Plan Personal de Cariera

Extras din referat Cum descarc?

Introducere
Ma numesc Bivol Georgiana,sunt studenta in anul III la facultatea de Sociologie si comunicare ,specializarea Comunicare si Relatii publice,Brasov.Chiar daca mai sunt cateva luni pana la terminarea facultatii si ar trebui sa stiu ce vreau sa fac pe viitor,sunt usor nehotarata in ce domeniu sa activez.
Acum aproximativ 2 ani si jumatate ani in urma, atunci cand am ales sa ma inscriu la aceasta sectie, probabil ca, la prima vedere, unul dintre singurele avantaje ale acesteia era ca suna bine. Sunt convinsa ca nici 20% dintre colegii mei nu au stiut de la inceput ce presupune sa fii student la Comunicare si Relatii Publice sau ce o sa "se faca" atunci cand vor termina facultatea. Bineinteles, nici eu nu am iesit din acest tipar.
Acum functiile cadrul facultatii de Comunicare Relatii publice : 
1 . Mass - Media ( reporter ,redactor , editor , producator,prezentator etc . ) , 
2. Comunicare , respectiv 
- Publicitate ( copywriter , art director , designer masss media , brand manager , coordonator de campanii de imagine electorale , media planner , etc. ) 
- Servicii Sociale ( consilieri , cercetatori asistenti de cercetare stiintele sociale , documente invatamantul superior , etc) 
- PR ( Relatii Publice ) cu functii precum : Agent PR , negociator structuri manageriale , purtator de cuvant , consilier media , consilier politic , initiator evenimente Pr, etc. ) 
Nu despre ceilalti colegi mei, dar abia pe la sfarsitul anului 2 am inceput sa imi dau seama , exact, ce presupune fii student aici. Cred una dintre explicatii ar fi faptul ca in primii ani (, cu precadere, anul intai) materiile parcurse au fost alese de asa incat ne formam o cultura generala.
Am intrat contact cu persoane care chiar aveau un cuvant de spus domeniul Relatiilor Publice, Advertising-ului Mass-media, persoane de la care am facem ceva practic, adica ceea ce ne doream de foarte mult timp.
Pot spune cu siguranta ca, la finalul celor 3 ani de facultate, multe informatii isi vor arata utilitatea mai tarziu: ce inseamna o campanie de PR, ce inseamna o situatie de criza si gestionarea ei, ce inseamna comunicare interpersonala, ce inseamna creativitate si cat de mult conteaza, ce inseamna sa stii sa vorbesti libera?| si multe altele.
Planul de cariera si rolul acestuia in dezvoltarea profesionala
Termenul de cariera este asociat cu ideea de miscare ascendenta sau de avansare a unei persoane intr-un domeniu de activitate dorit, cu scopul de a obtine mai multi bani, mai multa responsabilitate sau de a dobandi mai mult prestigiu si mai multa putere.
Succesiunea statutelor si rolurilor ocupate de o persoana in cursul vietii sale" este definitia data de Dictionarul de psihologie pentru termenul de cariera.
Cariera este influentata de un spectru larg de factori: nevoi personale, context social si economic, interese, alte preocupari ale vietii adulte etc. Stadiile varstelor constituie un element generator pentru descrierea etapelor carierei
Exploatarea joburilor preferate
Dintre joburile enumerate mai sus pot spune ca joburile care reprezinta un real interes pentru mine sunt PR ,producator,prezentator. 
PR-account manager 
Relatiile publice sau PR-ul reprezinta modul de comunicare a??probleme si mesaje-intre firma si public,disciplina care se ocupa de reputatia unei firme.Scopul PR este de a castiga intelegerea si sprijinul publicului tinta,dar si de a-I influenta optiunile si atitudinea.


Fisiere in arhiva (1):

  • Plan Personal de Cariera.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Promoție: 1+1 gratis

După plată vei primi prin email un cod de download pentru a descărca gratis oricare alt referat de pe site.Vezi detalii.


Descarcă aceast referat cu doar 4 € (1+1 gratis)

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi adresa de email și plătești. După descărcarea primului referat vei primi prin email un alt cod pentru a descărca orice alt referat.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prețul este fără TVA.

Hopa sus!