Rolul si Importanta Mass-Media in Crearea Imaginii Publice a Organizatiei din Domeniul Financiar-Contabil

Cuprins referat Cum descarc?

1. Cuprins pg 2.
2 Imaginea publica pg. 3
3. Pasi in construirea imaginii publice pg. 3
4. Procesul de "vanzare" a imaginilor publice pg. 4
5. Publicitatea institutionala pg. 4
6. IMAGINEA SOCIALA A ORGANIZATIILOR. IMAGINEA DE MARCA. 
IMAGINEA DEZIRABILA pg. 5
6.a) Imaginea sociala a organizatiilor pg. 5
6. b) Influenta imaginii sociale a organizatiilor asupra performantelor acesteia pg. 5
6. c) Consecinte cauzate de eroziunea imaginii sociale a organizatiilor pg. 6
6. d) Imaginea sociala din punct de vedere procesual - organic pg. 8
7. Operationalizarea conceptului de imagine pg. 11
8. Imaginea de marca a organizatiilor pg. 12
9. Autoimaginea organizatiilor pg. 15
10. Tipologia imaginii sociale pg. 16
10.a) Tipologia imaginii in functie de sursa pg. 16
10. b) Tipologia imaginii in functie de pozitia in actul comunicational pg. 17
10. c) Imaginea dezirabila pg. 17
11. Tipuri de imagine mass-media pg. 18
12. REFERINTE BIBLIOGRAFICE pg. 20


Extras din referat Cum descarc?

2. Imaginea publica
Imaginea publica se defineste ca reprezentarea favorabila pe care o institutie sau o organizatie o are in randul publicului sau. Este vorba de o imagine care vizeaza sa atraga simpatia clientelei. Imaginea publica mai poate fi definita ca reprezentarea sau ideea pe care publicul si-o face despre o institutie sau organizatie. Imaginea se concretizeaza prin opinia pe care si-o face consumatorul sau cetateanul despre caracterul si personalitatea institutiei sau organizatiei.
Termenul de imagine publica reprezinta conceptul generic care inglobeaza ansamblul de manifestari referitoare la imagine.Ogilvy vorbeste de comunicare corporativa.
Personalitatea unei organizatii se defineste plecand de la doi poli de referinta : cultura organizationala si imaginea publica. Cele doua interactioneaza si se completeaza. Imaginea publica este mai vizibila decat cultura organizationala deoarece se exprima in mod manifest si se articuleaza pe scena publica. Orice institutie se straduieste sa-si construiasca o imagine credibila.
3. Pasi in construirea imaginii publice
1. A atrage atentia, a crea o perceptie pozitiva, o miscare de simpatie
Comunicarea institutionala prezinta publicului institutia sau organizatia intr-o lumina favorabila - particularitatile, stilul, activitatile, in scopul de a iesi din anonimat. Imaginea institutionala sau imaginea de marca joaca un rol important in atingerea performantei, deoarece reputatia organizatiei este sinonima cu imaginea institutionala.
2. A asigura fidelitatae , increderea.
A te mentine pe o piata inseamna a exercita o puternica presiune publicitara. Valorizand marca, publicitatea institutionala reduce incertitudinea si anxietatea consumatorului 
3. A creste beneficiile
Prioritatea unei imagini pozitive in ochii publicului aduce beneficii institutiei, organizatiei sau intreprinderii - intreprinderea incaseaza profit; organizatia capata credibilitate si prestigiu, iar institutia atrage simpatia si sustinerea publicului.
4. Capacitatea de a trece peste perioade de criza
Intr-o perioada de criza, credibilitatea unei institutii sau organizatii are de suferit. Imaginea pe care o organizatie si-o construieste intr-o perioada de stabilitate serveste ca fundal pentru receptarea mesajelor in timp de criza.
4. Procesul de "vanzare" a imaginilor publice
Pentru a vinde o imagine este necesar, ca in primul rand, sa o definesti, apoi sa o difuzezi, sa o consolidezi si sa o reinnoiesti permanent. Relatiile publice sunt o forma de comunicare institutionala - fiind un element de persuasiune mandatat sa influenteze opiniile, atitudinile si credintele consumatorilor cu scopul de a vinde notorietatea institutiei. 
Relatiile publice dezvolta o atmosfera de simpatie bazata pe cunoasterea, intelegerea si credibilitatea organizatiei.
5. Publicitatea institutionala
Notorietatea si prestigiul sunt rezultanta diferitelor imagini ale unei organizatii. Pentru o organizatie, notorietatea consta intr-o reputatie buna si un renume care o plaseaza in prim-plan in societate ( sau pe piata). Pentru aceasta publicitatea institutionala trebuie sa se promoveze:
- o imagine de bun cetatean preocupat de Binele Public;
- o imagine de bun gestionar;
- o luare de pozitie asupra unui subiect controversat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Rolul si Importanta Mass-media in Crearea Imaginii Publice a Organizatiei din Domeniul Financiar-Contabil.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!