Relansare Marca - Corrido Sangria

Extras din referat Cum descarc?

Relansare Marca: Corrido Sangria
I. Analiza situatiei prezente 
(analiza de comunicare pe categorie)
1. Descrierea pietei (categorie)
Corrido Sangria este prima si singura marca de sangria din Romania, fiind introdusa pe piata in anul 2005 de Karom Drinks. Produsul este o bautura alcoolica slab alcoolizata, un amestec de vin rosu si fructe, usor acidulata. In momentul de fata nu exista nici un principal competitor pentru acest produs, asa ca ne vom referi, prin extinderea ariei categoriei, la piata vinurilor dulci rosii. 
2. Segmentarea categoriei
- Economic : vinuri de masa
- Mediu : Sangele Ursului, Sange de Taur, Corrido Sangria, Rai de Murfatlar, Lacrima lui Ovidiu 5 Rosu
- Premium : vinuri romanesti de colectie (Rosu de Minis - an de recolta 1944, Mustoasa de Maderat - an de recolta 1970, Merlot - an de recolta 1980)
3. Campaniilor de comunicare ale produselor din segment
Lacrima lui Ovidiu 
- spot Tv realizat de agentia NextCap in 2008
- printuri in reviste
- promovare online pe site-ul www.murfatlar.com/site/site.swf
- singurul vin romanesc premiat cu aur in 2009 la Concursul International Vino Ljubljana.
Rai de Murfatlar 
- spot Tv realizat de agentia D'Arcy 
- printuri in reviste 
- pomovare online pe site-ul www.murfatlar.com/site/site.swf
- lansat in 2003
Sange de Taur
- introdus pe piata in 2008
- cmpanie de publicitate Imager 2008-2009 ce cuprinde o serie de spoturi neconventionale si spoturi star-system(personaje mondenii) 
- publicitate online
- cncurs noiembrie 2008-ianuarie 2009
- s-au concentrat pe canalele tv: ProTv, Antena 1, Prima Tv, National Tv, Favorit
- pint outdoor: absent
4. Pozitionarea fiecarui produs din segment
Lacrima lui Ovidiu 
Acesta vin este singurul vin licoros din Romania. El se adreseaza unor oameni puternici, muncitori, cinstiti care apreciaza munca temeinica si un lucru bine facut, oameni care au nevoie de aprecierea semenilor si de recunoasterea unui anumit statut.
Rai de Murfatlar 
Adresat celor mai mult de la un vin dulce; sunt tineri, cu personalitate puternica, activi, care traiesc intens experientele inedite si vor sa-si indulceasca viata iesind din tiparele prafuite.
Sange de taur
Membrii echipei Imager au folosit o perspectiva neconventionala, ce fac din vinul Sange de Taur sa ocupe o pozitie unica in mintea consumatorului, lucru redat si de slogan: ,,Bun pentru femei daca-l beau barbatii". Prin abordarea ,,ne-ortodoxa" si adresandu-se consumatorului tanar, reuseste sa trezeasca interelul prin modul sau de prezentare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Relansare Marca - Corrido Sangria.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:

* Prin apăsarea pe butonul “Descarcă acum” declar că am citit, înțeles și agreat termenii și condițiile.
* Prețul este fără TVA.


Hopa sus!