi introduce strategiile care vor avea succes.


Fisiere in arhiva (1):

  • Tehnici de comunicare - Managementul conflictelor.docx

Imagini din acest referat Cum descarc?

Bibliografie

1. https://www.colourbox.com/vector/word-cloud-conflict-management-vector-21421269 (accesat la data 15.01.2019)
2. http://www.rasfoiesc.com/educatie/psihologie/sociologie/MANAGEMENTUL-CONFLICTULUI23.php (accesat la data 15.01.2019) 
3. https://bohatala.com/what-is-conflict-management/ (accesat la data de 15.01.2019)
4. https://blog.udemy.com/stages-of-conflict/ (accesat la data de 15.01.2019) 
5.


Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site (vezi detalii).


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un cod promo pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare și codul promo. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi e-mail-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:


* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!