Strategie de Comunicare - Protectia Animalelor

Extras din referat Cum descarc?

- Scopul strategiei de comunicare
- Obiective
- Public tinta
- Canale de comunicare
- Instrumente de informare
- Monitorizarea activitatii de informare si publicitate
- Evaluarea strategiei de comunicare
1. Scopul strategiei de comunicare
Din observatiile facute in cadrul unor societati din Romania, dar si din unele tari mult mai avansate in domeniu, am definit scopul strategiei de comunicare ca fiind informarea si in special influientarea publicului privind prevenirea relelor tratamente si a cruzimii indreptate impotriva animalelor, prin raportarea la actiunile in desfasurare in tarile europene. 
Organizatia internationala pentru protectia animalelor (OIPA) este o organizatie non-guvernamentala care uneste asociati din toata lumea, cu scopul de a apara drepturile animalelor si de a opri orice forma de violenta la adresa acestora.
2. Obiective
Pentru indeplinirea scopului declarat, strategia de comunicare are definite urmatoarele obiective:
- Informarea publicului asupra drepturilor animalelor, asupra importantei lor datorita contributiei la calitatea vietii 
- Informarea publicului asupra obligatiilor morale de a respecta toate creaturile vii, asupra faptului ca detinerea specimenelor din fauna salbatica, in calitate de animale de companie, nu ar trebui sa fie incurajata, constientizarea faptului ca, conditiile de detinere a animalelor de companie nu permit intotdeauna promovarea sanatatii
- Influientarea publicului in vederea respectarii tuturor legilor si normelor morale referitoare la pastrarea bunastarii animalelor in raport cu omul.
De asemenea, OIPA are ca principale obiective:
- Investigarea neglijentei si cruzimii fata de animale
- Investigarea adaposturilor animalelor cum ar fi custile sau pet-shopurile
- Investigarea evenimentelor cum ar fi circurile sau defilarile
- Consilierea proprietarilor spre o ingrijire corecta a animalelor
- Discutii si prezentari pentru educarea publicului
Dupa cum se observa, scopurile Romaniei se apropie mult de cele ale altor tari, cu toate ca aceasta problema nu beneficiaza de o campanie de promovare atat de puternica precum occidentul. De aceea, prin aceasta strategie, scopul Romaniei este de a se alatura celorlalte asociatii in lupta pentru drepturile animalelor. 
3. Public tinta
Fiecare cetatean informat asupra acestei activitati este obligat, conform Monitorului Oficial al Romaniei (2004,3) sa se angajeze la punerea in aplicare dispozitiile acestei conventii in ceea ce priveste:
- animalele de companie detinute de catre o persoana fizica sau juridica, pe orice proprietate, in orice unitate si care sunt destinate comercializarii sau cresterii si detinerii in scop comercial a acestora, precum si cele aflate in orice refugiu pentru animale;
- daca este cazul, animalele fara stapan.
- animalele folosite in scopul fabricarii unor produse textile (pantofi, genti,caciuli,etc)
- animalele folosite in scopuri de divertisment
4. Canale de comunicare
Comunicarea directa se va face prin organizarea unor evenimente de informare publica care sa aiba ca invitati atat reprezentanti ai autoritatilor centrale si locale, cat si ai organizatiilor
non-guvernamentale, ai autoritatilor din unitatile de invatamant, reprezentanti mass-media.
Comunicarea prin mijloace electronice urmareste informarea rapida a tuturor celor
interesati de informatii privind protectia animalelor si luarea unor masuri in cazul sesizarii unor nereguli sociale. Deja in Romania, prin postul Animal Planet, precum si prin unele defilari de moda unde sunt folosite produse artificiale sau artisti platiti sa recunoasca aderarea la aceste proiecte, s-a inceput o campanie pro animalelor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategie de Comunicare - Protectia Animalelor.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!