Plan de Comunicare

Previzualizare referat:

Extras din referat:

aceasta organizatie ?", "Care sunt scopurile pe care le urmareste ?", "Care sunt obiectivele cheie ? ". Aceste intrebari reprezinta baza pentru elaborarea planului tau.

Intre timp va trebui sa te intrebi cat de bine cunoaste publicul activitatea companiei si care este opinia sa cu privire la aceasta. Pentru a dobandi un punct de vedere obiectiv asupra problemei vor fi necesare cercetari de teren - de multe ori sunt suficiente chestionare rapide sau telefoane aplicate unui esantion reprezentativ de subiecti. Astfel poti afla cum este cotata compania in mintea oamenilor.

Unde doresti sa ajungi ? (obiectivul tau)

Cum iti doresti sa fie cotata organizatia ta peste un anumit interval de timp - spre exemplu un an, trei ani sau poate la sfarsitul unei campanii ? Doresti sa te faci cunoscut cat mai multor oameni, si daca da de ce ? Ai capacitatea sa te ocupi de efective mai mari de clienti, consumatori sau vizitatori ?

Cui te adresezi ? (publicul tinta)

Caror sectoare ale comunitatii te adresezi ? De exemplu te poti adresa liderilor de opinie locali, cum ar fi parlamentarului din circumscriptia ta sau editorului ziarului local, parintilor cu copii sub cinci ani, sau celor preocupati de soarta persoanelor in varsta. "Publicul larg" sau "toata lumea" sunt expresii prea vagi. Cu cat publicul tinta va fi specific at mai precis cu atat vei avea mai mult succes. A-ti alege publicul nu inseamna sa excluzi pe toata lumea ci doar sa cunosti mai bine un grup restrans de persoane.

Afla din ce surse se informeaza publicul tau tinta. Ce ziare citesc cei vizati ? Asculta postul de radio local ? Fac parte dintr-o alta retea ? Considera ca ziarul local nu e bun de nimic ? Toate acestea te vor ajuta sa-ti aplici strategia.

Ce mesaj doresti sa transmiti ? (mesajul cheie)

Incearca sa fii cat mai clar in privinta mesajului pe care doresti sa-l transmiti. Mesajele cheie sunt de obicei simple si rareori implica declaratii cu privire la politicile companiei. Ar trebui sa te intrebi "Ce motive ar avea publicul tinta sa apeleze la serviciile noastre ?" Raspunsul "pentru ca suntem buni" nu este suficient. De ce suntem buni ? "Suntem demni de incredere" sau "stim despre ce vorbim" sunt ambele mesaje cheie. Nu este mereu necesar sa comunici in cuvinte un mesaj cheie - acesta poate fi incorporat in designul materialelor promotionale.

Download gratuit

Documentul este oferit gratuit,
trebuie doar să te autentifici in contul tău.

Structură de fișiere:
  • Plan de Comunicare.doc
Alte informații:
Tipuri fișiere:
doc
Diacritice:
Nu
Nota:
8/10 (3 voturi)
Nr fișiere:
1 fisier
Pagini (total):
2 pagini
Imagini extrase:
2 imagini
Nr cuvinte:
833 cuvinte
Nr caractere:
4 381 caractere
Marime:
9.25KB (arhivat)
Publicat de:
Anonymous A.
Nivel studiu:
Facultate
Tip document:
Referat
Domeniu:
Comunicare
Tag-uri:
informatii, comunicare, receptor, emitator
Predat:
la facultate
Materie:
Comunicare
Sus!